Poszukiwany grafik 2D do projektu prostej gry 2D 3739 11

O temacie

Autor Remix

Zaczęty 13.04.2013 roku

Wyświetleń 3739

Odpowiedzi 11

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Siemka! Od razu przejdę do konkretów, poszukuję grafika 2D do prostej strzelanki 2D na silniku XNA.

Wymagam:
  • Zapał do pracy
  • Umiejętność tworzenia tekstur 2D (np. bronie itp.)
  • Umiejętność tworzenia tekstur "button'ów" do różnego rodzaju menu
[/b]

Będzie to strzelanka tylko jeszcze nie wiem do końca czy nie skusić się na tryb MP :)
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4


Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Ta tylko co ja mam pokazać? Kod źródłowy? O to chodzi że brak mi grafiki 2D i mogę właściwie tylko gówno pokazać...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mockupy = atrapy = bylejakie grafiki które są jedynie po to żeby pokazać że jakiś element rozgrywki działa i go testować. W takiej kolejności się to robi. Dopiero jak faktycznie działa, to zaczyna się praca "artysty".

W każdym razie, jeśli nie masz nic co dałoby się pokazać nawet w taki sposób, to temat do kasacji.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wyluzuj Avallach :ok:

To pewnie prosta gierka będzie, więc fajnie jest jak od razu widać, że tam ludzik chodzi czy coś.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale tu gość nie poszukuje ludzi od wszystkiego, tylko potrzebuje jednego grafika. Kodem zajmie się druga osoba. Taki podział pracy. Czaisz?


Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Ja na sam początek robie sam szkielet gry jak np. czytanie map z pliku, klasa broni itp. Więc teraz i tak nie mam co pokazać, więc jak chcecie można usunąć...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Możemy zobaczyć czy ktokolwiek zgłosi się do tak zaprezentowanego projektu - w co wątpię. Sugerowałbym najpierw dojść do momentu w którym grafik miałby już konkretnie określone zadania, których efekty mógłby na bieżąco testować. Czyli przynajmniej załadowana mapa, ruch po niej i akcje które mają być możliwe do wykonania. Na wyczucie, bez możliwości zobaczenia tego w grze byłoby mu ciężko robić część z tych rzeczy, a jakbyś miał już ten etap gotowy, to byłaby od razu o wiele większa szansa że ktokolwiek się zgłosi.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Eto, nie widziałeś ile tego typu tematów powstaje. Kiedy ktoś werbuje ludzi zanim sam cokolwiek zrobi, zwykle totalnie nie ma umiejętności ani motywacji i po paru tygodniach słuch o projekcie ginie.
i tutaj w gre wchodzi RBT :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry