Rozdzielczość gry - tablet 1983 2

O temacie

Autor Arszonto

Zaczęty 25.04.2013 roku

Wyświetleń 1983

Odpowiedzi 2

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
W końcu postanowiłem przestać się... lenić i zrobić coś pożytecznego. Po głowie chodził mi od jakiegoś czasu pomysł gry o warzeniu piwa (choć się na tym kompletnie nie znam). Najpierw chciałem wyczyścić Stranded 2 ze wszystkiego i zrobić na jego silniku grę o tej tematyce. Potem pomyślałem o androidzie, i tu nasuwa mi się pytanie. Gdybym robił grę na androida, przeznaczoną na tablety, to na jakiej rozdzielczości powinienem pracować? Tz. jaka powinna być bazowa dla gry?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gry i aplikacje, tak jak na komputery PC, tworzy się z myślą o całym zakresie rozdzielczości i fizycznych rozmiarów ekranów. Jeśli chodzi o gęstość pixeli, to najpopularniejsze chyba jest obecnie HDPI. Rozmiary ekranu, skoro chcesz robić tylko na tablety, to zwykle 7 lub 10".
http://developer.android.com/design/style/devices-displays.html

Grafiki generalnie przygotowujesz pod najwyższą rozdziałkę jaką chcesz brać pod uwagę, a potem skalujesz w dół i planujesz układ także dla niższych.

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Dzięki. Stronka też przydatna. Jest props, można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry