Gothic 2 i visual_skin 1702 2

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 10.01.2014 roku

Wyświetleń 1702

Odpowiedzi 2

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Dręczy mnie niesłychanie pewne pytanie. Jak do kilku przedmiotów użyć jednego modelu i kilku tekstur? Stworzyłem 3 przedmioty użytkowe w grze Gothic 2. Zrobiłem im jeden model i trzy tekstury. Następnie nazwałem je z końcówkami , _V0, _V1, _V2. W skryptach dopisałem: visual_skin=0; visual_skin=1; visual_skin=2. Gdy takie coś nie podziałało wyciągnąłem ciężką artylerię. Długo by opisywać, powiem tylko, że w efekcie otrzymałem pliki o zakończeniach _V0-C.TEX, _V1-C.TEX, _V2-C.TEX które umieściłem w folderze "textures\_compiled". Jednak i to nie przyniosło oczekiwanych efektów a wszystkie trzy przedmioty mają teksturę _V0.

Czy robię coś źle? Jeśli tak to co? Zabrakło kamieni ogniskujących, czy  Oka Innosa? Za mało bagiennego ziela do rytuału?

Proszę o szybką pomoc.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
O ile pamiętam system wariantów tekstur wybieranych za pomocą pola visual_skin dotyczy tylko visual_change, które jest wyświetlane w przypadku zbroi zamiast ciała postaci. Jeśli chcesz podmienić teksturę modelu przedmiotu (visuala) musisz zrobić jego kopię i ręcznie zmodyfikować informację o nazwie tekstury.

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czyli 3 pliki .3ds zamiast jednego... Nie jest to najlepsze wyjście ale cóż... Dzięki za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry