Białe Kruki 42084 101

O temacie

Autor Alexior

Zaczęty 17.06.2012 roku

Wyświetleń 42084

Odpowiedzi 101

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy

Alexior

Białe Kruki
2012-06-17, 21:50(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 21:52)
Witam wszystkich, chciałbym wam przedstawić moda, który tworzę razem z kilkoma osobami. ;)

Cytuj
Rozgrywka toczy w średniowieczu, będziemy mieć do czynienia z wieloma zagadkami, znikający ludzie i tym
podobne, stawiamy głównie na nieliniowość gry, to od nas będzie zależeć życie naszych towarzyszy, jeńców czy innych
trzecich osób. Wcielamy się w jednego z zbiegów z Myrtany, nasz statek podczas sztormu rozbija się o skaliste
wybrzeże. Trafiamy na wyspę. Zostajemy wplątani w intrygę złej wiedźmy. Ludzie boją się jej, a poza miastem szerzy się
plaga ożywieńców. Ludzie walczą z dnia na dzień aby plaga nie dosięgnęła ich. My jako bohater staramy się rozwikłać
wszystkie tajemnice.

Co mod oferuje?
-Kompletnie nowe lokacje,
-nowe zbroje,
-nowe bronie,
-masę ciekawych questów,
-barwną charakterystykę bohaterów,
-nowe tekstury,
-dwa lub więcej obozów, do których będziemy mogli dołączyć.
-wiele, wiele innych rzeczy. ;)
Screeny:






Osoby tworzące modyfikacje:
-Adana4
-Rei95
-Alexior
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Na tych ostatnich screenach to lekko mówiąc gówno widać.
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Ale wiesz, że możesz powiększyć obrazek klikając na niego?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mu chodzi o to że są za ciemne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka

Godefroy93
Rzeka

Białe Kruki
#4 2012-06-17, 22:09(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 22:12)
Trochę te gwiazdy nierealnie wyglądają. Rozmazane i mają róźne kolory. Powinny być nieco mniejsze i bardziej wyraźniejsze z jednolitym kolorem.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Jakbym chciał, żeby było wszystko wyraźnie widać, każdy szczegół, to bym dał screena za dnia, ale nie chciałem dużo pokazywać to strzeliłem fote nocą, chyba proste. ;) Swoją drogą, to ja dużo na nich widzę, naprawdę jest tak źle.
Niebo do poprawki, to prawda :D
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Rozmazane i mają róźne kolory.



 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ogrodnik to nie zmienia faktu że niebo ssie :D
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Z ziemii widać badziej jednolity biały kolor.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Białe Kruki
#9 2012-06-17, 22:47(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 22:48)
Mam nadzieje, że mierzycie siłe na zamiary.

edit
Nie pogardzę jeżeli pojawi się wątek z czarną śmiercią.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Edek zapodaj lepsze niebo ;)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Już nawet gothicowe jest lepsze.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie pogardzę jeżeli pojawi się wątek z czarną śmiercią.
Niestety nie pojawi się, ponieważ wówczas nie mógłby rozpowszechniać modyfikacji na terenie USA i Australi ze względu na zawarcie treści rasistowskich.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Nie pogardzę jeżeli pojawi się wątek z czarną śmiercią.
Niestety nie pojawi się, ponieważ wówczas nie mógłby rozpowszechniać modyfikacji na terenie USA i Australi ze względu na zawarcie treści rasistowskich.

Bez obrazy, ale czy interesowałeś się czasami plagami chorób nękającymi ludzi mieszkających w rzyci średniowiecza? Dla informacji Czarna Śmierć= Dżuma
PS
w Ameryce ktoś gra w goticzka?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Ale jesteście ironiczni, hohoho ;) nawet nikt nie skomentował modyfikacji pod jakimkolwiek względem, jedynie offtop i "ciemne screeny", "niebo ssie", a niebo jest wstawione tylko testowo, w końcu to jeszcze nie jest skończona modyfikacja, widać forum wciąż stoi na wysokim poziomie. ;)
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Na razie wygląda ciekawie, jednakże radzę ci zostać przy gothicowym niebie. Na razie za mało wiem o modzie, żeby go kontruktywnie ocenić. A pozatym nadal mam nadzieje na spotkanie jakiegoś questa związanego z Dżumą.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Białe Kruki
#16 2012-06-17, 23:05(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 23:10)
Nie ma co komentować, bo nic nie widać

Cytuj
Bez obrazy, ale czy interesowałeś się czasami plagami chorób nękającymi ludzi mieszkających w rzyci średniowiecza? Dla informacji Czarna Śmierć= Dżuma
:|
Zniszczyłeś mój światopogląd. Czuję się taki głupi. Przepraszam, że się urodziłem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Proszę bardzo.
1. Screeny ssą, jak już zostało powiedziane, a krytykując je krytykujemy moda.
2. Nie chcesz za wiele pokazać, jak sam napisałeś, więc nie mamy czego oceniać.
3. Fabuła, mówisz tyle co nic, jedyne co wiemy to to że zaczynamy jako standardowy rozbitek i że będzie jakaś intryga, ogólnie zapowiada się tak jakby wybór obozu (zapowiedziałeś go) nie powinien być konieczny, jednak ty go na siłę pchasz, zastanów się czy jest on tam w ogóle potrzebny.  
4. Zapowiadasz "Masę ciekawych questów", nie ty o tym decydujesz, czy questy są ciekawe czy nie powiedzą Ci gracze.

Czekam na twoją odpowiedź oraz ewentualną poprawę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
1. Może i ssą, ale dokładnie takie chciałem dodać. ;)
2. A co mam od razu rozpisać cały główny wątek i pokazać co gdzie jest strzałkami? :D
3. W końcu to chyba zapowiedź, a nie recenzja.
4. Tak zapowiadam masę ciekawych questów, bo przeszły one przez wiele ludzkich umysłów, a większość opinii była okej...

Jak do tej pory pracę w zakresie questów, grafiki 3d i level designu idą pełną parą, gorzej już ze skryptami, ale to chyba jak zawsze. :D
Ekipe mamy naprawdę zgraną, wszystko idzie w naprawdę szybkim tempie, nie mówię z góry, że mod wyjdzie na 100%, ani nic w tym stylu, bo wiadomo każdy ma swoje życie i różnie może się wydarzyć.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1. Więc nie marudź że się nam nie podobają, ty wiesz co się za nimi skrywa, my nie. Screeny tu prezentowane powinny coś pokazywać, zachęcać do śledzenia postępów modyfikacji oraz cieszyć oko. Ty zrobiłeś dokładnie odwrotnie.
2. Nie, ale napisz tak by zaciekawić potencjalnego gracza.
3. To nie zapowiedź, to słabo napisane określenie założeń moda coś co ja bym polecał napisać do wykorzystania wewnętrznego; coś podobnego pisałem gdy zaczynałem robić swoją modyfikację, tylko w moim przypadku było to kilka stron A4. Mógłbym Ci polecić popatrzenie na Czasy Zapłaty, Złote Wrota czy inne Dzieje Khorinis, ale po co? Zaraz powiesz że to nie twój poziom. To masz click! gość dobrze zaczął, weź z niego przykład.
4. A ile z tych osób było spoza grupy? Członkowie grupy często mają odmienne zdanie od tego które mają gracze.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry