Matura 2013 93866 356

O temacie

Autor WoYo

Zaczęty 12.09.2012 roku

Wyświetleń 93866

Odpowiedzi 356

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zgubili? :lol2:
Według jednego z naszych kochanych forumowiczów (:*) te klucze są pisane w zależności od tego jak napiszą maturzyści, oraz kompletnej improwizacji sprawdzających, jak mogli go zgubić?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
tak kurwa że czytaj cały tekst i przestań się znowu kompromitować debilu  :facepalm:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
fake jak chuj
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
no, sami to napisali pod tekstem
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
tak kurwa że czytaj cały tekst i przestań się znowu kompromitować debilu  :facepalm:
Wystarczyło bym zobaczył kto to napisał bym wiedział że to fejk.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie musialem czytac zeby wiedziec ze to fejk.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Szkoda :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zgubili? :lol2:
Według jednego z naszych kochanych forumowiczów (:*) te klucze są pisane w zależności od tego jak napiszą maturzyści, oraz kompletnej improwizacji sprawdzających, jak mogli go zgubić?
Nie do końca :D
Ale faktem jest że klucz jest tworzony dopiero na etapie sprawdzania. Najpierw jest sprawdzana mała część prac. Z nich wybierają te, które uznają za najlepsze jakościowo i na ich podstawie ustalają wzorcowe odpowiedzi tam gdzie było pole do interpretacji przez piszącego. Tak czy inaczej są one raczej propozycjami tego co można na pewno uznać za poprawne, a nie sztywno wytyczonym zbiorem jedynych właściwych odpowiedzi. Kiedy sprawdzający później natrafia na jakąś niepodobną do tamtych, ale wydającą mu się sensowną, to po prostu wysyła zapytanie do CKE i jeśli też tak uznają, to dodają ją do klucza.

Nie ma jednak miejsca na improwizację, prawo do podejmowania decyzji ma tylko CKE. Sprawdzający mają obowiązek korzystać z jej wytycznych ewentualnie zadając pytania.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
ta improwizacja to interpretacja sawika. jak zawsze swój świat, swoje kredki.
 

Chikaio

Chikaio

Użytkownicy
posty16
Propsy11
  • Użytkownicy
just fuck already
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Z nich wybierają te, które uznają za najlepsze
Cieszcie sie, ze ja nie pisalem :lol2:





EDIT:

Pilnujcie sie, moja siostra sprawdza testy gimbazjalne :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
znowu by cię ujebali, bo pracę sprawdzałby ksiądz, a ty pierdoliłbyś o ewolucji czy coś
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
just fuck already
Jestem za stary dla ogrodnika.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
znowu by cię ujebali, bo pracę sprawdzałby ksiądz, a ty pierdoliłbyś o ewolucji czy coś
Racja, juz tak bylo :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Koziek

Matura 2013
#234 2013-05-09, 23:59(Ostatnia zmiana: 2013-05-10, 00:00)
Zgubili? :lol2:
Według jednego z naszych kochanych forumowiczów (:*) te klucze są pisane w zależności od tego jak napiszą maturzyści, oraz kompletnej improwizacji sprawdzających, jak mogli go zgubić?
Nie do końca :D
Ale faktem jest że klucz jest tworzony dopiero na etapie sprawdzania. Najpierw jest sprawdzana mała część prac. Z nich wybierają te, które uznają za najlepsze jakościowo i na ich podstawie ustalają wzorcowe odpowiedzi tam gdzie było pole do interpretacji przez piszącego. Tak czy inaczej są one raczej propozycjami tego co można na pewno uznać za poprawne, a nie sztywno wytyczonym zbiorem jedynych właściwych odpowiedzi. Kiedy sprawdzający później natrafia na jakąś niepodobną do tamtych, ale wydającą mu się sensowną, to po prostu wysyła zapytanie do CKE i jeśli też tak uznają, to dodają ją do klucza.

Nie ma jednak miejsca na improwizację, prawo do podejmowania decyzji ma tylko CKE. Sprawdzający mają obowiązek korzystać z jej wytycznych ewentualnie zadając pytania.

Bardzo dobrze powiedziane, z tą różnicą, że z tej małej części prac wybierają nie tylko te najlepsze jakościowo, ale też #msg1083391idealnego średniaka#msg1083391 czy #msg1083391typowego sebę#msg1083391. jak to tak kto woli nazwać.

poza tym trochę inaczej wygląda proces tworzenia klucza dla wypracowań i dla czytania ze zrozumieniem, wypowiedź pisemna jest bardziej otwarta.

Zresztą, co rok trochę modyfikują ten proces, więc być może podaję nieprawidłowo szczegóły tej procedury.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Koproziek ile Ty masz lat teraz?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Matura 2013
#236 2013-05-10, 00:21(Ostatnia zmiana: 2013-05-10, 00:25)
ta improwizacja to interpretacja sawika. jak zawsze swój świat, swoje kredki.
I ty mi zarzucasz nieczytanie ze zrozumieniem?
Chociaż tam faktycznie miało być interpretacja. Coraz lepiej czytasz moje wiadomości.
Edit:@Down, to ty jej szukasz, zupełnie przypadkowo akurat dziś podałeś mi niewiarygodnie źródła, że nie wspomnę o innych podobnych temu razach (Joga, tantra, uzdrawianie!).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
tak kurwa że czytaj cały tekst i przestań się znowu kompromitować debilu  :facepalm:
Wystarczyło bym zobaczył kto to napisał bym wiedział że to fejk.

Spierdalaj i przestań szukać wszędzie spiny.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Matura 2013
#238 2013-05-10, 00:26(Ostatnia zmiana: 2013-05-10, 00:27)
Cytuj
I ty mi zarzucasz nieczytanie ze zrozumieniem?
tak

tyle razy pisałem żebyś wypierdalał, a ty dalej nie rozumiesz
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Tak napisałem tą matematykę, że trzeba liczyć na dobry wynik z infy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry