Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3413974 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3413974

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
Bug z bandytami jest już naprawiony, a łatka udostępniona.
Z kolei łatka naprawiająca bug z crashami w bractwie wciąż czeka na premierę.

Co do pytania o oświetlenie to nie bardzo wiem co ci mam powiedzieć. Zmieniony został kolor światła o poranku, dzięki czemu jest bardziej ponuro, jesiennie.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Out ja moge coś zdubbingować. Podeśle w tygodniu (jak nie zapomne :F) próbki i wybierzesz pod jaką postać mój głos pasuje :P Jest próbka co prawda w Złotych Wrotach ale stara, bardzo stara i to z gorszym mikrofonem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Ja tam grałem straznikiem świątynnym i nie mialem zadnego crasha. Moze dlatego ze wywaliłem te texture packi?
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
Czy błąd z możliwością zostania "jednocześnie" Magiem ognia i Strażnikiem został naprawiony?
 

gothic1210
  • Gość
Nowe info:
Będą dwa nowe teleporty. Do obozu łowców orków i do obozu bandytów.
 

Iskiel

Iskiel

Użytkownicy
Miłość, mądrość, odwaga.
posty102
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Miłość, mądrość, odwaga.
Apropo teleportów - zauważyłem, że teleporty do Nekromanty i Magów Ognia mają pomylone textury. Ten do Nekromanty ma na runie czerwonawy symbol maga, z kolei ten do Magów Ognia ma czarny/szary symbol maga. Mógłbyś zamienić je miejscami? Wiesz, taka mała rzecz, a kłuje w oczy lekko, szczególnie, jeśli ktoś zwraca uwagę na szczegóły, a w skali Gothica to zwracanie uwagi na szczegóły jest raczej normą, wiadomo - mała skala świata i td. Byłbym wdzięczny za tą drobną zmianę.

Przy okazji mam jeszcze jedną, małą sugestię, choć to chyba nie temat na takie rzeczy - fajnie by było, gdybyś dał Krukowi nieśmiertelność, tak do 4r, żeby nie można było zdobyć jego miecza (70dmg), a w zamian za to mógłbyś dorobić jakiś nowy przepis na miecz jednoręczny (także 70dmg), z nowym modelem (może z zupełnie nowym, może z jakimś modelem już wykorzystanym, np.modelem miecza Alexa), ukryty w skrzyni w tym małym składziku w kuźni, obok stanowiska Skipa. To byłoby fajne, bo ten składzik wręcz się prosi o jakąś cenniejszą zawartość w środku, puki co ma raczej łup tylko do sprzedaży, a bicie Kruka jest ciut niezręczne (byle łachmyta bije Magnata, i nic go za to nie spotyka). Oczywiście, nikt nie każe nam bić Kruka, ale jego kosa jest lepsza, niż Miecz Rozpaczy, bo Większy Miecz Rozpaczy wymaga many (alchemią podniesiemy ją odpowiednio dla tego miecza dopiero w 3r). Przy okazji, skoro zwykły Miecz Rozpaczy nie wymaga many, i nie zadaje magicznych obrażeń, gdy nie jest Większym, mógłbyś z jego opisu usunąć puste linijki do tych wymagań, których i tak nie ma. Bo to tandetnie wygląda. Nie wiem, czy w przepisie na niego też są podane te puste linijki, jeśli tak, wiadomo, też wypadałoby je zniknąć.

I już się nie mogę doczekać, aż zagram w ER na najnowszym patchu, fajnie, że jeszcze rozwijasz moda :)
 
W imieniu całego forum the Modders pragnę wznieść toast za Bractwo Spolszczenia, za ich dobrą robotę i duży wkład w naszą małą społeczność fanów Gothica. Bez nich wiele modów nie zostałoby nam nigdy zaprezentowanych w naszym ojczystym języku. Dziękujemy.

gothic1210
  • Gość
Kruk będzie ponownie w obozie uchodźców, wiec walki z nim chyba nie będzie. Tak ustaliłem z moim specem od lore, Ahnem.
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
Popieram i Bliźnie też, Można go pobić i zdobyć najlepszą broń jednoręczną i najlepsza kusze w grze. 
 

haradd

haradd

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem w 3 rozdziale i nadal nie mogę znaleźć Stanleya, jednego z myśliwych. Nie wiem czy to jakiś bug czy słabo szukam. Gdzie powinien być ?
 

gothic1210
  • Gość
Stanley jest w obozie myśliwych. Za chatką Alexa powinien siedzieć.
 

haradd

haradd

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli mam błąd. Jest jakiś sposób, żeby to naprawić ?
 

gothic1210
  • Gość
Niekoniecznie błąd. Może się jakoś zabił. Nieważne. Kod insert NON_5602_Stanley
 

perun

perun

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie Jima-czy odmowa jego propozycji (jakaś przysługa) wiąże się z niemożnością ukończenia zadania dla Gerarda ? Co to w ogóle za przysługa ?
 

haradd

haradd

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie Jima-czy odmowa jego propozycji (jakaś przysługa) wiąże się z niemożnością ukończenia zadania dla Gerarda ? Co to w ogóle za przysługa ?
Przysługa polega na zrobieniu dla niego questa. Musisz ją zaakceptować. Przy oddawaniu zadania będziesz miał wybór, który przyniesie pewne konsekwencje, ale nie związane z gerardem

Post połączony: 2016-08-04, 18:13
Progress na ten moment:
- naprawiony błąd z oddawaniem dwóch pierwszych zadań dla nowicjusza zlecanych przez Cor Kaloma (błąd PB)
- naprawiony warunek w dialogu z rączką (gdy mamy go nocą odnaleźć w karczmie Silasa)
- zmieniony dialog z Rączką nocą w karczmie (nie prosi nas już o litość - dialog był słabiutki)
- usunięte kazania baalów w bractwie (PRZYCZYNA CRASHY I NISZCZENIA WIĘKSZOŚCI SAVE)
- zmienione statystyki zbroi gwardzisty i szaty nowicjusza ognia
- naprawiony bug związany z zakupem ciężkej szaty nowicjusza (błąd PB)
- uwolniona możliwość zakupu ciężkiej szaty nowicjusza w 1r po zostaniu nowicjuszem (u Baal Namiba, tak jak w podstawce)
- poprawiona nauka u Corda
- poprawione złe warunki przy zakupie pancerzy u Stone'a i Gor Na Toth'a (błąd PB)
- Ratford daje nam kołczan wzamian za przyniesienie mapy
- prawdziwe alkohole cz.2 i cz.3 wyświetlają się poprawnie w oknie inwentarzu
- opcja z wejściem na zamek za 1k (Thorus) znika jeśli mamy już dostęp zdobyty innym sposobem
- opcje związane z zadaniem "test zaufania" nie powinny wyskakiwać już członkom gildii (oczywiście poza Skazańcami, Kopaczami i Kretami oraz na wszelki wypadek Cieniami)
- Strażnik świątynny wysłany by pomóc nam przy teście Guru nie powinien już atakować gdy idziemy odnaleźć UrShaka (jeśli błędem była rutyna TA_STAY, a jeśli nie... no to klops)
- usunięty błąd z dublującym się Kerethem na czwartym rozdziale
- poprawione błędne napisy po przygotowaniu piwa miodowego i bimbru
- oddajemy sakiwekę z przyprawami Snafowi
- dodana nagorda 200xp za oddanie sakiweki Snafowi
- zmienione oświetlenie i mgła za dnia
- zmieniona muzyka w napisach końcowych (Old Camp Theme Trap Version)
- poprawiona powtarzajaca się kwestia w dialogu z Gulrisem
- poprawione kwestie u Herina po zapytaniu "jak leci?"
- ulepszony dialog z zakupem pancerza u Rakusa
- dodana runa teleportu do obozu łowców orków (można ją kupić u Prina za 300 bryłek rudy)
- zielone napisy są jaśniejsze przez co także lepiej widoczne
- poprawione runy telep. do magów wody i ognia (błąd texturespacka)
- dodana runa teleportu do obozu bandytów (do zdobycia tylko dla bandyty od Doyle'a)
- przywrócona zbroja Kurka z g2nk
- Baal Cadar jest nieśmiertelny
- drobna poprawka przy pytaniu jak leci? u Hernina
- zmieniona treść super zajebistej karteczki dającej +5 zręczności, ale bardzo dobrze ukrytej
- zmodyfikowany dialog Hugo zgodnie z lore
Otrzymałem także pierwsze nagrania do dubbingu. @zommer zagra Wilsona.
Rozpocząłem również tłumaczenie modyfikacji na język angielski. Gdyby ktoś chciał się bawić w korektę to zapraszam na priv. Praca niedzielna, bo postanowiłem, że będę tłumaczył najpierw te dialogi do których mam dubbing.
 

Murzyn125p

Murzyn125p

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jaka jest najnowsza wersja Edycji rozszerzonej ?.
 

gothic1210
  • Gość
 

perun

perun

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanko odnośnie zadania Blizna na sumieniu-czy ma znaczenie komu zlecę dostarczenie płaszcza ? Czy sprzedając go np Świstakowi albo Fiskowi zamykam sobie drogę do ukończenia zadania ?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Nie. Świstak jest po prostu bardziej opłacalny, ale zdaje się, że jak na niego doniesiesz wykonując zadania bandytów to nie będzie chciał ci pomóc.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

perun

perun

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie są poziomy nauki umiejętności (siła/zręczność) ? Pierwszy to 25, tak ?
Jak wygląda sprawa z pracą np. cięcie drewna dla Jonasa, mogę mu je sprzedać dopiero jak potnę wszystkie czy tylko przez handel ? Pomijając fakt, że "użyć" kłody do cięcia mogę tylko parę razy.
Generalnie mod jest świetny, dużo fajnego contentu, teraz pozostało tylko szlifować i poprawiać szczegóły (sztaba magicznej rudy w Górniczej Dolinie ? W dodatku dostępna u zwykłych kowali za śmieszną kwotę ;p)
 


1 Użytkownik i 8 gości przegląda ten wątek.
Do góry