Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3423100 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3423100

Odpowiedzi 7445

Ahran

Ahran

Użytkownicy
posty26
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gdy "Mroczne Tajemnice" wyszły to większość tego forum siedziało w gimnazjum albo jeszcze w podstawówce. I dlatego na początku wszyscy się nim jarali. A potem ta większość dojrzała i mamy dzień dzisiejszy gdzie MT to przykład jak nie robić modów.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wysokie wymagania to glownie wina modow np returning czy dark saga, zrobiony przez profesjonalistow. Przez to ludzie zaczeli oczekiwac nie wiadomo, i wszystkie amatorskie mody traktuja jak gowno. Tyle ode mnie  :ok:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ahn, wspomniał o bossach to nasuwa mi się tu pytanie, iście powiązane z kilkoma aspektami które mnie najbardziej interesują :P

Jak to będzie wyglądać wiadomo podobnie jak w returnie, przypakowane stwor z podrasowanymi statami i parametrami obronnymi, ale jak z nagroda i możliwością ubić?

Czy Nagroda To Exp, Exp i Pn czy samo PN ?
Możliwości ubicia ich będą dopasowane, bo tutaj g1 ma to olbrzymia zaletę ze niema tych minimalnych obrażeń kto re pozwalają na solo wszystkiego laga jak w g2, i tak w gruncie żeby zabić bossa musimy mieć dobrze rozwinięta postać, ale i equ które myślę nie będzie szybko i łatwo dostępne, aby już do takich bossów startować w r1 czy w r2, nie liczę wyjątków fabularnych jak królowa pełzaczy gdzie jej staty i hp muza być takie aby dobrze rozwinięta postać przy najlepszy equ jakie można mieć na ten etap gry, dała sobie rade.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Nie, nie będzie PN jak w Returningu. Po prostu przypakowany potwór/NPC którego ciężej pokonać, trzeba się napocić a po jego śmierci mogą pojawić się mściciele, np. po zabiciu szamana bossa respią się wojownicy itp.
Nagrodą będzie sporo exp. Ubicie utrudnia właśnie ten system obrażeń w G1 o którym wspomniałeś.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Czyli widzę patent który chce wprowadzić do returna tylko w ciut odmieniaj formie
Skoro tylko exp to niema konieczności ograniczania kiedy ich zabić bo nagroda nie będzie aż tak pomocna, jednak idea jest jak najbardziej na +
Chociaż druga strona medalu jest taka ze ludzcy bossowie mogą dropac przydatne rzeczy tu ograniczenia się sprawdza. 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Ogólnie to jest tak, że bossów spotykamy przechodząc główną fabułę G1. Czyli np. podrasowany Nyras, Gomez itp.  Z moda będzie dwóch bossów NPC. A tak to głównie potwory strzegące dostępu do miejsc istotnych dla głównej fabuły. 
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To jest czepianie się nazwy, zbroje i system ich zdobywania zawsze można zmienić
Nazwa cienie nowicjusz tez mi nie pasuje, ale idea aby mag był grywalny od r1 jest na + dlaczego jedna z klas musi być kaleczona tylko dlatego ze jej kaleczenie jest logiczne z lorem

Robisz kolejny wykład jak i ten na teamt 5 kregu dla guru, nie wazne dla mnie dlaczego yberion bedzie mnie go uczyl, wazne ze jest tako opcja i wybór guru daje te same korzyści co mag wody dla przykładu oboje mogą nauczyć się kręgu 5 prawidłowo

Zamiast cienie nowicjuszy wolałbym opcje ze kurierzy magów mogą się nauczyć już w r1 1 kręgu magi i defato dostają coś na kształt szaty kurierskiej tu można co innego ale idea dalej jest zachowana.

Co za problem ze po przejsciu testu zaufania idziemy co cwela z pod bramy i mówimy ze jednak chcemy jako mag to nas odsyła do nich ze może akurat kolejny kurier im się przyda, można tez dać pośrednia gildie Kurier Magów który ma dostęp do KM1 potem już normalnie kurier awansuje na maga jeśli zechce w r2
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
A wiesz czego dokładnie twórcy nie dokończyli, czekam na pełną listę w takim razie
Wybacz ale to ze mag jako klasa jest niegrywalny od r1 jest dla ciebie poprawne i wręcz doskonałe w takim razie sry ale nie mamy o czym gadać.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Później okazało się, że dodaliście możliwość zostania kretem/zbieraczem/kopaczem, jako ułatwiony sposób na dołączenie do
jakiegoś obozu, mimo iż to właśnie konieczność starania się o swoje
miejsce w danym obozie dodaje realizmu całemu procesowi, a nam poczucie
przynależności do obozu i chęć walki o ważną sprawę, a nie tylko
przeżycia do następnego dnia.
:facepalm: Żeby zostać Kopaczem a potem awansować na Cienia trzeba się nieźle nachodzić. I to bardziej niż przy podstawowym przyłączeniu do obozu. Ale skąd ty masz o tym wiedzieć skoro w modyfikację nawet nie grałeś i karmisz nas swoimi marnymi spekulacjami na jej temat. Co z tego, że staramy się zadbać o to czego twórcy nie dopilnowali. Przecież w G1 i G2 różnią się nawet twarze ważnych NPC (np. Ciphera i Senyana)! Co z tego, że dodaliśmy myśliwego Gestaha, który w G2 mówił, że był pod barierą, albo, że zmieniliśmy wygląd ww. Ciphera i Sanyana na te z G2? Przecież to wszystko było takie zgodne... [idiot_mode] To była ironia[/mode] I Ty, śmiesz nam zarzucać, że robimy na złość takim SÓPER-FANOM jak ty tworząc naszą modyfikację. Wiesz co? Daruj sobie i lepiej stąd idź. W jednej rzeczy się nie pomyliłeś. Ta modyfikacja zdecydowanie nie jest dla ciebie.
Cytuj
Najpierw dodaliście możliwość zostania Magnatem mimo, iż nie wzięliście pod uwagę tego, że zbroja magnata ma porównywalne jak nie lepsze
statystyki od zbroi z pancerzy pełzaczy, którą to zdobywamy gdy jesteśmy
 na szczycie kariery wojownicze
Nikt nie powiedział, że dostajemy zbroję Magnata. Dostajemy lekką zbroję magnata, lekko różniącą się tylko od ciężkiej zbroi Strażnika. Kolejna z dupy wzięta spekulacja.
Cytuj
Postanowiłem napisać tego posta, ponieważ mod nazywa się, jak to ładnie ujął Ahran "EDYCJA ROZSZERZONA GOTHIC I a nie INWENCJA TWÓRCZA AUTORÓW",
 a to sprawia, że sami pod sobą dołki kopiecie gdy wprowadzacie tak
drastyczne zmiany jak te, gdyż sami nałożyliście na ten mod ograniczenia
 co do inwencji twórczej poprzez nazwę, która wręcz wam nakazuje zrobić
ten mod tak, by Gothic nadal był Gothiciem, tylko że dokończonym i
pozbawionym błędów.
To, że nazwa nakłada na mnie pewnie ograniczenia nie znaczy, że nie mogę dodać czegoś od siebie. Z resztą ten argument jest tak idiotyczny, że nawet nie chce mi się go oponować.
Cytuj
fani
Fani-srani. Fani Gothica (anyway to określenie jest debilne) są specyficzni... i to bardzo. Ostatnia rzecz, jaka mnie obchodzi w życiu to ich trzy zdaniowe "recenzje".

Co do modyfikacji:
Mozliwość zostania Nowicjuszem Ognia została wycięta z modyfikacji. Nie ze względu na dwóch malkontentów powyżej tylko z innego powodu: wątek był za krótki i wymagał rozbudowy. To była jedna z tych rzeczy, których tak nie lubię, czyli późno dodana. Na początku był to mój luźny pomysł, który przypadł do gustu zespołowi i zdecydowałem się go w końcu dodać. Obecnie brakuje chęci i czasu na rozbudowę tego wątku. Skupiamy się na bugach.
Czarny Mag też został usunięty już dawno. Razem z Ahnbaelem (a on naprawdę ma o tym pojęcie) uważamy, że na dzień dzisiejszy w modyfikacji nie ma żadnych elementów, które godziłby w i tak mało spójne uniwersum Gothica. Oczywiście pomijam fakt, że całe to wasze wspaniałe lore jest dziurawe jak polskie drogi, ale zawsze znajdzie się jakiś przemądrzały cwaniaczek, który będzie uważał inaczej.

Cytuj
cienie nowicjusz
To są Nowicjusze Ognia, a nie żadne "cieniste nowicjusze". A zresztą już ich nie ma.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Szkoda, znowu trzeba będzie pakować w broń zanim będzie się magiem :(

EDIT: Właśnie dla mnie było wadą w gothicu 1, że przeskakujemy z gildii na gildie. W g2 wszystkie 3 gildie były dopracowane. Dlatego jestem przeciwny aby g1 pozwalał na hybrydę ala mag-łucznik-wojownik.

EDIT2:

Mowie, dajcie opcje dołączenia zamiast do cieni wybór cienie albo kurier magów, to jest nawet z lore zgodne bo oni serio byli nie wiem jakiś 1-2 questy kurierskie i tyle potem coristo nas wyśle i tak do kruka i fabuła się potoczy normalnie, a w 2 po pokonaniu królowej już normalnie z kuriera idziemy w maga lub straznika, zależy co wybierzemy.

Tizgar akurat teraz dobrze gada  :ok:
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
No niestety. Ale może coś wymyślimy :) Ja uważam że Mag powinien być obowiązkowo rozwijany od 1 rozdziału. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Mowie, dajcie opcje dołączenia zamiast do cieni wybór cienie albo kurier magów, to jest nawet z lore zgodne bo oni serio byli nie wiem jakiś 1-2 questy kurierskie i tyle potem coristo nas wyśle i tak do kruka i fabuła się potoczy normalnie, a w 2 po pokonaniu królowej już normalnie z kuriera idziemy w maga lub straznika, zależy co wybierzemy.


Jak na mnie to i tak jest to zgodne z tym kulawym lore, gurnt ze magia będzie dostepna od r1
Wiem gorzej ze zbroja nie wiem dajcie żakiet kuriera, zamiast zakietu maga :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To może niech wyjdzie ta wersja. Jeśli coś nie bd w niej tak i bd dużo bugów to oprócz ich naprawy skupimy się na dodaniu paru rzeczy. Powiedzmy że kolejna wersja ( o ile to wypali) bd wersją uzupełniającą i patchującą.   :D Fakt  wersja 1.4 ma być finalną ale warto się też skupić na pewnych aspektach np. zostanie nowicjuszem ognia byłoby super. Argumentem może być to że PN wydane w 1 rozdziale na siłę są po prostu marnotrawstwem skoro ktoś chce być później magiem. Można też dodać kilka nowych wątków no ale pianie to jedno a pracowanie na tym drugiem. To jest moja propozycja i nie wszyscy muszą się z nią zgodzić.  :)
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Przeczytaj sobie definicje słowa Modifikacja, dopóki Er jest modyfikacja ma prawo zmieniać grę w dowolny sposób.
Skoro Er to modyfikacja to może zmienić grę w taki sposób aby mag był grywalny od początku. Zwłaszcza ze idea tego pomysłu jest dobra i popierana. 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Do tego nazwę i założenia zawsze można zmienić. Fakt faktem, mod się rozrósł. 
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak na ironię ten jest chyba najbardziej zgodny z kanonem gothica z pośród tych , które miały premierę do tej pory. Wersja 1.4 jest bardzo rozbudowana względem poprzedniej zarówno jeśli chodzi o nowe dialogi jak i zadania. Właściwie wszystkie z  wątków niedokończonych przez Piranie  tutaj zostały sfinalizowane ( może z wyjątkiem areny w SO  , która może jeszcze kiedyś zostanie ruszona w wersji 1.5 jeśli takowa powstanie w przyszłości). Poza tym tak jak Outlander wspominał liczne niedociągnięcia w fabule podstawki ( np, fakt , że Baal Lukor pojawia się z powietrza na Cmentarzysku Orków a wcześniej nie ma go w Bractwie) zostały poprawione. Na koniec wspomnę , że każda z gildii otrzymała nowe własne zadania a ogólny poziom trudności gry znacznie wzrósł poprzez obniżenie punktów doświadczenia za ubijanie potworów a także poprzez  podniesienie ich statystyk.
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry