Ciekawe, ekstremalne (i opcjonalnie śmieszne) rzeczy znalezione w sieci. 206065 654

O temacie

Autor Żelazko

Zaczęty 16.02.2014 roku

Wyświetleń 206065

Odpowiedzi 654

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
No, plemniki to też w pewien sposób ludzkie życie, popełniasz masowe mordy przy każdym waleniu konia.
:pokerface:
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Czyli polaków nie było :D ?
Nie było demokracji, bo nie było państwa którym można rządzić? No i patrząc z oficjalnego punktu widzenia - polaków nie było.

Ja w swojej wypowiedzi pierw odniosłem się do demokracji, a później do polaków, z tym 100, 200 lat temu chodziło mi o mentalność polaków, a nie państwo polskie i demokracje.

Cytuj
W społeczeństwie istnieją ludzie inteligentni i głupi. Nie ma jednak czegoś takiego, że ty się rodzisz inteligentny. Człowiek zawsze rodzi się głupi i z czasem zaczyna mądrzeć lub nie.

@Fareus Czyli twierdzisz, że testy IQ są wyssane z palca ? Myślisz że każdy rodzi się tak samo głupi? Gdyby każdy człowiek rodził się taki sam to chyba byśmy nie byli ludźmi.

 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Chodziło mi o to, że oprócz posiadania inteligencji powinno się jej używać.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Fareus, twoje rozumowanie jest trochę dziwne. Propaganda kościelna? A propaganda medialna, reżimowa rządu? Co jest złego w tym jak Kościół mówi, że masz kochać innych i postępować wg prawa moralnego? Skąd wiesz, że proboszcz i 80 % ludzi nie ma racji? A może mają? Tu chodzi po prostu o to jaki masz pogląd na daną sprawę, a nie o jakąś propagandę.
Cytuj
Drugi błąd jest nie rozwijanie tego własnego rozumu u dzieci. Od dziecka, też w szkole. Mówi się: "To jest złe, to jest dobre", jak dziecko ma inne zdanie; szlaban. Podobnie w szkole.
Tego nie rozumiem. Dziecko nie wie co jest dobre lub złe. Dopiero ktoś musi mu to pokazać. To kim będzie zależy od jego wychowawców, którzy mu wpoją dobre wartości.
Cytuj
Zwieńczę moje wypociny. Doszedłem do problemu jaki mam z Polską Polakami. Spotyka się co chwila idiotów. A to staje samochodem na skrzyżowaniu, a to plotkuję, że jesteś gejem. To może nie ma bezpośredniego związku z kościołem, ale z brakiem używania własnego rozumu. Człowiek rozumny pomyśli i dojdzie do wniosku, że takie rzeczy są perfidne i tylko kurwa może coś takiego zrobić.  Mógłbym wymieniać godzinami przykłady takich ludzi, ale po co? Chcę wyjechać za granicę z nadzieją, że tam czegoś takiego nie ma i będę mógł żyć jak człowiek z człowiekiem.
Idioci są wszędzie, nie tylko w Polsce. Ale życzę powodzenia.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tego nie rozumiem. Dziecko nie wie co jest dobre lub złe. Dopiero ktoś musi mu to pokazać. To kim będzie zależy od jego wychowawców, którzy mu wpoją dobre wartości.
No, tylko sęk w tym "wpoją", dziecko nie podejmuje samo decyzji co jest złe, a co dobre - ok, nie możemy tego od dziecka oczekiwać. Jednak niektórzy wychowawcy posuwają się zbyt daleko w "wpajaniu" dzieciom swoich wartości, które niekoniecznie muszą być słuszne. Myślę że do tego Fareus bije i muszę przyznać że przyznałbym mu rację gdyby nie jedno - a które są właściwie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Myślę że do tego Fareus bije i muszę przyznać że przyznałbym mu rację gdyby nie jedno - a które są właściwie?
No i właśnie tu jest cały sęk. :D

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Czyli polaków nie było :D ?
Nie było demokracji, bo nie było państwa którym można rządzić? No i patrząc z oficjalnego punktu widzenia - polaków nie było.
Tak, a z oficjalnego punktu widzenia Kurdów dalej nie ma  :pokerface: Po prostu nie było państwa, naród dalej istniał.

No, tylko sęk w tym "wpoją", dziecko nie podejmuje samo decyzji co jest złe, a co dobre - ok, nie możemy tego od dziecka oczekiwać. Jednak niektórzy wychowawcy posuwają się zbyt daleko w "wpajaniu" dzieciom swoich wartości, które niekoniecznie muszą być słuszne. Myślę że do tego Fareus bije i muszę przyznać że przyznałbym mu rację gdyby nie jedno - a które są właściwie?
Oczywiście jego.

Cytuj
Fareus, twoje rozumowanie jest trochę dziwne. Propaganda kościelna? A propaganda medialna, reżimowa rządu? Co jest złego w tym jak Kościół mówi, że masz kochać innych i postępować wg prawa moralnego? Skąd wiesz, że proboszcz i 80 % ludzi nie ma racji? A może mają? Tu chodzi po prostu o to jaki masz pogląd na daną sprawę, a nie o jakąś propagandę.
Tak samo jak masz propagandę rządową, masz także propagandę opozycji. I zalew informacji od opozycji potrafi przedstawiać fałszywy obraz Polski.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Idioci są wszędzie, nie tylko w Polsce. Ale życzę powodzenia.
Tak, tylko widocznie idiotyzm + dobre warunki za granicą są lepsze niż idiotyzm w Polsce i chujowe warunki w Polsce.

Dowód:

Cytuj
Aż 2,2 mln Polaków mieszka za granicą. Emigracja zbliża się do rekordowego wyniku z 2007 r.
Tylko w 2013 r. Polskę opuściło aż 70 tys. mieszkańców. Za granicą przebywało 2,2 mln Polaków (rok wcześniej było ich 2,13 mln). Obecnie poza krajem mieszka 1,41 mln więcej naszych obywateli niż w 2002 r. – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego, które przytaczaRzeczpospolita.
Co więcej, mimo zapowiadanej przez polskie władze i ekonomistów fali powrotów liczba emigrantów jest bliska rekordowej wartości z 2007 r., gdy poza Polską mieszkało 2,27 mln. rodaków.

Najwięcej polskich emigrantów żyje w Wielkiej Brytanii – 650 tys. oraz w Niemczech – 560 tys., to o 125 tys. więcej niż trzy lata temu., gdy Berlin otwierał dla nas swój rynek pracy. Popularne są Irlandia i Holandia, w których żyje – odpowiednio - 115 tys. i 103 tys. osób z Polski. Przybywa też Polaków w Norwegii. Obecnie jest tam już 71 tys., co sprawia, że staliśmy się najliczniejszą mniejszością narodową w tym kraju. Dla porównania. w 2011 r. Polaków było w Norwegii jedynie 46 tys.

A na jakiejs ankiecie w tamtym roku przeczytalem, że 75% Polaków za granicą nie ma zamiaru wracać, a z tych 75% aż 60% bedzie starać sie o obywatelstwo w kraju w ktorym mieszkają.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czyli polaków nie było :D ?
Nie było demokracji, bo nie było państwa którym można rządzić? No i patrząc z oficjalnego punktu widzenia - polaków nie było.
Tak, a z oficjalnego punktu widzenia Kurdów dalej nie ma  :pokerface: Po prostu nie było państwa, naród dalej istniał.

No, tylko sęk w tym "wpoją", dziecko nie podejmuje samo decyzji co jest złe, a co dobre - ok, nie możemy tego od dziecka oczekiwać. Jednak niektórzy wychowawcy posuwają się zbyt daleko w "wpajaniu" dzieciom swoich wartości, które niekoniecznie muszą być słuszne. Myślę że do tego Fareus bije i muszę przyznać że przyznałbym mu rację gdyby nie jedno - a które są właściwie?
Oczywiście jego.

Cytuj
Fareus, twoje rozumowanie jest trochę dziwne. Propaganda kościelna? A propaganda medialna, reżimowa rządu? Co jest złego w tym jak Kościół mówi, że masz kochać innych i postępować wg prawa moralnego? Skąd wiesz, że proboszcz i 80 % ludzi nie ma racji? A może mają? Tu chodzi po prostu o to jaki masz pogląd na daną sprawę, a nie o jakąś propagandę.
Tak samo jak masz propagandę rządową, masz także propagandę opozycji. I zalew informacji od opozycji potrafi przedstawiać fałszywy obraz Polski.
Nie trolluj bo jesteś w tym tak samo dobry jak Żelazko.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ale to przecież prawda. Chociażby PiS i jego media kreują obraz w którym głosowanie na Komorowskiego to obciach. Dlaczego? Bo PO i przychylne mu media przez lata(teraz też) kreują obraz w którym to głosowanie na PiS to obciach.
Przykład propagandy PiSu: http://niezalezna.pl/65157-politolog-druga-tura-niemal-pewna-dla-mlodych-glosowanie-na-komorowskiego-obciach
Efekt: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/glosowanie-na-pis-nie-jest-juz-obciachem-partia-kaczynskiego-popularna-wsrod-mlodych/w52bw
Korwin? Ciężko mówić o człowieku który najpierw należał do Związku Młodzieży Socjalistycznej, następnie przez 20 lat był członkiem Stronnictwa Demokratycznego, a potem podpisał lojalkę, że jest człowiekiem czystym.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak, a z oficjalnego punktu widzenia Kurdów dalej nie ma  :pokerface: Po prostu nie było państwa, naród dalej istniał.
Kurdystan? Polacy jako grupa zaledwie egzystowali, co w odniesieniu do danego tematu oznacza że ich nie było. Po czym pod koniec tych 123 lat określano polskość? Po rodzicach? Dziadkach? Co z "mieszańcami"? Stąd właśnie stwierdzenie że ich nie było. 
Oczywiście jego.
Czyli gwałcenie nastolatek i mordowanie nie "swoich"?


Dlatego uznałem że trollujesz = |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Cytuj
Oczywiście jego.
Czyli gwałcenie nastolatek i mordowanie nie "swoich"?


Dlatego uznałem że trollujesz = |

???
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie pisałem o Tobie, tylko o wychowawcach. Dość ekstremalny przypadek, ale cóż :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
http://img.myepicwall.com/2015/03/5bfa421762a93362f9b1a147ab1d10d2.webm

A Korwin to pajac

Kiedyś z kolegą mieliśmy podobną sytuację, z tą różnicą, że ptak był wielkości wróbla  :F
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Tak, tylko widocznie idiotyzm + dobre warunki za granicą są lepsze niż idiotyzm w Polsce i chujowe warunki w Polsce.
Powrót do Polski po studiach uważam za swój największy życiowy błąd.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jeżeli wyjeżdżałeś, to było juz nie wracać. Tyle możliwości za granicą :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jeżeli wyjeżdżałeś, to było juz nie wracać. Tyle możliwości za granicą :lol2:
Przecież on co chwila wyjeżdża w ramach swojej "słodkiej bezdomności".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Cytuj
Doritos Crash Course
oh
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry