Wiedźmin 3: Dziki Gorn 774952 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 774952

Odpowiedzi 1986

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Wiedźmin 3: Dziki gon
#1500 2016-05-19, 23:27(Ostatnia zmiana: 2016-05-19, 23:51)
Sporo spoilerów w necie oraz więcej informacji o rozgrywce. Generalnie się nie wczytywałem, ale podobno poprawią mechanike wyjmowania broni, turniej rycerski będzie mocno, mocno rozbudowany. Na dodatek w Corvo Bianico mamy pokój dla gości gdzie będzie można kilka osób zaprosić :D W tym parę osób niespodzianek. Mam nadzieje, że to się sprawdzi.

Post połączony: 2016-05-19, 23:34
Dobra do dodatku podejdę z 40 lvl. Podobno na "Drodze do zagłady" i tak będę miał niezłe wyzwanie.

Post połączony: 2016-05-19, 23:51
https://www.youtube.com/watch?v=M_7icYGZFZk


takich rzeczy (a są jeszcze poprzednie eventy) nie robią zwykli ludzie!
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie jestem pewny ale nowym rynsztunkiem w dodatku ma być zbroja cechu mantikory ciekaw jestem jej wyglądu.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiedźminy na wyprzedaży na steamie, wszystkie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Na gogu również. Promocja potrwa jeszcze przez dwa tygodnie, a przecena jest spowodowana premierą KiW.
 
COLORBLIND

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie jestem pewny ale nowym rynsztunkiem w dodatku ma być zbroja cechu mantikory ciekaw jestem jej wyglądu.
A to nie jest czasem ta zbroja z W1?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No jest, i w grze ma sie nazywac zbroją cechu mantikory. Podobno.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Motyw przewodni dodatku :D

Po polsku:
https://www.youtube.com/watch?v=RWCNlXZVsrI

Po angielsku:
https://www.youtube.com/watch?v=BU3PeaZZ_tg
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Sporo, sporo nowych screenów

Spoiler











Embargo na recenzje mija 25 maja.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przed KiW ma wyjść jeszcze patch. Podobno waży 10 GB. Mam nadzieję, że wyjdzie gdzieś na początku przyszłego tygodnia. Ciekawe ile będzie ważyć sam dodatek.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Przed KiW ma wyjść jeszcze patch. Podobno waży 10 GB. Mam nadzieję, że wyjdzie gdzieś na początku przyszłego tygodnia. Ciekawe ile będzie ważyć sam dodatek.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=98171
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Motyw jest słaby, jeszcze gorszy niż ten z Serca z Kamienia. Niestety,ale jak spierdolić to tylko Przybyłowicz.


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Motyw jest słaby, jeszcze gorszy niż ten z Serca z Kamienia. Niestety,ale jak spierdolić to tylko Przybyłowicz.
Nie wydaje mi się.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Motyw jest słaby, jeszcze gorszy niż ten z Serca z Kamienia. Niestety,ale jak spierdolić to tylko Przybyłowicz.
Nie wydaje mi się.

Bo gówno znasz się na muzyce i twoje psychofanbojstwo przysłania wszystko inne. Mógłbym Ci tu jebnąć przykładem z iście zajebistej muzyki z Wieśka 1, ale po co skoro ty wiesz swoje.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Wiedźmin 3: Dziki gon
#1513 2016-05-20, 19:51(Ostatnia zmiana: 2016-05-20, 20:03)
Tak, ten motyw jest średni.
Ja generalnie muzykę z W3 bardzo, bardzo lubię bo jest mega klimatyczna, ale znam lepsze i znam takie które pogłębiają imersję znacznie bardziej.

Post połączony: 2016-05-20, 20:03
Ostrzegam przed spoilerami i autentycznym zdziwieniem :D
Spoiler






 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Motyw jest słaby, jeszcze gorszy niż ten z Serca z Kamienia. Niestety,ale jak spierdolić to tylko Przybyłowicz.
Nie wydaje mi się.

Bo gówno znasz się na muzyce i twoje psychofanbojstwo przysłania wszystko inne. Mógłbym Ci tu jebnąć przykładem z iście zajebistej muzyki z Wieśka 1, ale po co skoro ty wiesz swoje.
Z tego co widzę, to Ty chuja się znasz na muzyce. Czytając komentarze i patrząc na ilość łapek w górę/w dół widać jaki ten motyw jest słaby...
No proszę, jebnij mi tym przykładem, chętnie posłucham.

Tak, ten motyw jest średni.
Ja generalnie muzykę z W3 bardzo, bardzo lubię bo jest mega klimatyczna, ale znam lepsze i znam takie które pogłębiają imersję znacznie bardziej.
Tak, jest może średni ale na pewno nie jest słaby jak to pierdoli Fabiosek. Tyle w temacie.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Wiedźmin 3: Dziki gon
#1515 2016-05-20, 20:38(Ostatnia zmiana: 2016-05-21, 09:01)
Ten motyw to nie taka nowość, był już użyty w trailerze samego W3:
https://www.youtube.com/watch?v=aLZuev7WCEc

Co do samej muzyki, specjalnie odpaliłem ją sobie na słuchawkach, szczerze mówiąc mi samemu też podoba się średnio, ale to motyw przewodni, który w W3 słyszeć zdarzało się rzadko bo w tle zazwyczaj przygrywało to <3<3<3:
https://www.youtube.com/watch?v=Lff6QJvXCdU
czy inny utwór zależny od sytuacji, nie mam nic przeciwko jeżeli tamten pojawi się w menu czy w kilku momentach gry.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Wiedźmin 3: Dziki gon
#1516 2016-05-20, 20:59(Ostatnia zmiana: 2016-05-20, 21:06)
No, ten motyw z Krwi i Wina średni jest. Ogólnie za najlepszą ścieżkę dźwiękową z serii uważam tą z "jedynki". Szkoda, że Skorupa nie komponował do "trójki". Moglibyśmy mieć takie cudeńka:

https://www.youtube.com/watch?v=-2aqZpxtxMM


https://www.youtube.com/watch?v=zlfCkmoF2KQ


Ogólnie największymi wadami OST do W3 są krótkie utwory eksploracyjne (trwają w porywach do 3 minut) oraz brak utworów nocnych. Pomimo, iż soundtrack trwa kilka godzin to i tak w kółko słyszymy te same kawałki, bo większość utworów przypisana jest do konkretnych scen. Nie pamiętam też czy podczas walki słyszałem np. to:

https://www.youtube.com/watch?v=0Ccpv3mz4HI


Silver for Monsters... i ...Steel for Humans też rzadko słychać. Chyba tylko w Velen podczas walki się odpalają.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie pamiętam też czy podczas walki słyszałem np. to:
Hunt or be Hunted to motyw Ciri/walki Ciri, moim zdaniem najlepszy utwór w całym soundtracku.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mapa z Toussaint:



Porównanie:

 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No widac, że świat będzie bardzo duży. Na eksploringu spokojnie kilka godzin zejdzie.

Ja dziś skończyłem właśnie Serca po raz 2. Mój Geralt na 40 lvl ma obecnie jadowity srebny miecz żmij, Iris oraz wszystkie mistrzowskie zbroje cechów (po za kota) a także kilka innych ciekawszych pancerzy. Tak więc czekam na podjęcie wyzwań :D
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry