Hemoroidy Sulejmana 18770 60

O temacie

Autor Sulejman

Zaczęty 4.04.2013 roku

Wyświetleń 18770

Odpowiedzi 60

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dobrze że zdjęć z facebooka z moim imieniem i nazwiskiem nikt nigdy nie wrzucał bo bym się chyba na policję z tym poszedł.

I tak by nikt tych zdjęć nie zobaczył, bo prędzej forum samo by padło.  :pokerface:

Nawet nie chce mi się tego tłumaczyć. Podpowiedź: ktoś wrzucał takie zdjęcia.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Podpowiedź: ktoś wrzucał takie zdjęcia.
W tajnym dziale, za Twoją zgodą.


Ogólnie nie rozumiem poruszenia, Korea grozi że jebutnie z nuklearnej w USA a wy to jakimś już nie istniejącym zapiździułku gadacie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Nawet nie chce mi się tego tłumaczyć. Podpowiedź: ktoś wrzucał takie zdjęcia.

...i codebastards szlag trafił?  :lol2:  

(Sory.. nie mogłem się powstrzymać)
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt

Ogólnie nie rozumiem poruszenia, Korea grozi że jebutnie z nuklearnej w USA a wy to jakimś już nie istniejącym zapiździułku gadacie.

Kiedyś czytałem, że jakiś jasnowidz przewidział, że USA przestaną być mocarstwem do 2020. A propo Sawik kiedy do Polski wracasz?  Anglia jest chyba bliżej USA niż Polska. :naughty:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Podpowiedź: ktoś wrzucał takie zdjęcia.
W tajnym dziale, za Twoją zgodą.

Nie chodzi o ciebie, tylko o Kyro :lol2:

Diegomezowi już tłumaczył nie będę:lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Hemoroidy Sulejmana
#45 2013-04-05, 16:29(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 16:29)
Wydzielcie ten temat bo mi psują widok na bloga maltese
aha, i ja tam wierzę sawikowi. I jest sposób na dowód. że Ty to Ty - swoje zdjęcie z karteczką themodders 5.04.13 czy tam codesrastars 5.04.13 i dowodem osobistym, oczywiście z zakrytymi niektórymi informacjami.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
aha, i ja tam wierzę sawikowi. I jest sposób na dowód. że Ty to Ty - swoje zdjęcie z karteczką themodders 5.04.13 czy tam codesrastars 5.04.13 i dowodem osobistym, oczywiście z zakrytymi niektórymi informacjami.
Tu nie chodzi o udowodnienie kim jestem, tylko o udowodnienie że nie jestem Martą.


Z wydzieleniem tematu się zgadzam, można nawet usunąć posty, kto chciał o i tak już wszystko przeczytał.
PS. Oficjalnie ogłaszam że Rybopiotr aka Pagan, nigdy wprost mnie nie oskarżał. Mam nadzieję że teraz skończysz spam na GG.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
No i nie widzisz jednej rzeczy - nie próbuję rozbawić nikogo z was. Nie jestem Tobą, żeby pisać posty z nadzieją, że jakiś obcy człowiek przed komputerem się z tego ucieszy
bo nie masz propsow, jestes taki niepopularny :lol2:

Cytuj
bo Wy podchodzicie do sprawy jak najbardziej poważnie (najlepszy dowód to chyba wypracowanie Sawika na tysiąc linijek)
po 1 - sawik podchodzi powazne
po 2 - przesadzasz. jesli co chwile pierdolisz komus a potem wyskakujesz bo to "beka", to sie nie dziw ze kogos to wkurwia

przykro mi - wroc na to swoje chujbastards, a nie wyskakujecie tu z prywata, nikogo to nie interesuje
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
rozwalają mnie emotki ":) " przy każdym poście sulejmana stosowane żeby ukryć jak bardzo go piecze odbyt :lol2:
 
makin' bacon

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zjebaliscie ten temat. zdzicho, banuj.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No, maltese, kogo mam zbanować?

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Czyj ten ból dupska?
Głupie pytanie, oczywiście, że mój :D  Przecież to ja piszę na ten temat wypracowania wielkości #msg1077997Iliady#msg1077997 Homera i to ja do tego podchodzę jak do sprawy życia i śmierci  :lol:  

P.S. Po tym jak wszystkie posty Sawcia na forum zostały usunięte to podlinkowany wątek nie jest zbyt ciekawy  ;d

P.P.S. Sawcio skończyły mi się propsy na dzisiaj, a szkoda, bo bym Cię obdarował jednym  :ok:
Wypierdolcie stąd tego pana. Najlepiej obu.

O NIE! KTOŚ ZNA TERAZ JEGO IMIĘ I NAZWISKO! Dobrze że zdjęć z facebooka z moim imieniem i nazwiskiem nikt nigdy nie wrzucał bo bym się chyba na policję z tym poszedł. Oczywiście o ile drzwi by się otworzyły :lol2:
Hehehehehehehehehehehe SZPARKI I BROWARKI :lol2:

rozwalają mnie emotki ":) " przy każdym poście sulejmana stosowane żeby ukryć jak bardzo go piecze odbyt :lol2:
Kamienna twarz z kijem z odbycie :D

Wydzielcie te posty do innego tematu bo mnie ciekawi czy zdzichorowerzysta jeszcze coś pokaże, chciałbym zobaczyć więcej zdjęć z lasu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przenosiłem w tym samym czasie :D  chciałem to zrobić już wcześniej, ale chrome na androidzie nie podołał, dopiero teraz skorzystałem z firefoxa :D  pozwole sobie tylko zmienić nazwę tematu na bardziej głęboką :lol2:  


acz początkowo miałem nazwać temat dokładnie w taki sam sposób : D
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Lotnik, tłumaczone to już było kilka razy...
:wink:  Rozmowa, którą wrzuciłem jest z lutego...



1. Nie mam konta na nowym codebastards.
2. Nie wiedziałem że Marta je ma, dopóki mi o tym nie napisał Krupam.

Krupam napisał Ci pod koniec marca.
To się kupy nie trzyma  :lol2:

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Hemoroidy Sulejmana
#56 2013-04-06, 00:52(Ostatnia zmiana: 2013-04-06, 00:52)
Poświęciłem się i przeczytałem. Jak dla mnie to jedyną skompromitowaną osobą jest tu sulejman. Wykazał się NIEZWYKLE infantylnym zachowaniem, bez jakiegokolwiek dobrego motywu działania. #msg1078004Prowokacja#msg1078004 obfitująca w kłamstwa i niedopowiedzenia. A obronę do której sawik jak najbardziej miał prawo, którą na dobrą sprawę nawet częściowo odrzucił nazywa... #msg1078004bólem dupy#msg1078004. Swoją drogą wyrażenie jest strasznie nadużywane... zupełnie jakbyście byli stałymi bywalcami gejowskiego burdelu.
Od dziś beka i pogarda dla dzieciaka - sulejmana.
A o co poszło w skrócie Astek? Streszczenie by się przydało, trochę niejasno napisane u ciebie nie wiadomo o co dokładnie poszło.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No już pisałem, znikła baza danych, ja zostałem, bezpodstawnie, oskarżony w każdym możliwym miejscu - poza tymi prywatnymi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ale oso tu chosi?  :lol:
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
ale oso tu chosi?  :lol:
O to co udało Ci się zrozumieć z powyższych postów.  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry