Nowe forum 125948 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 125948

Odpowiedzi 551

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Wyłączone propsy w tajnych działach.
NO WIESZ CO :<<

A JA CIE LUBILEM
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czemu niby mają być wyłączone? Props to props. Chcesz kogoś propsować za coś w tajnym to propsujesz i nie widze w tym zadnego problemu.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lepiej posłuchajcie, bo możecie zaprzyjaźnić się z widłami i pochodniami bardziej, niż byście chcieli.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mnie w to nie mieszajcie :D
Nadal pozostaje jeszcze kwestia gdzie włączyć - czy tylko TAM, czy w "towarzyskich" tajnych działach, czy wszędzie. Ja bym zdecydowanie obstawał za ostatnią opcją (czyli - jak było dotąd). Tajne działy nierzadko mają ciekawszą zawartość niż jawne. A bagno nie jest już takim spamowiskiem jakim było kiedyś (nie żeby ilość zawartości merytorycznej wzrosła - po prostu jest mniej spamu).

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Avallach to biedze ten nowy skin? Powiem jednym zdaniem chujowy :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

ebi
  • Gość
Cytuj
Avallach to biedze ten nowy skin? Powiem jednym zdaniem chujowy 
chujowa to jest twoja wypowiedz.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Avallach to biedze ten nowy skin? Powiem jednym zdaniem chujowy 
Nawet mój skin jest lepszy od obecnego :D Co do Avallacha wierzę że dobry skin zrobi, tym bardziej ze wsparciem Thora.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
THORO KUHRWO POLSKA DO ROBOTYYYYYYYYYYY
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Nowe forum
#388 2013-08-31, 20:24(Ostatnia zmiana: 2013-08-31, 20:38)
Cytat: Avallach
Mnie w to nie mieszajcie
Nadal pozostaje jeszcze kwestia gdzie włączyć - czy tylko TAM, czy w "towarzyskich" tajnych działach, czy wszędzie. Ja bym zdecydowanie obstawał za ostatnią opcją (czyli - jak było dotąd). Tajne działy nierzadko mają ciekawszą zawartość niż jawne. A bagno nie jest już takim spamowiskiem jakim było kiedyś (nie żeby ilość zawartości merytorycznej wzrosła - po prostu jest mniej spamu).
Odwieczne pytanie dotyczące kontrolyzacji. Gdy pojawia się coś (nowego) od razu chcą to kontrolować, jebnij to na bok i idź na całego. Propsy wszędzie albo nigdzie. 

I weź zmień nazwę. "Respect" nie pasuje.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obecny nie jest taki tragiczny, jest całkiem podobny do tego jaki mieliśmy na IPB.

Mój skin nie pojawi się w najbliższych miesiącach, ale mam zamiar nad nim pracować. Współpracy z Thorem nie ma, chociaż na razie rozważam jego uwagi (jednak na razie nie palę się ani do wywalania / ukrywania sidebaru, ani do zmiany fonta). Poczekam co jeszcze będzie proponował, ewentualnie będzie trzeba jednak tworzyć dwa skiny. Jestem zawiedziony tym że tylko ja próbuję coś robić, skoro modyfikowanie istniejącego już skina to naprawdę banał i oferowałem że mogę to wyjaśnić.

Cygarniczka - do końca, a co najmniej połowy, września nie mam czasu na robienie czegokolwiek z forum.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Propsy z propsami w kantynie okej. Zostaw respect. Albo zmień na SZACUNEK.




Pięć.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Albo zmień na propsy. Ta nazwa "respect" mnie gryzie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat
 Co do Avallacha wierzę że dobry skin zrobi, tym bardziej ze wsparciem Thora.Liż dupę, liż...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Cytuj
A ja nie rozumiem, po co się wpierdalać komuś w jego styl? Jesteś taki bystry i wszechwiedzący, napisz swój.
Tak, szczeniackie podejście "chcesz to zrób lepiej" ale taka prawda, czepiacie się wszystkiego, a siąść i zrobić nie ma komu. 
Avallach robi, tak jak odpowiada jemu samemu (i zresztą mi). Napisał wprost, jak ktoś napisze sobie skin, nie ma problemu by został on wrzucony i ten jegomość mógłby go sobie użytkować.
Liż dupe, liż...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, Avallach dziś dupy myć nie musi, tak mu ją wylizałem tekstem że podoba mi się jego styl.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Cytat
 Co do Avallacha wierzę że dobry skin zrobi, tym bardziej ze wsparciem Thora.Liż dupę, liż...
Skąd w tobie tyle nienawiści? Z braku umiejętności w stosowaniu cytatów?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Rozgryzłeś to. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
http://themodders.org/avallach_skin/
Wrzuciłem propozycję rozwiązania problemu sidebar-odwraca-uwagę-od-postów. Teraz ma przezroczyste tło, treść także jest nieznacznie przezroczysta. Za to doszła krawędź po prawej w kolorze takim jak poprzednie tło. Po najechaniu myszą szybko, ale płynnie, treść robi się nieprzezroczysta i pojawia się delikatne tło.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mniej drażniący byłby z prawej strony moim zdaniem :I
No i bardziej widoczny, wkońcu posty czyta się od lewej do prawej.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Mniej drażniący byłby z prawej strony moim zdaniem :I
Nie słuchaj go allah. Ogółem jest tu jakiś zwolennik sidebara, prócz mnie? :I
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry