Przecież napisałem - to jest zrobione źle. Jedynie fragmenty są poprawne. Musisz napisać sam. Mogę ci jedynie rozpisać to dokładniej linijka po linijce. Z osobna są bardzo proste. Podam ci tylko gotowy fragment warunków, bo on zawiera nie taką oczywistą operację bitową.
1. Zdefiniuj stałą liczbową określającą próg siły
2. Zdefiniuj funkcję, która będzie uruchamiana przy zakładaniu miecza
3. Zdefiniuj zmienną c_item (przykładowo o nazwie miecz), w której będziesz przechowywał założony miecz
4. Zapisz w tej zmiennej miecz, którego ma założonego self
5. Sprawdź, czy self ma więcej siły niż próg siły i "(miecz.flags & ITEM_2HD_SWD)"
6. Jeśli tak, ustaw flagi itemu na flagę miecza jednoręcznego
7. Zdejmij założone bronie z self
8. Załóż npcowi self miecz zapisany w zmiennej w linijce 4
9. Jeśli nie, ale za to self ma mniej siły niż próg siły i "(miecz.flags & ITEM_SWD)"
10. Jeśli tak, ustaw flagi itemu na flagę miecza dwuręcznego
11. Zdejmij założone bronie z self
12. Załóż npcowi self miecz zapisany w zmiennej w linijce 4
Bogdan napisał ci linijki 5 i 9, niestety z błędem, bo użył po prostu identyfikatora miecza, zamiast zmiennej przechowującej ten konkretny miecz.