Jak wgrać nowe zbroje do G1 1554 5

O temacie

Autor KubaNiesiuXD

Zaczęty 14.11.2014 roku

Wyświetleń 1554

Odpowiedzi 5

KubaNiesiuXD

KubaNiesiuXD

Użytkownicy
posty4
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie ;)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
1. Miej nowe zbroje
2. (Do g1)
3. Umieść je wśród zasobów gry (_work/data/anims, _work/data/meshes)
4. Opcjonalnie dodaj skrypt przedmiotu który będzie je zakładał (_work/data/scripts/armors.d)
6. Odpal grę Gothic Starter Modem, wybierając reparsowanie skryptów
7. Zorientuj się że pominąłeś krok 5: wgraj GMDK. Napraw to i wróć do punktu 6.
8. Profit? Po co ci nowe zbroje do 15 letniej gry?

Punkty 1 bywa nieco problematyczny, a 2 jest zdecydowanie najtrudniejszy.

KubaNiesiuXD

KubaNiesiuXD

Użytkownicy
posty4
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
1. Miej nowe zbroje
2. (Do g1)
3. Umieść je wśród zasobów gry (_work/data/anims, _work/data/meshes)
4. Opcjonalnie dodaj skrypt przedmiotu który będzie je zakładał (_work/data/scripts/armors.d)
6. Odpal grę Gothic Starter Modem, wybierając reparsowanie skryptów
7. Zorientuj się że pominąłeś krok 5: wgraj GMDK. Napraw to i wróć do punktu 6.
8. Profit? Po co ci nowe zbroje do 15 letniej gry?

Tyle to ja też wiem -.- tylko problem jest w tym że ja nie mam folderu "anims" a jak chce zainstalować g2mdk to pisze że jest już zainstalowany.



 


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
G2MDK do G1? Coś ci się chyba pomyliło. Poszukaj na WOG-u asc_bodies i wrzuć do nowo stworzonego anims.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry