Problem z pakowaniem pliku .mod 1729 4

O temacie

Autor TheFiend

Zaczęty 28.10.2012 roku

Wyświetleń 1729

Odpowiedzi 4

TheFiend

TheFiend

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam. Mam pewien problem ponieważ używam do kręcenia filmów moda Erol'sMod który spakowany jest do pliku .mod. Na potrzeby filmu stworzyłem czapkę czyli plik .3ds oraz w skrypcie IT_Addon_Armor dodałem odpowiednią linijkę. Teraz wrzucam skrypt Armor z folderu gothica do wypakowanego pliku .mod i podmieniam. Następnie do folderu meshes wrzucam folder _compiled wraz z skompilowanymi czapkami (czyli .mrm). Ponownie pakuję moda no i gdy odpalam go to mimo to czapki nadal nie ma w grze :/. Może mi ktoś powiedzieć co robię nie tak?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie da się podmienić "skryptu Armor". Trzeba zreparsować wszystkie skrypty moda razem z twoim dodatkiem i następnie podmienić plik gothic.dat.

Sugerowałbym prostszą metodę. Wrzuć model do _work/data/meshes, teksturę do _work/data/textures, a następnie w grze za pomocą bodajże edit focus przerób dowolny item na twój hełm.

TheFiend

TheFiend

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
No dobra ale które linijki należy edytować? Próbowałem visual, ale nic nie dało. http://i50.tinypic.com/htxw1i.jpg
 


TheFiend

TheFiend

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Nadal nie działa. Próbuję przerobić zwykły strój obywatela. Wszystkie wartości się zgadzają i zakłada zbroję na głowę, ale niestety bez modelu hełmu. Może jakieś inne sugestie? Mógł byś może dokładniej objaśnić ten pierwszy sposób dodania hełmu?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry