Jeśli wklepiesz to w treści jakiejś metody tego obiektu, to
przykładowo:
this.transform.position = Camera.main.transform.position;
Ale prawdopodobnie będzie trzeba dodać do tego jakieś przesunięcie i odpowiedni obrót. A jeśli miecz ma się przemieszczać razem z kamerą, to ustawić ją jako jego rodzica.
@Splash: to trochę słabo się znasz

W programowaniu obiektowym każdy obiekt (jak ten miecz) ma swoje metody ("czynności") i pola ("właściwości"). Metody coś zmieniają, coś robią, ich nazwy to czasowniki (zwykle w trybie rozkazującym). Pola są zmieniane, trzymają jakąś informację, ich nazwy to rzeczowniki.
transform.Rotate oznacza obrót obiektu.
"Rotate" oznacza "obróć", jest to metoda ("czynność").
"Obrót" to "rotation", jest to pole ("właściwość").
"Obrót" może być zrobiony, ale nie trzyma w sobie żadnej informacji (nie jest tym samym co "obrót").
transform.Position zmieni jego pozycję.
"position" oznacza właśnie "pozycja", jest to pole ("właściwość").
"Zmienianie pozycji" to "Translate" (tutaj ang. "przełóż" / "przesuń"), jest to metoda ("czynność").
"Pozycja" to coś co trzyma w sobie informację, ale nie może zostać "zrobione" (więc nie może też zmienić samego siebie).