Hemoroidy Sulejmana 18488 60

O temacie

Autor Sulejman

Zaczęty 4.04.2013 roku

Wyświetleń 18488

Odpowiedzi 60

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Sawik szuka spiny.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Hemoroidy Sulejmana
#21 2013-04-05, 15:17(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 15:22)
Może ktoś w wielkim skrócie napisac streszczenie? :I
Sawik był adminem u mnie na forum, w pewnym momencie zaczął dostawać butthurtów o wszystko, więc odebrałem mu funkcję a kilka godzin później padło forum. W pierwszej chwili myślałem, że to faktycznie on, chociaż poza dziwnym zbiegiem okoliczności nie mam podstaw, by go o to oskarżać, ale głównie dla beki na FB napisałem, że to jego sprawka i zaczął się spinać jeszcze bardziej. Po jakimś czasie na nowym forum założonym przez Rybopiotra pojawiła się osoba o podobnych do niego światopoglądach o nicku Marta, wiec zasugerowałem, że to Sawik i też zaczął się ból dupska. Bardzo prawdopodobne jest to, że Sawik nie miał z żadnym z tych zdarzeń nic wspólnego, ale beka mimo wszystko przednia czytając jego niektóre spiny :)

P.S. Co ciekawe Łukaszek Marta - mimo, że kilkukrotnie wspominałem mu jej, że jedynym powodem dla którego się do niego niej doczepiam jest jego jej zabawna reakcja  - uważa chyba, że naprawdę mam do niego niej jakiś poważny uraz, co bynajmniej nie jest prawdą :)
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Po jakimś czasie na nowym forum założonym przez Rybopiotra pojawiła się osoba o podobnych do niego światopoglądach o nicku Marta, wiec zasugerowałem, że to Sawik i też zaczął się ból dupska.

Czyj ten ból dupska?

Cytat: Sulejman#msg1077994
Sawik założył sobie konto o trzyliterowym nicku, swoją drogą żałosnym, ale to jeszcze nic. Na forum wypiera się swojej tożsamości i udaje raz nie wiadomo kogo, innym razem jakąś kobietę - krótko mówiąc zachowuje się jak dziecko. Wnioskuję o zbanowanie użytkownika za podawanie fałszywych informacji odnośnie swojej internetowej tożsamości.

Żródło: http://codebastards.fwl.pl/offtopic/dziwne-zachowanie-sawika-na-forum/


A propo starego forum to w końcu co się z nim stało? Bo przypadkowe szare forum nie ginie na zawsze od tak sobie...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sawik szuka spiny.
Dlatego właśnie potulnie brał na siebie całą "winę" dopóki nie zaczęliście go o to oskarżać w każdym miejscu w którym mógł to przeczytać i w paru innych zapewne też? Dlatego "odciął" się od całego "towarzystwa"? Genialne.

Buła, bo mam to w dupie, chcesz, zmień mi nick na Marta czy Pogromca Codebastards, huj mnie to. Przedstawiłem jedynie wersję wydarzeń z swojej perspektywy, a i tego bym nie uczynił gdyby nie sprawa z Martą i fakt że Kelten mi to doradził. Nie spodziewałem się że post się tak rozrośnie, miało to być krótkie streszczenie całej akcji.

Aztek, znikła baza danych, mówią że to ja.


Avallach, cicho już mi prawie wierzą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Hemoroidy Sulejmana
#24 2013-04-05, 15:32(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 15:36)
Czyj ten ból dupska?
Głupie pytanie, oczywiście, że mój :D  Przecież to ja piszę na ten temat wypracowania wielkości #msg1077995Iliady#msg1077995 Homera i to ja do tego podchodzę jak do sprawy życia i śmierci  :lol:  

P.S. Po tym jak wszystkie posty Sawcia na forum zostały usunięte to podlinkowany wątek nie jest zbyt ciekawy  ;d

P.P.S. Sawcio skończyły mi się propsy na dzisiaj, a szkoda, bo bym Cię obdarował jednym  :ok:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
 Aztek, znikła baza danych, mówią że to ja.  

Podaj nicki, a nie pierdolisz ogólnikami. Ja podkreślałem że nie wiem kto to zrobił(na mnie też padły podejrzenia. Ba! Byłem głównym podejrzanym :ok: )
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Cytuj
P.S. Po tym jak wszystkie posty Sawcia na forum zostały usunięte to podlinkowany wątek nie jest zbyt ciekawy

Dlatego, żeby zainteresowani nie musieli wchodzić na nie zbyt ciekawy wątek na nie zbyt ciekawym forum to przytoczyłem najistotniejszy post pokazujący jak to po raz kolejny raz dostajesz bólu dupy (jak sam napisałeś) na punkcie Sawika i czepiasz się go o byle gówno.
Oby to się nie skończyło jakiegoś rodzaju obsesją.  :wink:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poświęciłem się i przeczytałem. Jak dla mnie to jedyną skompromitowaną osobą jest tu sulejman. Wykazał się NIEZWYKLE infantylnym zachowaniem, bez jakiegokolwiek dobrego motywu działania. 'Prowokacja' obfitująca w kłamstwa i niedopowiedzenia. A obronę do której sawik jak najbardziej miał prawo, którą na dobrą sprawę nawet częściowo odrzucił nazywa... 'bólem dupy'. Swoją drogą wyrażenie jest strasznie nadużywane... zupełnie jakbyście byli stałymi bywalcami gejowskiego burdelu.
Od dziś beka i pogarda dla dzieciaka - sulejmana.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
chujbastards
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Hemoroidy Sulejmana
#29 2013-04-05, 15:50(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 15:52)
Od dziś beka i pogarda dla dzieciaka - sulejmana.
Po pierwsze nazywam się stulejman, po drugie mam do Ciebie pytanie - otóż moje życie straciło teraz sens, czy lepiej będzie podciąć sobie żyły, czy powiesić się :)  ?

P.S. No i znowu zabrakło mi propsa dla Azteka :(
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Po pierwsze nazywam się stulejman, po drugie mam do Ciebie pytanie - otóż moje życie straciło teraz sens, czy lepiej będzie podciąć sobie żyły, czy powiesić się  ?

P.S. No i znowu zabrakło mi propsa dla Azteka  
slabo ci to wychodzi
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
...nazywam się stulejman, ... otóż moje życie straciło teraz sens, czy lepiej będzie podciąć sobie żyły, czy powiesić się :)  ?

Weź jakieś tabletki na ból dupy i "stuj" dziób man. Tyle na początek wystarczy  :ok:
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
po prostu na nowym forum nawet nie zakładałem konta i dla mnie sprawa była zamknięta.
Spoiler
oO

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
@eto
No i nie widzisz jednej rzeczy - nie próbuję rozbawić nikogo z was. Nie jestem Tobą, żeby pisać posty z nadzieją, że jakiś obcy człowiek przed komputerem się z tego ucieszy. Mnie osobiście to bawi, bo Wy podchodzicie do sprawy jak najbardziej poważnie (najlepszy dowód to chyba wypracowanie Sawika na tysiąc linijek), a ja przynajmniej mam się z czego pośmiać, bo przez najbliższe 45 minut akurat nie mam żadnego zabawnego zajęcia, a na nic kreatywnego ochoty nie mam :)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Lotnik, tłumaczone to już było kilka razy...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
...

Nie ma to jak pokazywać dane osobiste innego użytkownika na publiku.  :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
...

Nie ma to jak pokazywać dane osobiste innego użytkownika na publiku.  :facepalm:
Właśnie, warna lotnikowi :lol2:  
Nie no, sam swego czasu wypisałem gdzieś na forum nawet swój adres, więc jebać to.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
O NIE! KTOŚ ZNA TERAZ JEGO IMIĘ I NAZWISKO! Dobrze że zdjęć z facebooka z moim imieniem i nazwiskiem nikt nigdy nie wrzucał bo bym się chyba na policję z tym poszedł. Oczywiście o ile drzwi by się otworzyły :lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Hemoroidy Sulejmana
#38 2013-04-05, 16:06(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 16:06)
Cytuj
Po pierwsze nazywam się stulejman, po drugie mam do Ciebie pytanie - otóż moje życie straciło teraz sens, czy lepiej będzie podciąć sobie żyły, czy powiesić się ?
Ej kurde nie chce znowu siać ziarna niepewności ale takie teksty nie pasują mi do Suleja.
Chyba ,że z wiekiem zaczęło mu odbijać.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Dobrze że zdjęć z facebooka z moim imieniem i nazwiskiem nikt nigdy nie wrzucał bo bym się chyba na policję z tym poszedł.


I tak by nikt tych zdjęć nie zobaczył, bo prędzej forum samo by padło.  :pokerface:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry