Lol wut co. Zwyczajnie zmieniasz rotację w osi Y, przykładowo tak:
transform.Rotate(Vector3(0, Input.GetAxis("Mouse Y"), 0);
Wypadałoby też przemnożyć wartość przesunięcia z tej osi przez jakąś liczbę, żeby uzyskać szybszy / wolniejszy obrót. Ja do freecamery używałem 5.0.
Twojego skryptu nie komentuję bo byłoby to bardzo bolesne. Ucz się z gotowych przykładów, przecież tyle ich jest. Nie próbuj absolutnie programować metodą prób i błędów, potrzebowałbyś nieskończenie dużej ilości małp i czasu.
//edit: chociaż zaraz, właściwie w ten sposób nauczyłem się programować w JS.NET / C#

W takim razie poprawka: rób to, ale tylko jeśli uważasz że jesteś dość ogarnięty aby miało to sensowne skutki. W każdym razie patrząc na ten skrypt mam wrażenie że nieco nie ogarniasz co się dzieje.