Oddział level designerów 3779 7

O temacie

Autor Huntik

Zaczęty 18.05.2013 roku

Wyświetleń 3779

Odpowiedzi 7

Huntik

Huntik

Labirynt
posty20
Propsy1
  • Labirynt
20:00 //

Będę się streszczał. Poszukuję level designerów - do vobowania... Czego? Ech, trudno to opisać słowami. Można powiedzieć, że jest to bardzo duży... to może na screenie.

Screen

Cóż, mam nadzieję, że do naszego 3-osobowego "teamu" (jeżeli można to tak nazwać) zgłosi się parę osób. Zgłoszenia? GG widocznie w moim profilu. Byleby nie byli to jacyś idioci nie potrafiący vobować. Potrzebuję w miarę dobrych liwel dizajnerów. Bo pracy jest naprawdę wiele i we trzech zrobilibyśmy chyba to za 3 lata, jeśli nie za 4 : >
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
daj pare innnych screenow, ew. wyzsza rozdielczosc, bo malo co widac

albo napisz ile na ile kilometrow i po sprawie


nie zebym sie zglaszal :lol2:  ciekawi mnie co rozumiesz przez "bardzo duzy teren"
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Huntik

Huntik

Labirynt
posty20
Propsy1
  • Labirynt
Innych screnów nie dam, bo pierdolić się z łączeniem worlda w spacerze ponownie nie będę. Mogę napisać, że world nieovobowany po połaczeniu Macrosem ośmiu części ma około 84 MB. Szczerze mówiąc jak widzę najmniejsza część worlda (tak zwaną 'drugą') to już na samo spojrzenie tak se myślę, że to chyba największe jest.

Myślę, że jeden screen wystarczy. Jak się dobrze przyjrzeć, to to małe czarne to są drzewka, a na krawędziach worlda można zauważyć jaskinie, które nie grzeszą wielkością.

Jest tu dużo pustych przestrzeni do ovobowania. Jak szczęśliwie pójdzie to wydamy moda jeszcze na koniec tego roku/pocztek następnego (world to nie wszystko, pozostaje reszta aspektów).
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Liczysz że "taki wielki w huj świat" oskryptujesz w pół roku? Gdzie nawet LD nie gotowy? Powodzenia.

A administracja znowu się opierdala z zamykaniem tematów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie, temat nie musi być zamnkięty, wystarczy że piszący w nim nie będą spamować. Post eto był na temat, to twój jest nieodpowiedni. A w takich przypadkach posty się kasuje i ewentualnie daje warna.

Huntik

Huntik

Labirynt
posty20
Propsy1
  • Labirynt

Huntik
Labirynt

Oddział level designerów
#5 2013-05-19, 07:35(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 07:37)
Liczysz że "taki wielki w huj świat" oskryptujesz w pół roku? Gdzie nawet LD nie gotowy? Powodzenia.

A administracja znowu się opierdala z zamykaniem tematów.

Hm... jakby nerdowi to wyjaśnić... Skryptowanie? Chodzi tu o wsadzanie waypointów i kilka tysięcy potworków w startpoincie czy coś innego? Skryptowania, postaci, dialogów... tego nie będzie, co najwyżej monologi wprowadzające w fabułę i parę questów na odmianę.

EDIT: Pragnę też zauważyć, że napisałem tutaj parę istotnych informacji o modzie, więc sądzę, że nie jest to jako tako post spamiący i bezpośrednio odpowiadający postowi, który napisał Sawik.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Mogę napisać, że world nieovobowany po połaczeniu Macrosem ośmiu części ma około 84 MB.
jak se pierdolne boxa i nawale smoothow i pierdow to tez w koncu bedzie mial 84MB

Cytuj
Myślę, że jeden screen wystarczy. Jak się dobrze przyjrzeć, to to małe czarne to są drzewka, a na krawędziach worlda można zauważyć jaskinie, które nie grzeszą wielkością.
gówno, nie wystarczy. prosze cie o dodatkowe screeny albo wyzsza rozdzielczosc bo nic widac przez prawdopodobnie chujowe goticzkowe tekstury. to tobie powinno zalezec na czytelnosci oferty bo to ty ja wystawiasz, a wraz z chwila gdy ktos cie prosi o wiecej bo oferta nie jest czytelna to "nie dam, bo pierdolic sie nie bede"


pierdolic sie nie bede, olewam temat.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Ja... z miłą chęcia :)
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry