Terry Pratchett 1939 4

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 12.03.2015 roku

Wyświetleń 1939

Odpowiedzi 4

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1302
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
http://mashable.com/2015/03/12/author-terry-pratchett-died/?utm_cid=mash-com-Tw-main-link

Już żadna śmierć nie będzie taka jak Pratchetta... ;( Szkoda gościa.

Kurde, żeby Martin nie wykitował zanim skończy Pieśń...
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, @Avallach już informował ludzi na FB. 
Szkoda gościa, chociaż z jego dzieł mało które mi podeszło. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1302
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Świat dysku jest rewelacyjny. Pratchett potrafił pokazać dzisiejszy świat w krzywym zwierciadle i niczego nie gloryfikował. Świat Dysku i Straż rulez, a sam Terry też był niepowtarzalną postacią.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Kurde, żeby Martin nie wykitował zanim skończy Pieśń...
U niego żadna śmierć nie byłaby zaskoczeniem, nawet jego xP

Mi podeszło właściwie wszystko - począwszy od wczesnych science fiction zwieńczonych Dyskiem, z którego wzięła się koncepcja Świata Dysku (tym razem w klimatach fantasy).

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry