Light i ParticleSystem 2733 1

O temacie

Autor Star wars

Zaczęty 21.01.2014 roku

Wyświetleń 2733

Odpowiedzi 1

Star wars

Star wars

Użytkownicy
posty19
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam. Mam taki problem iż chciałem stworzyć pochodnie, która zapala się po spełnieniu pewnego warunku, więc przypisuję na początku skryptu :
var Ogien: Light; i var Plomien: ParticleSystem; po czym po spełnieniu warunków daję to : Ogien.enabled = true;
Plomien.enabled = true;
, później oczywiście w oknie "Inspector" przypisuję (pochodni) jaki Light i  ParticleSystem. Gdy wchodzę do gry i spełniam określone warunki dziwne, ale tylko Light się włącza a  ParticleSystem już nie. I moje pytanie brzmi co zrobić by włączyć  ParticleSystem dopiero po spełnieniu jakiegoś tam waeunku (jak w przypadku Light) ?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Najpierw ustaw twój particle system tak żeby działał. Czy kiedy w inspektorze zdezaktywujesz go (pole zaznaczenia na górze inspektora) i włączysz ponownie, to działa? Jeśli tak, to tak samo ustawiony particle system będzie działał też przy włączaniu i wyłączaniu przez skrypty (właśnie od tego jest pole enabled). Mogę jedynie zgadywać że brakuje ci ustawienia czegoś jeszcze, tak że on w ogóle nie działa. W przeciwieństwie do światła może wymagać podania jakichś brakujących danych (jak np tekstura czy rodzaje particli, nie korzystałem z tego jeszcze).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry