Problem ze skryptem - błąd syntax 2913 6

O temacie

Autor kir

Zaczęty 10.11.2014 roku

Wyświetleń 2913

Odpowiedzi 6

kir

kir

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

kir

Problem ze skryptem - błąd syntax
2014-11-10, 09:44(Ostatnia zmiana: 2014-11-11, 09:27)
Syntax : d x ż(mały nie wiem jak się pisze ż (line1) ale tam nic nie ma !

Oto skrypt
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Witaj jesteś kapitanem strazy";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_15_00"); //Witaj jesteś kapitanem strazy?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_04_01"); //W rzeczy samej jestem Kapitanem strazy w mieście Khorinis .
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_15_02"); //Zajmuje się rozdzielanie zadań dla strazy miejskiej. Jak równiez to u mnie mozesz wstąpić w nasze szeregi.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_04_03"); //Oczywiescie jeśli myślisz o dołączeniu do naszej organizcji będziesz musiał na to zapracować.

};

//*********************************************************************
//   Info Straz
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Czym zajmuje się straz w Khorinis?";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_15_00"); //Czym zajmuje się straz w Khorinis?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_01"); //Mamy masę zajęć od ochrony mieszkańców miasta przez eskortowanie kupców.
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_02"); //Zajmuje się równiez pilnowaniem nabrzeza ostatio przybyło tu sporo statków.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_03"); //Między innymi Magowie Ognia z kontynentu jak równiez Łowny niewolników, Tajna straz króla oraz wiele innych organizacji.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_04"); //Poza tym mamy równiez kilka przestępczych organizacji w Khorinis ale o tym dowiesz się jeśli do nas dołączysz.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_05"); //Inne zadnia jakie wykonują straznicy to oczyszczanie farm z nękających farmerów potworów, zbieraniem podatków czy rozganianiem agresywnych pijaków 
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_06"); //Jak widzisz straz ma masę roboty czasami bywają i specjalne zadania.

};

//*********************************************************************
//   Info Górne Miasto
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 3;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Jak dostanę się do górnego miasta?";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_15_00"); //Jak dostanę się do górnego miasta??
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_01"); //Nie wiem jaki masz interes w górnm mieście ale cóz...
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_02"); //Jeśli został byś straznikiem i dorobił sie awansu w nasze organizacji to doroga do górnego miasta stala by dla ciebie otworem.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_03"); //Ale zeby zostać straznikem trzeba sie najpierw przysłuzyć miastu a o awanie nawet nie wspomnę.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_04"); //Narazie skup się na pomaganiu mieszkańcom miasta moze coś przy tym zarobisz. 
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_05"); //Chłopcze potrafisz sie posługować mieczem czy kuszą jeśli nie to zapomnij o dołączeniu do strazy.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_05"); //Ale jeśli chcesz sie podszkolić w fechtunku czy kusznictwie poszukaj nauczycieli w mieście.

};

nie rozumiem  :/
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
nie rozumiem  
A ja nie rozumiem co Ty tam napisałeś.
Pisz po polsku i popraw nazwę tematu na poprawny.

pez

pez

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
Kiedy gryfy polują, wilki nie mają co jeść.

kir

kir

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Doprecyzuje stworzyłem 2 Wulfgara  MIL_6006_Wulfgar Dzial i stoi dodam że w startup usunąłem wszystkie postacie. Strażnik normalnie stoi ale kiedy dodaje jej dialogi wyskakuje błąd taki jak wyżej, niby 1 linijka ale tam nic nie widzę żby jakieś "ż" mi się wkradło może powinienem stworzyć coś takiego "DIA_MIL_312_Wulfgar_DI i tak samo zapisać postać(oczywiście bez DIA).
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Któraś z liter się podmieniła na jakiś znak nierozpoznawalny przez gothica.


kir

kir

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Do zamknięcia już działa odpowiedzią był reinsta Gothica
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry