Dzięki. Napisałem tę rutynę tak:
func void ZS_NoFight ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_MOD_NoFight");
B_SetPerception (self);
Npc_PercDisable (self,PERC_ASSESSENEMY);
Npc_PercDisable (self,PERC_ASSESSTHREAT);
Npc_PercDisable (self,PERC_OBSERVEINTRUDER);
Npc_PercDisable (self,PERC_ASSESSWARN);
Npc_PercDisable (self,PERC_OBSERVESUSPECT);
};
func void ZS_NoFight_Loop ()
{
print ("nofight test");
AI_Wait (self, 1);
};
func void ZS_NoFight_End ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_MOD_NoFight_End");
};
Musiałem dać B_SetPerception, bo bez tego NPC nie chciał nawet rozmawiać. A samo PERC_ASSESSENEMY też nie działało za dobrze. Nie miałem czasu dokładnie sprawdzać. W każdym razie ten skrypt działa i osiągnąłem efekt.