Particle System 2823 2

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 22.12.2012 roku

Wyświetleń 2823

Odpowiedzi 2

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Witam. Od razu przejdę do rzeczy.
Otóż w moim nowym unity nie ma opcji, aby particle system usuwał się sam po wykonaniu jakiejś akcji.
I tu moja prośba, czy mógłby mi ktoś napisać jak powinna wyglądać linijka usuwajaca ten efekt z objaśnieniem co gdzie ma być zamiast czego itp.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musisz po prostu usunąć obiekt go zawierający. Odpowiednia funkcja to GameObject.Destroy.

Nie mam oczywiście zamiaru tłumaczyć "jak powinna wyglądać linijka usuwajaca ten efekt z objaśnieniem co gdzie ma być zamiast czego itp. ". Jak bierzesz się za programowanie, zacznij od ogarniania podstaw, a nie oczekuj że będziesz tylko korzystał z gotowych kawałków kodu.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Particle System
#2 2012-12-23, 10:28(Ostatnia zmiana: 2012-12-23, 10:34)
A jak powinna wyglądać tak bardzo ogólnikowo linijka warunku?
Stosowałem takie przykłady:
if(gameObjekt(Naboj.Destroy))
if (gameObjekt(Eksplozja.active)) //Mój ParticleSystem
if(Instantiate(Eksplozja.renderer))
a to cała linijka:
if(Instantiate(Eksplozja.renderer))
{
Destroy(gameObject.particleEmitter);
}
lub:
if(Instantiate(Eksplozja.renderer))
{
GameObjekt.Destroy(Eksplozja);
}
A jak już, to niech mi ktoś powie, jak się ustawia automatyczne niszczenie tego odrazu w ustawieniach ParticleSystem w Edytorze? Bo wiem, że w wersji 3.3 było to do zaznaczenia i problemu nie było.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry