niewielka pomoc 3829 9

O temacie

Autor

Zaczęty 24.09.2013 roku

Wyświetleń 3829

Odpowiedzi 9

Kazzmir
  • Gość
potrzebuję kogoś kto poskłada jeden testowy poziom prostej gry, miejsce w którym pracuję jest zainteresowane taką formą reklamy, ale muszą zobaczyć jak to wygląda na przykładzie. do poskładania w silniku unity, ze wzlędu na ich zainteresowaniem udostępnieniem reklamy na telefony.   

poziom ma kilkanaście tekstur, celem jest kierowanie spadających obiektów w określone miejsce. jeżeli projekt zostanie zaakceptowany przez prezesów będzie płatny za całość, w terminie do ukończenia maksymalnie pierwszej połowy listopada, w związku z tematyką świąteczną.   
 

PyrokaraStara

PyrokaraStara

Użytkownicy
posty9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
widze że nikt nie odpisał więc ja chętnie pomogę na ile potrafię jeśli potrzebny jest sam mesh poziomu to myślę że nie będzie problemu im więcej dostane danych/materiału tym lepiej. Choć sam jestem raczej początkujący
 


Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

niewielka pomoc
#3 2015-10-22, 11:24(Ostatnia zmiana: 2015-10-22, 11:41)
odświeżam temat, tym razem w związku ze zmianą pracy, nikt nie zapłaci jeżeli tego nie kupi...  :) ale chcę sprzedać ten pomysł w tym samym miejscu (nosalowy dwór zakopane) jeżeli się nie uda, jest nadzieja że ze względu na porę roku i zbliżającego się mikołaja i święta znajdą się klienci na appstorach itp

piszcie, grafika do prostej gry 2d czeka na kogoś kto ją poskłada w zasadzie obojętne na jakim enginie.

tła malowane akwarelami

 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Prosze. Wszystko złożone, tak jak prosiłeś :F
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

niewielka pomoc
#5 2015-10-22, 15:22(Ostatnia zmiana: 2015-10-22, 16:44)