NPC w Spacerze 4488 8

O temacie

Autor Maciejka

Zaczęty 26.08.2012 roku

Wyświetleń 4488

Odpowiedzi 8

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy

Maciejka

NPC w Spacerze
2012-08-26, 11:06(Ostatnia zmiana: 2012-08-26, 13:48)
Witajcie, otóż jest taka jedna sprawa, czy da się wstawić do Spacera Npc jako vob taki, że nie da się atakować, gadać ani nic? Fajnie też by było, aby mógł wykonywać jakąś animację, ale nie zależy mi. Interesująca była opcja zCNpc, ale nie mogłem ani przesuwać (tylko kawałek) nawet po Cd static i dyn na false też. Próbowałem visual jako *.asc ale to tylko tułów, a głowa musi być :D . Też jeszcze próbowałem importować Kerraxem *.asc do Blendera pancerz pirata (bo oni mają głowy), usunąć wszystko prócz głowy i importować np. zbroję najemnika i eksport do *.asc. Ale głowy nadal nie widać. Jeszcze ktoś mi doradził, aby wstawić *.asc i *.3ds głowy, ale nie mam tych *.3ds. Możecie mi poradzić, jak to wypakować Gothic Sourcerem, bo nie ogarniam? Widziałem jakiś tutorial, ale nie rozumiem. Z góry THX.

[mod=Adanos]Post poprawiony.[/mod]
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Spróbuj w programie do grafiki 3d przywołać asc pancerza, następnie głowę a potem zamień to na 3ds. I przywołaj do spacera jako vob. Chyba, że chcesz bez zbroi to wtedy przywołaj szkielet asc.

(Nie sprawdzałem tego sposobu ale powinno działać).
 


Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy

Maciejka

NPC w Spacerze
#3 2012-08-26, 14:55(Ostatnia zmiana: 2012-08-26, 15:07)
W Anims w compiled są pliki z nazwami twarzy takie same jakie mają tekstury czyli tam te hum_head... tylko, że mają *.MMB jakby ktoś mógł mi powiedzieć jak to do *.asc gothic sourcerem bo jak coś tam prubuje to mi wywala taki fajny czerwony napis  :lol:
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Bo gothic sourcerem się instaluje w folderze z gothickiem w głównym folderze gry wtedy czerwony napis znika i wszystko działa jak należy już w jakimś temacie o tym pisałem.
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
No tak sourcer działa ale gdy próbuję wstawić samą głowę do blendera to ok, ale gdy wyeksportuje to do *.asc to w spacerze nie wiadomo skąd szata arcymaga oczywiscie bez głowy :ayfkm: , a gdy do 3ds to pole obiektu jest duże jak np drzewo o obiektu nie widać.
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na WoG-u masz model łebka więc możesz ściągnąć.
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Ja jak robiłem posąg pirata to głowe i zbroje łączyłem w jedno i zapisywałem jako mesches.
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy

Maciejka

NPC w Spacerze
#8 2012-09-03, 13:17(Ostatnia zmiana: 2012-09-03, 14:33)
Niestety mi tylko pojawia się ta sama szata maga ognia ale to chyba wina blendera zrobię export w blenderze 2.60 Aha i takie małe pytanko tekstura sama się zrobi czy jak?

/edit Ok już po problemie napisze jak zrobiłem aby każdy wiedział.
Przekonwertowałem gothic sourcerem *.MMB do *.ASC potem SPRAWNYM blenderem z kerraxem import *.ASC i export *.3DS ewentualnie obrócić sobie żeby nie obracać w spacerze. No a potem tylko wstawić jako vob. Dziękuję i do widzenia temat można CLOSED.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry