Potrzebuję keyloggera 7892 22

O temacie

Autor Cragann

Zaczęty 11.05.2015 roku

Wyświetleń 7892

Odpowiedzi 22

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Potrzebuję keyloggera
2015-05-11, 08:42(Ostatnia zmiana: 2015-05-11, 10:43)
Jak w temacie, potrzebuję kogoś kto pomoże mi napisać /napisze keylogger, pod Windowsa, który przez internet będzie przesłał mi wpisywane  znaki,  nie koniecznie na bieżąco.
Najlepiej spisał by się jakiś człowiek dobrej woli, ewentualnie cena do uzgodnienia.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Po chuj ci keylogger?

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie retoryczne. 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przecież masz w chuj gotowych. Poprawiłem tytuł wątku bo wprowadzał w błąd. Potrzebowałbyś "pomocy" programisty gdybyś sam napisał keyloggera, miał buga i nie potrafił go naprawić. A ty chcesz po prostu zatrudnić programistę do zrobienia tego w całości za ciebie, najlepiej za darmo.

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
250 zł :P I będzie zrobione.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przecież masz w chuj gotowych.
Odważyłbyś się którykolwiek pobrać? :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Potrzebuję keyloggera
#6 2015-05-16, 10:35(Ostatnia zmiana: 2015-05-16, 10:40)
Oczywiście. Pobieranie nie stwarza żadnego zagrożenia. A nie będzie przecież instalował tego u siebie, tylko u podłączonej przez internet ofiary.
Dodatkowo, nie widzę powodów żeby uważać keylogger dostarczony przez kogoś z tego forum za choć trochę bezpieczniejszy od pobranego z innego miejsca w internecie. Szansa na to że siedzi w nim coś jeszcze będzie równie wysoka.

Z drugiej strony, jeśli koleś jest w stanie wydać na to kasę, to może kupić i pobrać keyloggera od profesjonalnej firmy - takie zwykle są godne zaufania. Są też keyloggery open-source'owe z którymi po prostu wiadomo co w nich siedzi.


TL;DR: tak, zaufałbym pewnym keyloggerom pobranym z internetu, na pewno bardziej niż dostarczonym od kogoś stąd.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przeciez takie cos to zwykle skurwysynstwo i lamanie prawa,  a admini to jeszcze toleruja  :antyprops:
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Bezpieczniejszy już by był seks z tirówą. 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Używanie keyloggerów nie musi być skurwysyństwem ani łamaniem prawa (chociaż zwykle jest). Admini wolą ambitniejsze sposoby uzyskiwania dostępu w różne miejsca ;p

Żelazko, mam wrażenie że nie masz żadnego praktycznego pojęcia o czym piszesz. Ja uważam że choćby keylogger ze stosunkowo krótkim, a do tego dostępnym do wglądu kodem źródłowym (czy to na zasadzie open-source, czy wykupieniu licencji) jest całkiem bezpieczny. Zwłaszcza że mówimy o tym czy jest bezpieczny dla NAS, a instalujemy go u OFIARY.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Cytuj
nie masz żadnego praktycznego pojęcia o czym piszesz
praktycznie jest to moralnie wątpliwe. w tej chwili jesteśmy inwigilowani na różnych poziomach w internecie, przez telefony, telewizory, i jeden chuj wie co jeszcze. akceptujemy to... z tego samego powodu akceptujesz instalowanie keylogera u kogoś? bez względu na motywację, jest to ograbianie ofiary z jej prywatności.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Używanie keyloggerów nie musi być skurwysyństwem ani łamaniem prawa (chociaż zwykle jest).

Napisałem że zwykle to jest skurwysyństwo. Ale nie można z góry założyć na 100% - osoba nadzorowana teoretycznie może zdawać sobie z tego sprawę i wyrażać na to zgodę. Stąd takie produkty są legalnie rozwijane i sprzedawane przez firmy programistyczne.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Potrzebuję keyloggera
#12 2015-05-16, 14:35(Ostatnia zmiana: 2015-05-16, 14:45)
Cytuj

Używanie keyloggerów nie musi być skurwysyństwem ani łamaniem prawa (chociaż zwykle jest).

Napisałem że zwykle to jest skurwysyństwo. Ale nie można założyć tego z góry - osoba nadzorowana teoretycznie może zdawać sobie z tego sprawę i wyrażać na to zgodę. Stąd takie produkty są legalnie rozwijane i sprzedawane przez firmy programistyczne.

tak, pracujesz sobie w firmie i załóż że cię nadzorują. zakładasz spółkę z przyjacielem, załóż że będzie chciał wiedzieć co robisz.
jesteś zadrosny o kobietę która cię nie zdradza ale i tak jesteś pojebem który chce wiedzieć ile czasu spędziła na gadaniu z psiapsiułkami, ile z kolegami i o czym a ile w zalando. kurwa av, na jakim etapie to nie jest skurwysyństwem? gdy państwo tropi złodziei? wtedy można każdego podglądać? rozumiem że nastolatek który chce wiedzieć jakie i kiedy klawisze ktoś naciska to jest kurwa OK :facepalm:

av rozumiem, że raz to może być skurwysyństwo a innym razem nie, ale kto o tym decyduje? kiedy to jest obiektywna ocena? kto ma prawo stwierdzić że to jest dobre? nie zostawiaj sobie furtki twierdząc że w sumie w jakimś procencie to skurwysyństwo a w jakimś nie.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytuj
. Zwłaszcza że mówimy o tym czy jest bezpieczny dla NAS, a instalujemy go u OFIARY.
Komu zainstalowałeś keyloggera? Przyznaj się.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
av rozumiem, że raz to może być skurwysyństwo a innym razem nie, ale kto o tym decyduje? kiedy to jest obiektywna ocena? kto ma prawo stwierdzić że to jest dobre? nie zostawiaj sobie furtki twierdząc że w sumie w jakimś procencie to skurwysyństwo a w jakimś nie.
I właśnie o to chodzi. Nie mamy podstaw żeby o tym decydować. Nie popieram, ale i nie widzę regulaminowego powodu żeby temat usuwać.
Komu zainstalowałeś keyloggera? Przyznaj się.
Tobie oczywiście.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Proponuję, by profilaktycznie zbanować Avallacha i Craganna.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ej, ja Ci napisze keyloggera - możesz mi zaufać :cool:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Offtopując lekko, to podłożyliście varonowi keyloggera? ;o
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie. Akurat jak działaliśmy z Varonem, to zrobiłem to trochę inaczej :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ty zrobiłeś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry