pochodnie 5004 16

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 1.11.2013 roku

Wyświetleń 5004

Odpowiedzi 16

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Witam, zrobiłem kilka nowych vobów w Spacerze, oraz skopiowałem parę pochodni, ale kiedy otwieram moda to żadna pochodnia się nie świeci (a wszystkie zawsze zaświecały się automatycznie chyba o 20 )
Gothic I
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz to ustawić w skryptach. Raz tylko patrzyłem do skryptów G1, więc nie pytaj się mnie. Powinieneś sam poszukać i zrobić.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Miałem podobny problem okazało się ze ogień jest osobnym plikiem .ZEN a paczkę World.vdf zrobiłem na .disable i nie mogło wczytać ognia może coś podobnego zrobiłeś ?

Godziny świecenie są ustawiane w pliku startup.d jeśli zmieniłeś nazwę świata i nie zrobiłeś funkcji do tego świata w tym pliku to nie będzie świecić :)

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ja działam właśnie na world.vdf.disabled ale nazwy świata nie zmieniłem - WORLD.ZEN
Próbowałem skompilować świat i światło na nowo ale to nic nie dało.
Czy jest możliwe że to przez to że nie robiłem nowych pochodni, a jedynie je kopiowałem?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
to jak masz .disable to wypakuj z niego wszystkie te malutkie światy do folderu i będzie okej

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
No właśnie tak jest, najpierw wypakowałem worlds.vdf no i zrobiłem z tego disabled:blink:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

pochodnie
#7 2013-11-02, 10:51(Ostatnia zmiana: 2013-11-02, 11:03)
Z tego co wiem to chyba za rutynę odpowiada:
Cytuj
Wld_SetObjectRoutine (00,00,"nazwa_vobname",1);
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"nazwa_vobname",1);
Wld_SetObjectRoutine (05,00,"nazwa_vobname",0);
Wystarczy dodać do pozostałych rutyn w startupie np. w INIT_SUB_SURFACE.
Tylko najlepiej właśnie zmienić vobname tego obiektu spacerem i żeby się tez nie powtarzały.
Ten kolor odpowiada za godzinę
Ten za vobname(można w spacerze zmienić)
A ten: gdy jest wartość 1 to się świeci/pali, a jak jest 0 to nie.
A jeśli chcesz żeby pochodnie się cały czas paliły to możesz dać wszędzie wartość 1 lub spacerem wstawić pfx'a do tej pochodni.
EDIT:
Cytuj
Zaraz to sprawdzę, dzięki chicken. Czyli nazwy moich pochodni nie mogą się powtarzać? (vobów)
Nie mogą się powtarzać. Wystarczy skopiować jakąś pochodnie i zmienić jej tylko vobname i gotowe :p

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

pochodnie
#8 2013-11-02, 10:53(Ostatnia zmiana: 2013-11-02, 11:05)
Zaraz to sprawdzę, dzięki chicken. Czyli nazwy moich pochodni nie mogą się powtarzać? (vobów)

EDIT:
Cytuj
Nie mogą się powtarzać. Wystarczy skopiować jakąś pochodnie i zmienić jej tylko vobname i gotowe :p
za chwilę sprawdzam ;D
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
No więc dodałem do startupa, do INIT_SUB_SURFACE moje pochodnie, zmieniłem im nazwy ale ŻADNA pochodnia się nie świeci - ani moje ani te stare...
EDIT: Ale, kiedy zmieniłem worlds.vdf.disabled na zwykłe .vdf to działały, lecz wtedy nie wczytywało mojego zmienionego zena, tylko podstawowy...
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

pochodnie
#10 2013-11-02, 11:18(Ostatnia zmiana: 2013-11-02, 11:28)
A te pochodnie to wstawiasz do nowego świata czy do starego? I czy ona jest w obozie?
Dokladnie to jaka pochodnie skopiowales? jaki byl jej vobname?

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ja modyfikuję stary świat - WORLD.ZEN w Gothic I, pochodnie nie są umieszczone w starym obozie. A jej vobname nie pamiętam bo zmieniłem wszystkie przed chwilą ale była to któraś z OC_FIREPLACE_HIGH
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytat: Ruffin8
Ja modyfikuję stary świat - WORLD.ZEN w Gothic I, pochodnie nie są umieszczone w starym obozie. A jej vobname nie pamiętam bo zmieniłem wszystkie przed chwilą ale była to któraś z OC_FIREPLACE_HIGH
Ale jakikolwiek oboz to jest czy gdzies po za obozami?

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

pochodnie
#13 2013-11-02, 11:57(Ostatnia zmiana: 2013-11-02, 14:43)
Poza, przy placu wymiany

EDIT: Wogóle nic się nie świeci nic, nie wiem czemu.
A kiedy zmodyfikowany świat wywale i jade na zwykłym to się świeci wszystko

Cytuj
Miałem podobny problem okazało się ze ogień jest osobnym plikiem .ZEN a paczkę World.vdf zrobiłem na .disable i nie mogło wczytać ognia może coś podobnego zrobiłeś ?
Jaki osobny zen?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Ruffin8
No więc dodałem do startupa, do INIT_SUB_SURFACE moje pochodnie, zmieniłem im nazwy ale ŻADNA pochodnia się nie świeci - ani moje ani te stare...
Kurwa, murzynku :facepalm: dziwisz się, że pochodnie ci nie działają, skoro dodałeś inita do przedziału, który obejmuje surface a robisz główny plik świata zen :X

Nauczcie się modyfikować kawałki zenów, które twórcy gry przygotowali..
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

pochodnie
#15 2013-11-02, 14:43(Ostatnia zmiana: 2013-11-02, 16:03)
Cytuj
Kurwa, murzynku dziwisz się, że pochodnie ci nie działają, skoro dodałeś inita do przedziału, który obejmuje surface a robisz główny plik świata zen :X

Nauczcie się modyfikować kawałki zenów, które twórcy gry przygotowali..
Białasku, chyba nie jesteś w temacie, bo surface to JEST reszta świata oprócz Nowego Obozu, Starego, Sekty, wieży Xardasa, i kopalni.
A po drugie nie świeci się żadna pochodnia, nie tylko dodane.
Oświeć mnie Panie o Wysokiej Kulturze Osobistej co jest nie tak.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Okey, wszystko działa - RafalBudzis miał racje - brakowało mi kilku plików zen, które są odpowiedzialne za ogień pochodni.
Co ciekawe nie wpisywałem pochodni do startup.d a i tak świeciły...

P.S. Kaczka wymiata!!  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry