Gry nowe, stare i starsze na dość leciwy sprzęt 8829 25

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 21.11.2012 roku

Wyświetleń 8829

Odpowiedzi 25

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Szukam ciekawych tytułów które ruszą przynajmniej na średnich detalach na starego kompa. Mogą to być wszelakie tytuły od rpg po przygodówki i ścigałki. Może ma ktoś tak starego kompa i gra w jakieś fajne gierki. Sam nie bardzo mam czas szukać. Za pomoc odwdzięczę się propsem, no chyba, że ktoś mieszka blisko mnie, to mogę postawić piwo :lol:

 Parametry kompa:
Pentium 4 3,2GHz
2,5GB RAM
GeForce 6600 128MB
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Fajnych gierek jest mnóstwo, nawet tych starszych. Przykładem takich gier jest Zeus Pan Olimpu, czy Faraon, obie gry są świetne. Buduje się domy, które rozwijają się po otrzymaniu jakiegoś dobra, od żywności i wody po szkatułki z klejnotami. Obie tworzą świetny klimat. Polecam je, gdyż często do nich wracam. Prócz tego, starsza seria The Settlers, czy Theme Park World. Budownie wesołego miasteczka - świetna i pomysłowa gra. Jeszcze Cultures, także polecam. Sim City 4, mimo, że w nazwie jest "Sim", to jest także świetna. Wcielamy się w burmistrza, zarządzjącego miastem. Dosyć trudna gra, ale jeśli już zaznajomi się w jej właściwościami jest łatwiej.

Ze starszych gierek typu oblivion, polecam Spellforce, świetna i pomysłowa fabuła, oraz długa rozgrywka. Mnóstwo misji i plansz, od lodowych terenów po pustynie, tworzenie armii maks 80 osób. Różnorodne klasy i ich cechy.

Ze strzelanek Max Payne, niezapomniany klimat, zwłaszcza jedynka. Pamiętam kiedyś próbowałem "uciec z gry" metrem:D.

Z akcji przykładowo
Mafia jedynka bardzo fajna, z świetnym klimatem, zwłaszcza misje, w których jesteś sam, bo Paulie i Sam nie są zbyt przydatni, a trzeba na nich uważać:D
 Jeśli mi się coś przypomni to dopiszę:P.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Aliens vs Predator
Punisher
Władca Pierścieni - Bitwa o Śródziemie
Wormsy wszystkie części
Star Wars Jedi Knight Jedi Academy
Mount and Blade Warband
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Deus Ex
  • Najdłuższa podróż (+Dreamfall)
  • FarCry
  • Deus Ex
  • Dragon Age (powinien działać)
  • F.E.A.R.
  • Resident Evil 4
  • Deus Ex
  • Metal Gear Solid (na PC: 1 & 2)
  • Portal
  • Deus Ex
  • Comapny of Heroes
  • Dead Space (nie wiem czy pójdzie)
  • Fallout: New Vegas
  • Prototype
  • Deus Ex
  • Mirror's Edge

może coś dopiszę jak sobie przypomnę
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
GunNac + jemu podobne - nieskończona ilość zabawy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zagraj w Vampire The Masquerade: Bloodlines i powiedz jak wrażenia. Bo nigdy w to nie grałem a chciałem tylko nie wiem czy warto XD.

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Gothic? :lol:

WWZ nie sęp, nie dostaniesz propsa, ani tym bardziej piwa :D
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
Zagraj w Vampire The Masquerade: Bloodlines i powiedz jak wrażenia. Bo nigdy w to nie grałem a chciałem tylko nie wiem czy warto XD.


Sam nigdy nie grałem ale bardzo wielu gorąco to poleca.

Do listy azteka dodam też M&B warband.

poza tym, dorf fort

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
To może ja wymienię, niedawno sam miałem starego kompa, podam w to co pograłem trochę:
- Gothic / Gothic 2NK
- GTA III/VC/SA
- NFS U/U2/Most Wanted/Carbon, a tobie pójdzie chyba jeszcze ProStreet - jest dosyć fajny
- Mafia
- Wormsy(ale to raczej do grania w szkole na lekcjach, itp. :P)
- Painkiller
- Diablo /II
- Ojciec Chrzestny Gra
- KOTOR
- Punisher
- Max Payn
- Age of Empires
- Twierdza Krzyżowiec
- Fify/PESy
- Call of Duty 1/2- chyba najlepsze, no i czwórka
Dobra nie chce mi się więcej wymieniać, na pewno coś ci przypadnie do gustu, chociaż... kto by nie znał tych tytułów.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Masz dobry procesor (chyba...). Oblivion powinien ci śmigać dobrze.

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Masz dobry procesor (chyba...). Oblivion powinien ci śmigać dobrze.
Wydaje mi się że wietrzyk miał na myśli dobre gry
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Dawn of War
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
soldiers: ludzie honoru, outfront, faces of war, men of war, men of war: red tide
/up - epickosc w kazdym calu
polecam jeszcze - Godfather, Robin Hood - Legenda Sherwood, syberia 1&2,
Hidden & Dangerous 2 z dodatkiem Sabre Squadron

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli lubisz RTS to spróbój:
Heroes of Annihilated Empires
Disciples 3
HoMM 5 + dodatek
Poza tym to:
GTA SA
Gothic 3  :hitler:  
Two Worlds
Torchlight
Minecraft? :lol:
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Disciples 3

Najlepszy przykład jak można zepsuć grę, bo dwójka było swego czasu całkiem fajna.

Morrowind :)
Oblivion
M&B Warband
Wiedźmin
Heroes III-V
Twierdza Deluxe i Krzyżowiec
Drakensang
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Jakie macie propozycje gier, najlepiej mało skomplikowanych i dość grywalnych na mojego starego kompa, jako że służy mi ostatnio tylko do przeglądania internetu to czasem siadam na nim, aby zabić nudę :wink:  Gry najlepiej strategiczne, żeby się troszkę oderwać, ale mogą być wszystkie inne rodzaje. Oprócz Gothica :P

Komputer:
AMD Athlon 1,80Ghz
1,00 GB RAM
karta graficzna - 512

Edit:thx za przeniesienie
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry