Gothic: Horda 31278 85

O temacie

Autor Jin

Zaczęty 5.10.2013 roku

Wyświetleń 31278

Odpowiedzi 85

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
A ja jako jedyny powiem że jak na mod robiony przez jedną osobę to jest to wszystko w miarę łądnie ogarnięte...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Spoiler
Cytat: Jin
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/inferno_mod2/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x500.
[img width=750,height=468]http://img42.imageshack.us/img42/4606/z0w8.png[/img]Na wstępieModyfikację zacząłem tworzyć około miesiąc temu. Z początku robiłem to z nudów, jednak po czasie stwierdziłem, że dokończę projekt. Moja pierwsza styczność z jakimkolwiek moddingiem gothic'a zaczęła się wiele lat temu. Jednak wszystkie moje projekty kończyły się na stworzeniu 10-20% moda.Już wkrótce...-Nowa fabuła
-Nowa broń (modele)
-Nowe zbroje
-Wiele ciekawych zadań głównych i pobocznych
-Nowa gildia - Horda. Razem z obozem.
-Nowy bohater i wiele nowych rożnorodnych NPC.
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/inferno_mod2/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x450.
[img width=750,height=421]http://imageshack.us/a/img708/7864/n5do.png[/img]
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/inferno_mod2/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1364x768.
[img width=750,height=422]http://imageshack.us/a/img198/3986/86q.bmp[/img]
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/inferno_mod2/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x450.
[img width=750,height=421]http://imageshack.us/a/img196/2048/7lb1.png[/img]
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/inferno_mod2/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x450.
[img width=750,height=421]http://imageshack.us/a/img11/5978/k0xy.png[/img]
Screeny są dosyć stare, puste miejsca w obozie postaram się wypełnić, tekstura twarzy jest popsuta (Chyba widać), teksturę zbroji postaram się poprawić. Obóz z lotu ptaka słabo wygląda, ale podczas gry nie jest aż tak koszmarnie.



Fabułę wrzucę jeszcze dzisiaj, ewentualnie jutro.

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cuz faktycznie może to nie jest żadna rewelacja ale jak na początek może byc. Powodzenia Jin :d


PS: Pagan odezwij się za 10-20 lat jak wyjdzie Wyspa Khorinis muhahahaha .
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Co ma z tym wspólnego Wyspa Khorinis? To nie mój mod, podzieliłem się po prostu modelami.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Jin

Jin

Użytkownicy
Seryjny samobójca
posty32
Propsy8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Seryjny samobójca
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
Wiemy, że robisz moda i wiemy jak on się nazywa. No dobra, a gdzie fabuła?
Do tej pory unoszę się dumą, że jeszcze chyba nikt nie spiął pośladów do mnie, że nigdzie nigdy nie było wzmianki o fabule Dziedzictwa :D

Na screenach imo nie ma nic. Opis? Jak każdy inny... wykaż się nosz job jego mać :x
 

Fraser
  • Gość
Ja nie wiem skąd wy macie ten czas aby dalej masturbować się przed 11 letnią grą. Przecież są miliony nowszych gier, które da się moddować. Mod oczywiście nie wyróżnia się niczym na tle innych. Level design oczywiście bardzo cienki, nie polega on na wrzuceniu przypadkowych vobów, ale żeby całość jakoś wyglądała i budowała klimat.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Poruszanie tego dlaczego tutaj dalej moddują - dla poprawki - 13 letnią grę za wiele nie da. :D
 
Комиссар RBT

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja nie wiem skąd wy macie ten czas aby dalej masturbować się przed 11 letnią grą. Przecież są miliony nowszych gier, które da się moddować. Mod oczywiście nie wyróżnia się niczym na tle innych. Level design oczywiście bardzo cienki, nie polega on na wrzuceniu przypadkowych vobów, ale żeby całość jakoś wyglądała i budowała klimat.

Poza wiedzminem dzisiejsze rpg sa chujowe w porownaniu do gothica.
 

Fraser
  • Gość
Tak, ale jaki jest sens tworzenia moda w tym samym starym, oklepanym świecie z tą samą przeplatającą się z innymi modami z historią? Nie lepiej stworzyć jakiegoś innowacyjnego moda jak choćby np. Ustawka?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A jaki jest sens takiego pierdolenia jak Ty to robisz? Wejdź sobie w dział Dzieje Khorinis, tam Dark wszystko pieknie wyjasnil, czemu modują tą gre a nie inna.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Moze wiesz gdzie to jest ? ;d
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
No cóż mod zapowiada się tak średnio, level design  nie najgorszy, ale też nie jest idealny. Naprawdę oczekuję że uda ci się stworzyć coś dobrego. Jeżeli uda ci się to wszystko ulepszyć, mod będzie w pełni zasłużony na miano dobrej. Samo wydanie moda to jakieś osiągnięcie, ale tak czy siak nie porzucaj projektu i się nie poddawaj. Czekam na twojego moda
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytat: koksikmajor
No cóż mod zapowiada się tak średnio, level design  nie najgorszy, ale też nie jest idealny. Naprawdę oczekuję że uda ci się stworzyć coś dobrego. Jeżeli uda ci się to wszystko ulepszyć, mod będzie w pełni zasłużony na miano dobrej. Samo wydanie moda to jakieś osiągnięcie, ale tak czy siak nie porzucaj projektu i się nie poddawaj. Czekam na twojego moda
No kurwa, aż się  stęskniłem za Twoimi poradami eksperta. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Też cię kocham :)
 

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Cytuj
I tak mod nie wyjdzie bo dysk ci się spali.

Props :ok:
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Kurwa to moj tekst z paleniem dyskow :adolf:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ta, twój :facepalm:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Kurwa to moj tekst z paleniem dyskow

Jebłem  :facepalm: Dobra zamiast pisać coś bezsensownego zajmij się życiem  :P

Jin

Jin

Użytkownicy
Seryjny samobójca
posty32
Propsy8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Seryjny samobójca
Btw. Nie spali, więc wypierdalać z takimi pojebanymi tekścikami ;]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry