Problem ze sryptami 2754 5

O temacie

Autor Fenerin

Zaczęty 1.02.2013 roku

Wyświetleń 2754

Odpowiedzi 5

Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Mój problem polega na tym ,że stworzyłem nowego skrypta do NPC i do broni to mi nie działa. Nie wiem czy dobrze zrobiłem bo po prostu jak stworzyłem skrypta to go zapisałem, nie wiem czy robi sięcoś dalej.
Może w skryptach jest błąd, oto oneinstance SLD_888_Wiechu (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Wiechu";
   guild       = GIL_SLD;
   id          = 888;
   voice       = 5;
   flags       = 0;                              //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_1h_Sld_Axe);
   EquipItem         (self, ItRw_Sld_Bow);
   CreateInvItems       (self, ItRw_Arrow, 10);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Drax, BodyTex_N, ITAR_SLD_L);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_888;
};

FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
   TA_Smalltalk      (07,00,21,00,"NW_BIGFARM_HUT_01");
   TA_Sit_Bench       (21,00,07,00,"NW_BIGFARM_HUT_BENCH_02");
};

i
INSTANCE ItMw_Addon_Naszakosa (C_Item)
{   
   name             =   "Duża Kosa";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_AXE|ITEM_MISSION;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   1000;

   damageTotal        =    Damage_Betty;
   damagetype          =   DAM_EDGE;   
   range             =     150;      

   cond_atr[2]         =   ATR_str;
   cond_value[2]        =   Condition_ElBastardo;
   visual             =   "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";

   description "ładne";         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Dex_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
 


Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
No właśnie nic się nie dzieje. Zapisałem skrypty(może jest w nich błąd) i tego iemka nie ma.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem ze sryptami
#3 2013-02-01, 20:28(Ostatnia zmiana: 2013-02-01, 20:29)
Nie użyłeś tagów code, nie zedytowałeś nazwy tematu. Pójdzie on do kosza jeśli tego nie zrobisz.

Zapisanie skryptów nie wystarcza, musisz je zarejestrować w gothic.src i zreparsować - jest od tego odpowiednia opcja w Gothic Starter Mod oraz w Spacerze. Zapraszam do działu z tutorialami.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
I jeszcze raz i dokładnie obejrzyj tutki Czipa. Zwróć uwagę na rozszerzenie pliku npceta (.d , nie .txt (swego czasu miałem problem z tym))
 

Profesores

Profesores

Użytkownicy
posty13
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Profesores

Problem ze sryptami
#5 2013-02-02, 18:52(Ostatnia zmiana: 2013-02-02, 18:57)
Zastanów się co tu jest źle. "description "ładne"; = name;".

No i oczywiście później skompiluj skrypty, z tego co wiem czip to wyjaśnił.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry