Bitwy 3D dla początkujących. 17808 28

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 1.09.2012 roku

Wyświetleń 17808

Odpowiedzi 28

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Będą chętni?
Może pierw opiszę samą ideę.

Jak powszechnie wiadomo na forum są organizowane "Bitwy 3D" gdzie graficy przygotowują prace o podobnej tematyce ścierając się o pierwsze miejsce. Poziom prac tam przedstawianych wyprzedza większość użytkowników tego forum o całe lata, dlatego postanowiłem zorganizować bitwy dla osób mniej zaawansowanych, gdzie tematyka byłaby dobierana pod nasze umiejętności.

Jak widać sama idea jest bardzo prosta. Więc pozostaje mi tylko ponownie zapytać, będą chętni?

Możecie tutaj również podawać ewentualne propozycje dotyczące tematyki pierwszej bitwy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwy 3D dla początkujących.
#1 2012-09-01, 18:55(Ostatnia zmiana: 2012-09-01, 18:56)
Poziom prac tam przedstawianych wyprzedza większość użytkowników tego forum o całe lata,
O co? Te bitwy są poziomu początkującego początkującego, a dla mnie wręcz prace z bitew były w większości pierwszymi pracami. Umiejętności technicznych potrzebnych do wzięcia udziału można się nauczyć w tydzień przy dużej mobilizacji. Reszta to tylko kwestia mam zdolności / nie mam zdolności, więc jeśli chcesz brać udział w jakiejś parabitwie dla osób ułomnych to faktycznie jest to dobry pomysł.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie o tym jest temat, chcesz o tym dyskutować zapraszam na PW/GG lub załóż osobny temat.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
A o czym on jest? Ostatnio była bitwa gdzie 50% pracy wykonał Wowoz a reszta to wytnij wklej z cgtex. Chcesz jeszcze czegoś łatwiejszego? Czy chcesz żeby bardziej doświadczone osoby nie brały udziału, żeby osoby które nie potrafią dobrze wykonać najprostszego modelu stojaka na wino do gothica dostały pucharek? Chcę poznać twoją ideę lepiej bo mnie fascynuje więc się pytam.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
parabitwa :D . Już sobie wyobrażam tych emerytów na wózkach inwalidzkich zakutych w płytówkę :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Temat jest o Bitwach 3D dla początkujących, w sumie do tej pory nawet nie myślałem o pucharku, dostałem pozwolenie od Adanosa na rozpoczęcie takich bitew, jednak nie wiem czy on również wliczył pod uwagę pucharki. Jeżeli tak, to rzeczywiście byłoby to trochę niesprawiedliwe, zawsze można pomyśleć o innej formie nagrody, bądź zrobić np. pucharek w innym kolorze by było to jasne że osoba ta dostałą takowy za bitwę dla początkujących.

Mówisz o bitwie z detonatorem? Masz rację, nie było to zbyt wygórowane zadanie, w sumie sam chyba jakiś projekt zrobiłem, jednak mówię o bitwach 3D, nie 2D jak tamta.

Mówisz że wszystkiego wymaganego na bitwy można nauczyć się w tydzień? Pokaż mi chociaż jedną osobę która doszła do organiki w tydzień.
Mam rozumieć że uważasz że ja, gothic1210, Pagan czy jeden z grafików do gothic, dałby radę dotrzymać Twojemu poziomowi? Nie, doświadczenie robi swoje.

Oraz mimo wszystko nie mówię tutaj o bitwach "wymodelujmy cube", bo to się by mijało z celem. Mam pomysły na parę(naście) bitew, w razie potrzeby będę mógł je podsuwać o ile znajdą się chętni.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
 Mam rozumieć że uważasz że ja, gothic1210, Pagan czy jeden z grafików do  gothic, dałby radę dotrzymać Twojemu poziomowi? Nie, doświadczenie robi  swoje.  

Co ja? Ja nie zamierzałbym brać udziału w takich bitwach, najwyżej spiąć dupę i wziąć udział w "normalnej" robiąc model cokolwiek sobą reprezentujący.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Co ja? Ja nie zamierzałbym brać udziału w takich bitwach, najwyżej spiąć dupę i wziąć udział w "normalnej" robiąc model cokolwiek sobą reprezentujący.
No. I to jest podejście człowieka który chce do czegoś dojść.

Właściwie nie mam nic do dodania, wszystko powiedział już WWZ.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Zaraz sobie fapnę do Twojego głosu
 
makin' bacon

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Propsy Wowoz nie tylko za treść wypowiedzi ale też awangardowe podejście do techniki pisania posta XD.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie chcialo mi sie pisac  :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
WWZ, bo ty z Bułą próbowaliście coś rozkręcić? Skończyło się na pomyśle, a potem nie mieliście czasu.
Zresztą nie rozumiecie samej idei, a najśmieszniejsze jest to że wypowiadają się osoby które powinny się zaliczać to tych "bardziej zaawansowanych", nie porównuję was z profesjonalnymi grafikami, lecz mówimy tu o standardach naszego forum.

Nie mówię to też o gothic arcie, mówię tu o normalnych bitwach takich jak te dla zaawansowanych, z jedynym wyjątkiem - brak osób deklasujących pozostałych. Część z was na grafice zarabia, wolę "okryć się wstydem" biorąc udział w bitwie dla amatorów niż udawać że jestem lepszy niż jestem i stawiać swoją pracę obok prac KZW czy Avallacha, taka praca wygląda dwukrotnie gorzej tylko ze względu na kontrast który zazwyczaj przy takich okazjach bije w oczy jak cholera.

No i dotychczasowa organizacja kuleje że ja pierdolę, każda bitwa kończy się z coraz to większym opóźnieniem, nie chce mi się sprawdzać, ale bitwa która oficjalnie się toczy teraz, powinna zostać zakończona pół roku temu.

Rozmawiałem z paroma osobami przed bitwami 3D tu na tM, odpuszczali sobie, a ja razem z nimi, ponieważ taki WWZ zaraz przyleci i zaraz będzie mówił "z czym do ludu". Rozumiem, oczekujesz pewnego poziomu, lecz w grafice nadchodzi etap w którym bez feedbacku się nie rozwiniesz dalej, choćbyś nie wiem jak chciał i próbował, szczególnie jeśli chodzi o Game-Art.


Skoro to wam tak przeszkadza, nazwijmy to inaczej, niech to będzie zwykłą bitwą 3D, każdy jest zaproszony, teraz wystarczy wybrać tematykę której podejmie się też tak zwane górne forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwy 3D dla początkujących.
#13 2012-09-01, 21:15(Ostatnia zmiana: 2012-09-01, 21:19)
@up
https://www.youtube.com/watch?v=I1gDnWahCFc


Inaczej tego nie skomentuje. Kompromitujesz się kolejnym tematem. Najpierw nei chcesz dopuszczać Rzeki do DS bo za mocna, a teraz nie chcesz dopuszzczac lepszych od siebie, bo za mocni.  :lol2:  W ogole wydzielmy forum i zrobmy klona the modders ale dla początkujących. W tej Angli to ci się chyba w dupie poprzewracało. Nie chcesz dojść do nieczego samemu tylko liczysz, że cały czas ktoś będzie cie prowadził za rączke jak małego chłopczyka? Wez sie ogarnij. Zrob teczke, wrzucaj modele to i feedback bedziesz mial. Nosz ja pierdole.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
WWZ, bo ty z Bułą próbowaliście coś rozkręcić? Skończyło się na pomyśle, a potem nie mieliście czasu.
Napisałem że każdy kto ma pytanie może napisać mi na GG.
Napisały z dwie osoby. Resztę sobie dopowiedz.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Rozmawiałem z paroma osobami przed bitwami 3D tu na tM, odpuszczali sobie, a ja razem z nimi, ponieważ taki WWZ zaraz przyleci i zaraz będzie mówił "z czym do ludu".
No kierwa, bitwy są po to, by się czegoś nauczyć. Uczysz się dla Wuwuzeli czy dla siebie? :facepalm:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
wowoz wymodeluj granat z dwóch cylindrów i daj im do oteksturowania - będzie spokój.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Jak ktoś odpuścił sobie grafikę, bo WWZ po nim pojechał, to po prostu się do tego nie nadawał. Tu potrzebny jest upór.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wowozowi się nigdy nic nie podoba. Nawet jakbym mu zalinkował jakąś grafikę z polycountowego weekly recapa to by powiedział, że chjowe :lol:
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Bo to WWZ, przyzwyczaj się :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwy 3D dla początkujących.
#20 2012-09-01, 21:29(Ostatnia zmiana: 2012-09-01, 21:30)
Zamykamy ten zalosny temat?  :ayfkm:
Sawik radzilbym sie ogarnac, bo imo jestes na granicy bana za brak mózgu i za tworzenie bezsensownych pomysłów, czepiania sie wszystkiego i każdego i w ogole.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
WWZ, nie chodzi tu tylko o mnie, chciałem zainteresować grafiką trochę więcej osób z górnego forum, sam zastanawiałem się nad teczką, ogólnie zaczynam już coraz więcej robić, z coraz lepszymi efektami, niektóre z moich postaci (tak, czepiam się już nawet tak skomplikowanych brył) wyszły mi co najmniej znośnie, jednak obecnie jest to tylko fantasty, bo takie rzeczy lubię modelować.

Zresztą, udowodniłem już chyba dobitnie że hejt w moją stronę nie zda rezultatu, gamedev i ogólnie grafiką interesuję się dla siebie, znajduję to relaksujące, szczególnie po ciężkim dniu pracy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Cóż... jest forum główne i forum goticzkowe w które jest masa anonymousów. Ja się nimi nie przejmuję i nie oczekuję, od nich tego by zajęli się game artem. Podforum gothica mam zwinięte i nawet nie wiem co się dzieje. Trafiam tam przypadkiem gdy na panelu od nowych topiców widzę jakiś temat związany z programowaniem - no i wtedy się załamuję :P.

Ja uważam, że jak ktoś chce tu promować game art to niech sam wrzuca sporo prac by zmobilizować innych. No i nie cisnąć ich jak pokażą swoje prace. Ostatnio kilka osób zaczęło coś tworzyć, więc proszę nie narzekać. Mogłoby być gorzej.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z gornego forum, ta? Wiekszosc z gornego forum posiada przynajmniej podstawowe umiejetnosci w zakresie modelowania 3d o czym swiadczą czesto primitywne, bo primitywne, nowe swiaty, voby, bronie etc. Skoro sami z siebie nie mają ochoty uczestniczenia w bitwach, które pomogły by im wyjść z 'gotikowego bagienka' nie mozna ich do czegokolwiek zmuszać. Ja próbowałem to zrobić PROSTĄ bitwą z detonatorem, gdzie miałeś praktycznie 70% wykonane. Jedyne co miałeś zrobić to tekstura, z czym że odemnie dostałeś AO i normalke, czyli podstawową bazę pod tekstury. To, że nie masz odwagi by pokazać swoje prace niekoniecznie na tle innych to już twoja sprawa. Ludzie muszą przyzwyczaić się nawet do ostrej, uzasadnionej krytyki, bo w branży taka występuje. Zazwyczaj udzielam prostego feedbacku co mi się nie podoba, a co z nim zrobisz to już twój interes. Naprawde, Sawicki, kompletnie cię nie rozumiem. Ciebie po prostu najwidoczniej boli, że ktoś potrafi zrobić coś więcej niż ty, że ktoś ma większe umiejętności. Powtarzam, obecne i poprzednie bitwy były zajebiście proste, głównie low poly, bez żadnych bake z hpoly itp. Chcesz feedbacku? Wrzucaj prace, domagaj się krytyki, załóż teczke, zarejestruj się na maxie, cokolwiek, a nie wymyślasz jakieś bitwy, które z niewiadomego powodu miały by wykluczać tych lepszych, bo ich prace prezentują zbyt wysoki poziom jak na forum.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Bitwy 3D dla początkujących.
#24 2012-09-02, 09:54(Ostatnia zmiana: 2012-09-02, 09:54)
Proponuję na bitwę wykonać model samochodu, macie 3 dni od teraz :D  Kto nie zrobi, ten lama :lol2:

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No cóż, ja zrobiłem:


A wy? Czemu nie zrobiliście? :(

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
jesteśmy lamami :C
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ja tam kiedyś może i zrobię jakiś model i wstawię, ale na pewno nie samochód
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Jeszcze ciebie tu kuhwa brakowało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry