Ciekawe, ekstremalne (i opcjonalnie śmieszne) rzeczy znalezione w sieci. 205886 654

O temacie

Autor Żelazko

Zaczęty 16.02.2014 roku

Wyświetleń 205886

Odpowiedzi 654

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tobie łatwo mówić jak w Bratfordzie siedzisz
Wręcz przeciwnie, przez jebaną ustawę muszę jechać do polski mimo że nie bardzo mam gdzie się zatrzymać = będę musiał opłacać hotel. Że nie wspomnę o tym że po prostu w huj mi się nie chce. Ogólnie, będę stratny około 500 funtów łącznie, tylko po to żeby jakiś koleś stwierdził że jestem zdrowy, ale do armii i tak nie pójdę bo studiuję. Czy to jest kurwa logiczne? Czy tak wygląda "dbanie o obywatela"?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Po huj głosować, jakoś to będzie.
Nie no, ogólnie po prostu nie lubię takiego pierdolenia.
Możemy pieprzyć "Głosujmy na pana X pod jego rządami będzie lepiej!", mimo że w rzeczywistości możemy tylko zgadywać, nie wiemy jak się zachowa po dojściu do władzy. Osobiście według mnie demokracja w obecnej formie mija się z celem, ale to temat na inną rozmowę. Alternatywnie możemy się zaadoptować i sobie poradzić, czy to poprzez wyjazd za granicę, czy przekwalifikowanie, czy w jakikolwiek inny sposób - ale nie łudzić się sama zmiana władzy poprawi dobrobyt jednostki. Żeby komuś się polepszyło, komuś będzie musiała zmienić się sytuacja na gorsze - nigdy nie będzie tak żeby wszyscy byli zadowoleni.
Jeżeli naprawdę myślisz że ludzie się nagle zjednoczą i zagłosują na kandydata X, to podziwiam Twoją naiwność.

A mamy jakieś inne wyjście? Demokracje mamy jaką mamy, ale denerwują mnie ludzie którzy nie głosują, a potem narzekają na władzę.

Nic się nie dzieję nagle, wszystko jest zależne od nastrojów w społeczeństwie, w Polsce się to podobno zmienia, mam nadzieję że coraz więcej ludzi zacznie dostrzegać jaką "inteligencje" i jakich patriotów mamy u władzy.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Po prostu trzeba obecnych posłów odsunąć od koryta. Większość z nich to ludzie, którzy mają układy z czasów komuny. Rozsądne wydaje się głosować na ludzi, którzy są z poza układu, niekoniecznie na JKM. Oczywiście że niektórym osobom się pogorszy, w większości tym, którzy znajdują się w korycie. W rządzie mamy niekompetentnych ludzi, którzy nie liczą się z obywatelami, ŻGS podał przykład kilka postów wstecz. Czy dalej mają rządzić ludzie, którzy się już "sprawdzili" i mają w dupie obywateli? Myślę, że warto dać szansę innym. Być może się polepszy. Jeśli nie, to mając obecną władzę też się nie polepszy, co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości.

Ja bym chciał by w rządzie znaleźli się ludzie, którzy są kompetentni i będą dbali o interes Polski i Polaków. Nie chcę więcej widzieć osób, które rządzą, bo są kolesiami kogoś.

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Winę ponoszą nie ludzie, którzy nie głosują, ale ci co głosują. To po pierwsze. A po drugie; po chuj iść do wyborów jak mam oddać pusty głos.

EDIT: Adanos, to czy będzie rządzić tusk, kopacz, kaczyński, JKM czy jakiś wspaniały polityk, nie ma żadnego znaczenia. Mam ich w dupie. Chodzi o ludzi, którzy ten kraj tworzą, ja na co dzień spotykam się z takim buractwem, że mam tego dosyć. Ludzie w Polsce są strasznie zacofani, to wina m. in. Kościoła, ale nie tylko. Jacy wyborcy tacy rządzący.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Winę ponoszą nie ludzie, którzy nie głosują, ale ci co głosują. To po pierwsze. A po drugie; po chuj iść do wyborów jak mam oddać pusty głos.
Winę ponoszą wszyscy. Ci co nie głosują też, bo mogli wybrać kogoś lepszego. Zawsze samemu można kandydować i oddać głos na siebie. :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Naprawdę go zbanowaliście? Pytam poważnie z ciekawości.
Tak! :cool:
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
A po drugie; po chuj iść do wyborów jak mam oddać pusty głos.
Zależy co masz na myśli: jeżeli uważasz, że i tak kandydat, na którego oddasz głos nie wygra, jest to zamknięte koło, bo nie wygra m.in. dlatego, że dużo osób tak sobie pomyśli.
Jeżeli przez "pusty głos" masz na myśli "głos nieważny", bo vide Ewa Zajączkowska, znana tylko z tego że mnóstwo kuców do niej wali konia, napiszesz jakieś "wolnościowe" pierdoły o złym reżimie, to jest to objaw debilizmu.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

EDIT: Adanos, to czy będzie rządzić tusk, kopacz, kaczyński, JKM czy jakiś wspaniały polityk, nie ma żadnego znaczenia. Mam ich w dupie. Chodzi o ludzi, którzy ten kraj tworzą, ja na co dzień spotykam się z takim buractwem, że mam tego dosyć. Ludzie w Polsce są strasznie zacofani, to wina m. in. Kościoła, ale nie tylko. Jacy wyborcy tacy rządzący.

To co napisałeś to jedyny najlepszy dowód na to że polakom demokracja szkodzi. Nie oszukujmy się tak samo było 100, 200 czy jeszcze więcej lat temu.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie oszukujmy się tak samo było 100
Sto lat temu nie było nas na mapie.
EDIT: W sumie to dwieście lat temu też nie :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
EDIT: Adanos, to czy będzie rządzić tusk, kopacz, kaczyński, JKM czy jakiś wspaniały polityk, nie ma żadnego znaczenia. Mam ich w dupie. Chodzi o ludzi, którzy ten kraj tworzą, ja na co dzień spotykam się z takim buractwem, że mam tego dosyć. Ludzie w Polsce są strasznie zacofani, to wina m. in. Kościoła, ale nie tylko. Jacy wyborcy tacy rządzący.
To zacznij zmiany od siebie. Zacznij się zmieniać na lepsze. Pani Ogórek nie potwierdziła by twojej teorii, że ludzie są zacofani przez Kościół. :D Co masz na myśli pisząc zacofanie?

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Pewnie to jak Kościół wpieprza się w politykę, na kazaniach opowiadają czemu od strony rządy mają się przeciwstawiać, i nie kiedy na kogo głosować/nie głosować.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Nie oszukujmy się tak samo było 100
Sto lat temu nie było nas na mapie.
EDIT: W sumie to dwieście lat temu też nie :|

Czyli polaków nie było :D ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Twoim zdaniem Cyganów też nie ma?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytuj
Naprawdę go zbanowaliście? Pytam poważnie z ciekawości.
Tak! :cool:

A z jakiego powodu?  :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czyli polaków nie było :D ?
Nie było demokracji, bo nie było państwa którym można rządzić? No i patrząc z oficjalnego punktu widzenia - polaków nie było.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Adanos. Wyjaśnię Ci coś.
W społeczeństwie istnieją ludzie inteligentni i głupi. Nie ma jednak czegoś takiego, że ty się rodzisz inteligentny. Człowiek zawsze rodzi się głupi i z czasem zaczyna mądrzeć lub nie. Co rozumiem przez inteligentny? Rozumiem przez to, że ten człowiek myśli za siebie, nie chodzi o to czy zna przypadki albo twierdzenie Menelaosa, nie chodzi też o słownikowe definicje. Chodzi mi tu o WŁASNY ROZUM.
Dajmy na przykład dziecko. Dziecko jest od małego wychowywane na pewnych zasadach. Jeżeli powiesz, że coś jest dobre, to dla dziecka to będzie dobre, jeżeli powiesz, że coś jest złe, to dla dziecka to będzie złe. Dajmy już konkretny przykład, jeżeli powiesz, że Żydzi to plaga, dziecko powie, że Żydzi to plaga. Dopiero z czasem człowiek dorastając uzmysławia sobie, że Żyd nie jest plagą. I właśnie. Nie każdy. 20% ludzi, kiedy będzie starsza zauważy, że Żydzi to byli zwykli ludzie, bo co oni komu zrobili, a poza tym, nawet jeśli to jest coś takiego jak prawo moralne. Człowiek mający własny rozum w domyśle go używa. Dlaczego torturowanie jest złe? Dlaczego nie powinno się dyskryminować innych ras i homoseksualistów? Bo tak, po prostu. Nie jest to wynik wiary, czy tego, że ktoś czytał Biblię. Podpowiada to sumienie. Niestety jeśli ktoś od dziecka jest uczony wbrew prawu moralnemu to ono zanika. Zanika u 80% ludzi. Nie pomyśli kim Żyd jest naprawdę, dlaczego jest zły, ale będzie go tępił. Po prostu. Tu pojawia się kolejny problem. Człowiek, który się nie zastanawiał się nad tym co jest złe, a co dobre, PRAWIE ZAWSZE BĘDZIE MYŚLAŁ, ŻE ROBI DOBRZE. Tak działa propaganda m. in. kościelna. Ludzie potrafią ładnie zapakować słowa i mówią ludziom co jest dobre, a co złe, a ci ludzie myślą: "Kurde on ma rację". I jeżeli wciska im się cały czas to samo to on myśli, że to normalne, przecież rację ma proboszcz i 80% ludzi. Popatrz na Rosjan. Wciska się im od dziecka jaka matka rosja jest wspaniała, że Polacy kolaborowali z nazistami, że Amerykanie chcą ich zgładzić etc. I co? Ludzie są tam zacofani jeszcze bardziej od nas. Taka prawda, że jeśli dziś dałbyś Polaków do Rosji, żyli by tam przez jakiś czas, pokazywałbyś im "swój punkt widzenia", odciął od obiektywnych źródeł informacji to skończyli by tak samo.

Do czego dążę? Kościół mówiąc co jest dobre, a co złe daję ludziom do zrozumienia: "Jeśli nas nie posłuchasz spłoniesz w piekle". Ten argument działa zwłaszcza na ludzi starszych, którym śmierć zagląda w oczy. Drugi błąd jest nie rozwijanie tego własnego rozumu u dzieci. Od dziecka, też w szkole. Mówi się: "To jest złe, to jest dobre", jak dziecko ma inne zdanie; szlaban. Podobnie w szkole.
Zwieńczę moje wypociny. Doszedłem do problemu jaki mam z Polską Polakami. Spotyka się co chwila idiotów. A to staje samochodem na skrzyżowaniu, a to plotkuję, że jesteś gejem. To może nie ma bezpośredniego związku z kościołem, ale z brakiem używania własnego rozumu. Człowiek rozumny pomyśli i dojdzie do wniosku, że takie rzeczy są perfidne i tylko kurwa może coś takiego zrobić.  Mógłbym wymieniać godzinami przykłady takich ludzi, ale po co? Chcę wyjechać za granicę z nadzieją, że tam czegoś takiego nie ma i będę mógł żyć jak człowiek z człowiekiem.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, to jeszcze uzasadnij sprzeciw księży oficjalnie żyjących w celibacie, oraz moherów, które jak wiadomo już nie mogą, przeciw invitro. Według nich to jest złe, wait, życie jest złe? 
Mylisz się zarówno w kwestii prawa, pisma święte był pierwszymi kodeksami prawnymi, to był pierwsze nakazy i zakazy, obecnie prawo jest w sporej mierze według inspiracji nimi. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No, to jeszcze uzasadnij sprzeciw księży oficjalnie żyjących w celibacie, oraz moherów, które jak wiadomo już nie mogą, przeciw invitro. Według nich to jest złe, wait, życie jest złe?
Sawik, pls, wiesz w ogóle jak wygląda invitro? Każdy embrion noworodka jest zamrażany, i przechowywany w lodówce. Dlatego kościół jest przeciwny invitro.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A co Twoim zdaniem jest w tym złego? :lol2::lol2::lol2:
Tylko nie wyskakuj mi tu z tekstami w stylu, że embrion to zapłodniona komórka jajowa, czyli życie bo padnę ze śmiechu. :lol:
Nie wiem jak można być tak ograniczonym i myśleć tymi przedziałami. To, że ginie podczas invitro mnóstwo embrionów to prawda, ale kościół/Kościół chyba nie potrafi zrozumieć tego, że chociaż zginie tych embrionów tyle, to istnieje chociaż szansa na powodzenie w zapłodnieniu. Bez niej (metody invitro), żaden z tych embrionów by nie istniał.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, plemniki to też w pewien sposób ludzkie życie, popełniasz masowe mordy przy każdym waleniu konia. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry