Pisałem o tym chodzi oto aby zniwelować opcje łączenia klas mag jest mag i nie potrzebuje siły, woj jest woj i ma mieć silę nie zręczność itp, ucząc się siły do 90 za pn luźno te 500 siły zdobędziemy ale można się uczyć np do 120 zamiast ładować pn w coś innego co jest wojowi zbędne
Jedyna rzecz która jest dostępna dla każdej postaci to miecze magiczne jednak one wymagają odp wartości pkt życia aby nimi władać
Wartości na pancerzach są osiągalne przy grze takiej na 3/4 czyli idę i zbieram ale potem się tam już nie wracam, jak byleś wszędzie i podnosiłeś to i owo to uda się dobić do takiej wartości
Gdyby np endgamowe pancerze wymagały 600 siły zamiast 450 to ok wtedy byłaby przesada, wartość dalej jest osiągalna ale wtedy zamykam wam całkowicie rozwój bo musicie wydawać pn wedle ścisłe określonego harmonogramu a tak już to sprawdziłem tego pn trochę zostanie margines błędu wynosi około 20% nie jak obecnie ponad 50%
Zresztą nawet macie ss postaci thompsona z 5r postać była banowana na moim rozwoju do r3 bo thompson korzystał z mojego sava z palcem w dupie miał na r5 500 siły a na 1.3 bonusy będą dawały więcej i to magiczne 500 siły trzeba dopiero na DI potrzebne
Zmiana jest odczuwalna na najwyższych poziomach trudności tu nie tylko trzeba sobie radzić w walce i zgarniać marne % expa ale tez margines błędu wynosi zero tam nie masz prawa wydać 1pn w coś co serio ci się na nic nie przyda