Edytowanie istniejących modów G2 1414 4

O temacie

Autor misth

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 1414

Odpowiedzi 4

misth

misth

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

misth

Edytowanie istniejących modów G2
2013-02-05, 13:54(Ostatnia zmiana: 2013-02-05, 14:50)
Witam,

jestem tutaj nowy, więc chciałbym zapytać czy kiedykolwiek zdarzyło się wam edytować już istniejące mody.(Autorstwa kogoś innego). Od razu mówię, że chcę się tylko pobawić i popróbować pewne rzeczy. a nawet podpatrzeć co i jak jest napisane jeżeli idzie o skrypty itp.

A więc czy jest w ogole taka opcja?
I ewentualnie czy mody są jakoś zabezpieczane czy raczej nie?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tylko niektóre mają zabezpieczone skrypty. Reszty danych nie da się zabezpieczyć, chociaż spotkałem się z sytuacją gdzie kilka osób z dużego teamu z pokaźną historią nie potrafiło wyciągnąć zbroi z moda, więc może coś w tym jest :D

misth

misth

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
hmm, a jeżeli idzie o przydzielanie punktów nauki itp. ewentualnie zmienić system nauki z nk tak aby zwiększyć progi (tak aby wiecej kosztowało nauczenie się czegość). Czy to da się edytować?

A wiecie może, jaki plik odpowiada za punkty nauki itp. w g1 ogaraniłem, ale w nk to sie niebardzo orientuje. Filmiki na yt ogladalem, ale nie znalazlem rozwiązania problemu.
 

Lisu13

Lisu13

Użytkownicy
posty131
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pliki modów można wyciągnąć gothic sourcerem. http://dl.worldofgothic.ru/details.php?file=54
 
Sweet! I've just received my free Riot Points!

>> FreeRiotPoints.me <<



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry