Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3432811 7446

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3432811

Odpowiedzi 7446

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Warto przejść g1 na tym modzie? Nie chcę żadnego feelingu że gram w moda, chcę ulepszone g1 by jednak było coś tam nowego. Warto zagrać? Changelog mi nic nie mówi, suche info. Liczy się opinia graczy. Wykonanie.
Imo w takim razie zły mod wybierasz, jak chcesz to zagraj lepiej w golden moda do g1
albo g1 świat skazańców   -   http://themodders.org/index.php?topic=25764.0

Gothic1210 zaraz pewnie mnie zje  :/

Cytuj
jaka zemsta XDDDDDDDDDDD auć XD
Ale mój post był wcześniej niż twój D:
 

gothic1210
  • Gość
jaka zemsta XDDDDDDDDDDD auć XD
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
E tam Golden Mod i Świat Skazańców to małe i marne zresztą namiastki tego co oferuję ER. Choć przyznam , że parę wątków można by jeszcze w Edycji Rozszerzonej rozwinąć.
 

gothic1210
  • Gość
weź już przestań, rany ilez można...
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok. Jestem nadgorliwy w sugerowaniu wam kontynuacji moda , sorry. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
weź już przestań, rany ilez można...
xD Oj stary, przyznaj, że chcesz :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Tyle mam gotowe. Coś jeszcze?
- naprawiony błąd z oddawaniem dwóch pierwszych zadań dla nowicjusza zlecanych przez Cor Kaloma (błąd PB)
- naprawiony warunek w dialogu z rączką (gdy mamy go nocą odnaleźć w karczmie Silasa)
- zmieniony dialog z Rączką nocą w karczmie (nie prosi nas już o litość - dialog był słabiutki)
- usunięte kazania baalów w bractwie (PRZYCZYNA CRASHY I NISZCZENIA WIĘKSZOŚCI SAVE)
- zmienione statystyki zbroi gwardzisty i szaty nowicjusza ognia
- naprawiony bug związany z zakupem ciężkiej szaty nowicjusza (błąd PB)
- uwolniona możliwość zakupu ciężkiej szaty nowicjusza w 1r po zostaniu nowicjuszem (u Baal Namiba, tak jak w podstawce)
- poprawiona nauka u Corda
- poprawione złe warunki przy zakupie pancerzy u Stone'a i Gor Na Toth'a (błąd PB)

 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@up No, jakbyś jeszcze przejrzał te umiejętności walki bronią u niektórych NPC'tów, bo coś tam chyba ciągle jest nie tego... xD

Miło, że wciąż się zajmujesz tym modem. Tak czy inaczej, gratuluję, że mimo wszystko chce ci się jeszcze przy nim dłubać. :D
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tyle mam gotowe. Coś jeszcze?
- naprawiony błąd z oddawaniem dwóch pierwszych zadań dla nowicjusza zlecanych przez Cor Kaloma (błąd PB)
- naprawiony warunek w dialogu z rączką (gdy mamy go nocą odnaleźć w karczmie Silasa)
- zmieniony dialog z Rączką nocą w karczmie (nie prosi nas już o litość - dialog był słabiutki)
- usunięte kazania baalów w bractwie (PRZYCZYNA CRASHY I NISZCZENIA WIĘKSZOŚCI SAVE)
- zmienione statystyki zbroi gwardzisty i szaty nowicjusza ognia
- naprawiony bug związany z zakupem ciężkiej szaty nowicjusza (błąd PB)
- uwolniona możliwość zakupu ciężkiej szaty nowicjusza w 1r po zostaniu nowicjuszem (u Baal Namiba, tak jak w podstawce)
- poprawiona nauka u Corda
- poprawione złe warunki przy zakupie pancerzy u Stone'a i Gor Na Toth'a (błąd PB)


A z tą Opuszczoną Kopalnią będziesz co robić czy nie? :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Iskiel

Iskiel

Użytkownicy
Miłość, mądrość, odwaga.
posty102
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Miłość, mądrość, odwaga.
Świetnie, że jeszcze dłubiesz i poprawiasz ER, moim zdaniem warto. Szczególnie fajnie, że z Bractwem i zbrojami zrobiłeś.

W spoilerze wypisałem Ci to wszystko, co możesz poprawić, jeśli będzie Ci się chciało. Oczywiście to tylko rzeczy do poprawy wg.mnie, także..

Spoiler
-Mikstura siły dająca 4pkt, jak mikstura zręczności,
-Mikstura zręczności wymagająca 2 Liści dębu (bo po tej poprawce m.siły na 1r bardziej atrakcyjna wydaje się ścieżka łucznika),
-Dodatkowy Ogniocierń ukryty gdzieś w świecie (teraz mamy 15 na 1r, z tym jednym będzie można uwarzyć jeszcze 1ną miksturę,
-Niektóre potwory nieco przesunięte w świecie (np.Ścierwojad obok Gerarda czy ten tuż przed Firnem, jak ktoś nie lubi tak głupio tracić PD, to się z tym nieźle namęczy, poza tym Gobliny spod chaty Cavalorna powinny wylądować gdzieś pod wieżą tego Nordmarskiego kowala, są tam małe ruiny i beczki, obozik idealnie dla nich, zdaje się, jakieś bestie spod obozu myśliwych, chyba, że ich nie ma, Kretoszczur z okolicy Szantażysty w drodze do W.K, no i Ścierwojady spomiędzy chaty Cavalorna a chaty Aidana, jak się zaczną drzeć, to z góry obrywają od myśliwych, można je przecież przenieść kawałek w lewo patrząc w str N.O, chyba to wszystkie),
-Petro z ławką przesunięty dalej od jaskini (przeszkadza w wybiciu Kretoszczurów, a taka strata PD na początek jest za duża, do tego mówi, że S.O jest za jego plecami, więc powinien siedzieć tuż przed bramą, tyłem do niej, obok odgałęzienia ścieżki na dwie, do S.O i w str lasu i wieży Mgieł, lub gdzieś tam w podobnej okolicy),
-Przy miksturach czasowych czy bonusach czasowych z kapliczek dać napis np. "Bonus do siły", bo teraz mając np.bonus do siły z kapliczki pisze nam "Mikstura siły",
-PD za pracę od myśliwego-najemnika (za dostarczenie przesyłki Silasowi),
-Nagroda (kołczan) za mapę dla Ratforda, bo zdaje się, nie ma żadnej,
-Odbugowane zadanie z duchem Felgora (chyba, że już naprawione),
-Możliwość zakupu ciężkiej zbroi myśliwych za uwolnienie Alexa z więzienia (takiej wdzięczności od razu się spodziewałem, a tu dupa),
-Nie pamiętam dokładnie, czy to było, ale jeśli nie było, że któryś Mag Wody opowiada nam o różnych miejscach specjalnych w Kolonii, jak w CM, to fajnie by było to znów zobaczyć (bo nie usłyszymy  :P ),
-Poprawki z nieoficjalnego patcha (tego tutaj, na tM), których nie ma w ER, a tam są gotowe (oczywiście te, które pasują i które mogą się przydać, np.z Goblinami),
-Jakieś drobne przedmioty w ekwipunku Goblinów (po monecie, bryłce rudy, jagodzie, kubku, wytrychu, brzytwie, etc, wiadomo, żeby coś miały, bo tylko one nic nie dają, a to przecież Gobliny! Zbierają różne rzeczy!),
-Jakieś nieco lepsze przedmioty w kufrach postaci ważniejszych (np.u Laresa jakiś pierścionek siła +3, u Wilka mikstura zręczności +1, u Klina i Rączki jakiś łup złodziejski, wiadomo, żeby to odróżniało ich dobytek od łupu na innych),
-Nieco lepsze przedmioty w kufrach w Kotle (część kufrów pusta, szczególnie ten jeden, ukryty, w którym powinna być np.mikstura siły +1, od razu bardziej by się chciało przeszukiwać tamto miejsce, i tak bardzo niedorobione w Gothicu),
-Łóżko dla Grima w jakiejś chacie, bo stoi biedak w chacie Lorenzo i stoi tak całą noc,
-Topielec spod tamy i Posłaniec Śniącego jako bossowie (ten pierwszy powinien, drugi niekoniecznie, jeśli już, to dialog z Kalomem powinien nas puszczać, byśmy mogli odzyskać kontrolę nad bohaterem i walczyć, a nie stać, jak słup soli, jako jedyny w okolicy),
-Błotne węże powinny zabijać, a nie tylko ogłuszać (co z tego, że Tarrok mówi, iż paraliżują, skoro wygląda to karykaturalnie, wąż nas powala, je, a my wstajemy :F),
-Nieco większa jasność dnia w grze, bo jest za ciemno nawet o 12,
-Poprawiony teren pod jedną z żył złota w kopalni tego kreta, bo nie da się kopać, cały czas się ślizgamy przed uderzeniem, i dupa, ale nie pamiętam, która to była, chyba pierwsza z lewej,
-Poprawione kopanie w kilku żyłach w S.K (kilka z nich było zepsutych, jedna na pewno, ta opodal dwóch Str.Św.nieco pod miejscem, gdzie stoi Jan, trzeba przejść chyba na sam koniec tego miejsca, prosto od nich),
-Jeśli to możliwe (podejrzewam, że nie wchodzi w rachubę) - przywrócona stara ścieżka awansowa N.O z gry (bo i tak nie ma po co iść na Maga Wody, skoro można iść na Maga Ognia, a potem M.W i tak zostać, a sam najemnik to trochę słabo, szczególnie przy Strażniku i Strażniku Świątynnym, Bandyta wiadomo..),
-Mniej mikstur władzy i potęgi do uwarzenia (jeśli psują balans, jeśli nie, powinny zostać, żeby nawet słabi gracze mogli podkoksić postać),
-Poprawione recepty kucharskie (niektóre wymagają, zdaje się, roślin istotnych w alchemii),
-To jest mój pomysł - skoro i tak od początku potrafimy otwierać kufry bez nauki włamywań, a także potrafimy okraść kilka postaci w dialogach, mając tylko odpowiednią zręczność, można zmienić nieco tekst braku poziomu w tych umiejętnościach tak, by ich brak był jak 1szy poziom (zmienić wtedy "brak" na "adept", "adept" po nauce 1p na "ekspert", a "ekspert" na "mistrz", i tyle, szansa porażki zostaje, jak była, mamy bugi zamaskowane tym, że Bezi przed zesłaniem święty nie był, i różnych zajęć się imał  :D),
-Poprawka małych liter w inf.o opanowaniu Alchemii i Górnictwa (zdaje się, coś takiego było),
-Bezi odpowiadający przy powitaniu gildyjnym (zdaje się, dubbing tego już jest w plikach gry),
-Niemiłe przywitania w zależności od gildii/nastawienia (jak w ŚS, będąc np.Cieniem, Szkodniki "witały" nas słowami "Czego chcesz?" i td),
-Chód zależny od gildii (no dobra, taki smaczek, fajnie by było zobaczyć, ale jak chcesz, tak zrobisz),
-Animacja wstawania z kolana po przemianie ze zwierzęcia w człowieka (była w demie Gothica, podobno jest w plikach gry, też smaczek),
-Strażnicy z okolicy Placu (Orry też) posiadający kusze lub nie posiadający przy sobie bełtów, co tam wolisz, bez sensu, gdy mają jedno bez drugiego,
-Drobne ilości PD (10?) za czytanie książek, zwykłych też, przynajmniej to ludzi nieco zachęci do czytania  :D,
-Możliwość oddawania złota Diego za drobne PD (powiedzmy 10pd za 100monet, czy coś, i tak z tym złotem nie ma co robić, a się w grze marnuje i tyle, no a Diego je chomikował),
-Podmienione textury smug na te z thielhater taxture patch (sprawdziłem VDFSem, w paczce z modem masz zwykłe, z Gothica, a brak smug był fajny, w CM, fajnie, gdybyś to poprawił),
-Ułatwione wejście po skałach na szczyt góry nad Op.Kop (bo jest tam Ogniocierń, a dostać się niezwykle ciężko),
-Nauka wytrzymałości łucznika za 3pn, a łowcy smoków za 2pn (bo po pierwsze, i tak wyt.wojownika najbardziej się przydaje, reszta opcjonalnie, więc niby czemu muszą tyle samo kosztować, po drugie, te dwie i tak niemal w ogóle nam się nie przydadzą, po tej zmianie ludzie chętniej będą się tego uczyć, tylko 5pn, i masz dodatkowy bonus ochronny, który też rzadko się przydaje, moim zdaniem rozsądna zmiana),
-Nowa receptura, na zupę z pstrąga tęczowego (podnosi manę, nie zauważyłem, żeby była do kupienia czy zdobycia, może być u Riva od 3r, żeby nie było za różowo),
-Mięso chrząszcza w dziale żywność (jedna z poprawek nieoficjalnego patcha),
-Poprawione wartości mikstur szybkości (każda ma inny czas działania, a kosztują tyle samo, jaki tego sens?),
-Poprawiona sprzedaż ziela z Bractwa u Ciphera (po zakupie informacji od jednego ze zbieraczy tego ziela na bagnie. Powinno być, że Cipher bierze od nas całą dostawę 100ziół i daje w zamian X bryłek i Y PD, jak w przypadku sprzedaży skór u Alexa, a nie, że udostępnia się u niego opcja handlu, bo tak to u każdego można sprzedać to ziele, a jego bryłki pozyskać za coś innego, to powinna być konkurencyjna i kusząca opcja, spory zarobek + spore PD, żeby ludzie chętniej kiwali Baali i robili ich w konia, choć w takim razie pewnie jakiś wpis do dziennika też by się musiał pojawić, zadanie samo chyba nie musiałoby być zawalone, zdaje się, jednego Baala nie trzeba przekonywać, choć reakcja na to u Baala zlecającego zbiory, wiadomo)
-Pochodnie w karczmie na jeziorze, na piętrze (nic nie widać nocą, a mamy wywoływać bójkę, jak, po ciemku? Poza tym ludzie tam piją!),
-Ulepszanie Miecza Rozpaczy na Większy Miecz Rozpaczy tylko przy posągach bogów, chyba, że już poprawione (ja go na łóżku ulepszyłem, można było też przy cięciu patyków, i pewnie na czym innym też),
-Kryształ obok Starej Zbroi dający bonus do siły (zdaje się, że nie działa, mi nic nie dał, a że jest czerwonawy, powinien podnosić siłę, a że mikstur siły już tylu nie nawarzymy, to tak ze 2-3pkt może dawać, ci słabsi skorzystają na tym, elita i tak wykoksi i bez tego kryształu, więc wiesz..),
-Poprawione opcje snu (usunąć słowa "następnego", występują tylko przy dwóch opcjach, głupio to wygląda),
-Jak w CM, słowo "KONIEC" zmienić na "(Koniec)" a "HANDEL" na "(handel)", taki mały smaczek, fajniej to wygląda, na nieco bardziej ogarnięte, w CM fajnie to było zrobione,
-Nieco poprawiony opis moda w Starterze (tu masz link do mojego, taki opis proponuję: http://chomikuj.pl/DiakLin/Dokumenty

I to już chyba wszystko :D Jak dla mnie, z tymi poprawkami ER to byłby ideał i już nic nie trzeba by było poprawiać. No, chyba, że się nowe bugi ujawnią, wiadomo..
 
W imieniu całego forum the Modders pragnę wznieść toast za Bractwo Spolszczenia, za ich dobrą robotę i duży wkład w naszą małą społeczność fanów Gothica. Bez nich wiele modów nie zostałoby nam nigdy zaprezentowanych w naszym ojczystym języku. Dziękujemy.

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mógłbyś dogadać się z Marev aby udostępnił patcha co pozwoli na usunięcie błedów Piranha Bytes i przywrócić niektóre treści w tym patchu
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Kruka przydałoby się wywalić z SO do obozu uciekinierów w 4 rozdziale. Koniec końców, i tak ma linie dialogowe na spotkanie go tam.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Po co? Kruk zostaje zabity przez Bezimiennego, a potem został wskrzeszony przez Beliara. "Zaprzedałeś duszę Beliarowi" - "To był dobry układ" Bezi i Kruk w G2NK. :V
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@Glaca Zaglądałeś kiedyś na GP? :D
Poza tym, skoro już są linie dialogowe, to czemu z nich nie skorzystać?
Tak w ogóle to według mnie wygląda to ciut niepoważnie. Kruk ucieka z obozu zabierając ze sobą połowę ludzi Gomeza, po czym nagle wraca i bez żadnych konsekwencji siedzi tam sobie dalej.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Greg87

Greg87

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ma ktoś kod na ogromną sakiewkę z rudą? Potrzebuje do zadania Ekwipunek Steve'a, a niestety przeszukałem cała plażę już wcześniej i pootwierałem sakiewki.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Haha, ale to moja teoria. No ale zobaczę.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
Witam. :) Mam dwa pytania. Po pierwsze, ciekawi mnie, czemu trawa została zmieniona na bardziej brązowawą, z takiej szarej zieleni? Lubię klimat oryginalnego Gothic'a, ale pytam z ciekawości. :) Po drugie, odnośnie tłumaczeń... Jeden z ludzi z TVGryPL spytał jedną Piranię o to czy grali w Edycje Rozszerzoną - odpowiedź była przecząca - i chodzi o to czy nie mieli by problemu w granie w ER w języku polskim? ciekawie się czy będzie ten mod przetłumaczony na niemiecki lub chociaż na angielski? Pewnie odpowiedź będzie brzmiała: nie, nie mamy zamiaru tego robić. Jestem tego świadom w 100%, ale no jest dużo fanów Gothic'a w Niemczech czy Rosji czy też w innych krajach i tak trochę nie miłym jest ich olewanie. :/ Nie, nie mam pretensji do was ani nic z tych rzeczy, po prostu zwracam na to uwagę. Nie wiem... miło by było jakby ktoś się podjął tłumaczenia tego moda na inne języki. Nie oczekuje, że twórca moda sam to zrobi czy zwerbuje kogoś - po prostu miło by było wiedzieć, że takie coś jest i dba się tez o zagranicznych fanów tej serii, bo w sumie ten mod jest na prawdę dobrym modem i dodaje to co nie zdołali dodać twórcy, a fani żyjący w innych krajach nie mogą zagrać w niego. Może tłumaczenia na inne języki już powstaje, ale o tym nie wiem? Jeśli tak to wyprowadźcie mnie z błędu. :)
Edit: Ci fani którzy nie znają języka polskiego nie mogą w niego zagrać.
Edit 2: Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie dubbingu. Wiadomo coś na ten temat więcej, czy temat przepadł jak kamień w wodę?
 

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Z tym przetlumaczeniem dobry pomysł, ale watpie, ze ktos sie tego podejmie.
To tak jakby Rosjanie/Niemcy mieliby tłumaczyć swoje mody na jezyk Polski.
Btw. watpie, ze ktos w Niemczech/Rosji zajmujacy sie moddingiem zna język polski.
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

gothic1210
  • Gość
@Anoax  zapodaj link do tego filmiku :D
Wersja angielska powstanie w swoim czasie, gdy uznam, że wersja polska nie będzie już mniej lub bardziej łatana, bo przenoszenie zmian jednocześnie na skrypty polskie i angielskie byłaby męczące.
A co do dubbingu to właśnie podjąłem kroki i szukam ludzi, którzy chcieliby się wcielić w łowców orków.
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
@gothic1210 Niestety nie mogę znaleźć tego filmu. :( Ale na prawdę usłyszałem gdzieś, że Bjorn odpowiada, że Piranha nie grała w Edycje Rozszerzoną.

A co z pytaniem o trawę/oświetlenie? ;)

P.S. śledzę ER od niedawna i widziałem, że są problemy z ukończeniem gry jako Bandyta, nadal jest ten problem?
 


0 użytkowników i 27 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry