Unity i C++ 4687 5

O temacie

Autor kolot17

Zaczęty 15.05.2015 roku

Wyświetleń 4687

Odpowiedzi 5

kolot17

kolot17

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy jest jakaś opcja bym mógł używać C++ zamiast C# albo JS ? Czy raczej muszę się uczyć C# ?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Możesz zakupić licencję PRO.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Nawet jeśli miałbyś wersje pro to odradzam :D uwielbiam C++ ale do C# jest więcej kursów. Mówie o tych angielskich, polskie ssą :P
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jeśli dla Ciebie jest problem, żeby nauczyć się C#, to jesteś na takim poziomie, że lepiej ci się nauczyć C# niż próbować w C++ :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W Unity 5 nie ma pod tym względem różnicy między licencją personal (darmową) i professional (płatną).

Tak czy inaczej to fatalny pomysł o ile nie wiesz bardzo dobrze co robisz. Całe API silnika jest w kodzie zarządzanym (.NET), więc i tak będziesz musiał pisać w nim kod pośredniczący (który inaczej nie był by potrzebny).

To pytanie jest tym dziwniejsze że C# pod wieloma względami przypomina uproszczoną wersję C++.

kolot17

kolot17

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra poczytałem sobie trochę o różnicach miedzy C++ a C# i jednak nauczę się C# :D Nie obawiam się nauki C# tylko jeżeli nie muszę tego robić to nie chcę(przynajmniej na razie). 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry