Gothic 2(Extented Mod): Take Khorinis Back! 5675 18

O temacie

Autor

Zaczęty 1.05.2013 roku

Wyświetleń 5675

Odpowiedzi 18

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
„Świat pogrążył się w chaosie. Ludzie, Orkowie, Elfy i Gobliny połączą siły by przeciwstawić się nowym potworom Beliara. Starożytne księgi zwą ich Żniwiarzami a ich terror będzie trwać wieki, jeśli się nie zjednoczymy” - Karras o układzie gwiazd nazywanym Systemem Zagłady.

W modyfikacji wcielamy się w kaprala armii króla Rhobara XII, gdzie nie tylko u ludzi ale u wspomnianych ras występuje technologia z II Wojny Światowej. Oczywiście jesteśmy zdolni (tylko ludzie) do podróży planetarnych poprzez tzw skoki czasu czyli portale, umożliwiające przeniesienie dużej armii na inne pole bitwy przez tunele wymiarowe, takie jak w Jarkhendarze. Nie będzie to kolorowy świat pełen wróżek i seksownych elfek czarodziejek, gotowych zrobić wszystko by utrzymywać pokój. Ooooo nie.  To będzie krwawa wojna o przetrwanie, gdzie wszystkie 4 rasy zjednoczą się w jednym celu. Powstrzymanie cyklu zniszczenia powtarzającego się co 100.000 lat. Mod będzie posiadał 17 nowych światów, całkowicie zmieniony kod ZENgin oraz system craftingu i ulepszania wielokrotnego broni dystansowej. A o to screen który prezentuje zmiany które są zaplanowane:



Zmiany które wprowadzać ma modyfikacja:

  • Nowy, lepszy system walki na dystans i walki wręcz
  • System amunicji i mocy oraz mocy drużyny
  • Wybór klasy już na początku gry UWAGA! Nie da się tego zmienić po wyborze.
  • Mapa podczas gry dostępna po wciśnięciu ESC(nowe menu in-game)
  • Level Checkpoints(Momenty w których dane są automatycznie zapisywane)
  • Możliwość latania myśliwcem po kosmosie(nowy kod w ZENgin2)
  • Nowe tryby gry(Kadet, Normalny, Trudny, Uber)
  • Nowy sposób rzucania mocy(przypominający ten z me3)
  • Rozwój postaci w opcjach w menu-drużyna
  • W menu DRUŻYNA dostępne są moce przypisane TYLKO JEDNEJ klasie.
  • Można będzie zaimportować Save do następnej części modyfikacji.

To i wiele innych rzeczy, może pojawić się w modzie. Potrzebna jest jednak wasza pomoc! Zgłaszajcie się do grupy Soulstorm Underground. Pomóżcie stworzyć modyfikację, która okaże się przełomem w modowaniu gothica!

P.S Screen na razie jest fotomontażem, jednak pokazuje jakiego ogromu danych potrzeba, by zmienić kod ZENGin jak i samego moda.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
Mówione z kpiny czy na serio? Potrzebuję programistów, zdolnych przeanalizować kod ZENGin2(silnik G2NK) oraz nowych skrypterów, zdolnych do tworzenia zaawansowanych dialogów i questów.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zgłaszam się do pomocy. Mogę ci przepisać caly silnik na dx11
 

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
Wowozie. Chodzi o to, że silnik jest stary i wymaga obsługi wielopolygonowych modelów elfów, orków, maszyn, ludzi i goblinów. Jeśli faktycznie umiesz programować, pokaż mi prosty programik jak np odtwarzacz plików mp3 albo avi i mp4.

EDIT: Potrzebuję silnika na dx9. Chcę by posiadacze windows XP też grali w tego moda a nie tylko nowsze systemy, bo z tego co słyszałem to XP nie obsługuje dx10 i 11.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wrzucę jak bede na kompie, ok?
 

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
No niech ci będzie. Czekam na twoją próbkę możliwości programisty do jutra o tej samej godzinie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Temat do kosza, zero screenów, a założenia modyfikacji są nieosiągalne, a już na pewno nie dla twórcy tematu.


BTW. "Całkowicie zmieniony kod ZENgin" Varon też tak mówił, rośnie drugi Karolek :3
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Po pierwsze pytanie skąd niby masz kod zengin'a ?
Chyba że używasz G2EXT ale to nie praca w silniku

Cytuj
EDIT: Potrzebuję silnika na dx9. Chcę by posiadacze windows XP też grali w tego moda a nie tylko nowsze systemy, bo z tego co słyszałem to XP nie obsługuje dx10 i 11.

DX 11 ma możliwość działąnia pod windows XP
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po pierwsze pytanie skąd niby masz kod zengin#msg1081780a ?
Programiści mu zdobędą, albo wykupi(ł) silnik od PB.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Dlaczego się z niego śmiejecie? Co jest złego w tym, że chce zrobić najlepszy mod z samolotami autosejwami i interfejsem rodem z Krizisa?? Aaaa już wiem, chcecie zrobić to samo co z Varonem, chcecie by porzucił swój projekt, a potem ukraść jego pomysły!!! Treckowiec, nie daj się im, pracuj dalej nad swoim modem, życzę ci z całego serca powodzenia  :ok:

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
po co modować silnik 10-letniej gry :mellow:  ?
 

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
Dzięki. Prezentuję tutaj drugiego screena-prezentację nowego okna zdolności. Narazie to fotomontaż ale kto wie..

 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Ciekawie sie zapowiada. Napewno zagram jeżeli kiedyś mod ujrzy światło dzienne.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Może lepiej by było Wam napisać nową grę?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic 2(Extented Mod): Take Khorinis Back!
#15 2013-05-01, 16:49(Ostatnia zmiana: 2013-05-01, 16:50)
Miałem wywalić, ale widzę jakiś bekopotencjał, więc przenoszę do offtopu. Treckowiec, jeśli to prowokacja, to tamten dział nie jest na nią miejscem, musisz zadowolić się tym.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Dzięki. Prezentuję tutaj drugiego screena-prezentację nowego okna zdolności. Narazie to fotomontaż ale kto wie..


Jak wkleisz swój ryj zamiast Diega to dam ci props#msg1081794a.
Tak sobie myślę ,że tym wszystkim Varon#msg1081794om należy się jakaś renta od PB za to ,że tak mózg im zniszczyli.
Treckowiec fajnie ,że masz zapał ale weź go wykorzystaj w inny sposób ; zagadaj do koleżanki(kolegi jak wolisz :D ) wykuj własnoręcznie miecz lub po prostu ogarnij podstawy C++ to ci się w życiu przyda a nie będziesz 15 letnią gre moddował.
 

Artem

Artem

Użytkownicy
posty16
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem w tym, że on jej nawet nie moduje tylko skleja sobie obrazki w paincie czy innym gimpie i spuszcza się nad tym jaki to on ma potencjał.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moge sie zajmowac level-designem, o to moja probka z Gotika:


Mod nazywa sie Krzyż'yż(aka Potępieni)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry