Kolory nazw przedmiotów 2628 3

O temacie

Autor Silver

Zaczęty 22.08.2012 roku

Wyświetleń 2628

Odpowiedzi 3

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hejka, mam taki problem nie problem. Sprawdzałem jak działają mi skrypty i kiedy pokonałem goblina, podniosłem co upuścił i zauważyłem, że każdy przedmiot na ziemi ma czerwony podpis (przed tym był normalny - biały). Wie ktoś może jak usunąć ten błąd(?), co prawda to nie przeszkadza, ale po dłuższym czasie nie wiem czy item czy potwór. Z góry dziękuje za pomoc.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Kolory nazw przedmiotów
#1 2012-08-22, 13:39(Ostatnia zmiana: 2012-08-22, 13:40)
Jest tutorial jak to wyłączyć, ale tylko całe podświetlanie. tutaj masz kawałek skryptu Focusnames.d, zmień, tak jak ja.

Cytuj
func void _Focusnames() {
    var int col;
    //var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
    col = -1; // white items

if(Hlp_Is_oCNpc(her.focus_vob)) {
    var c_npc oth; oth = MEM_PtrToInst(her.focus_vob);
    var int att; att = Npc_GetPermAttitude(hero, oth);
    if     (att == ATT_FRIENDLY) || (oth.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE) { col = Focusnames_Color_Friendly(); }
    else if(oth.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE) { col = Focusnames_Color_Friendly(); }
    else if(oth.aivar[AIV_ToughGuy] == TRUE) { col = Focusnames_Color_Friendly(); }
    else if(att == ATT_NEUTRAL)  { col = Focusnames_Color_Neutral();  }
    else if(att == ATT_ANGRY)    { col = Focusnames_Color_Angry();    }
    else if(att == ATT_HOSTILE)  { col = Focusnames_Color_Hostile();  };
}
else if(Hlp_Is_oCItem(her.focus_vob)) {
    var c_item itm; itm = MEM_PtrToInst(her.focus_vob);

    // Setze col = RGBA(.., .., .., ..); um die Farbe einzustellen

}
else {
    col = Focusnames_Color_Neutral();
};

    var int ptr; ptr = MEM_Alloc(4);
    MEM_WriteInt(ptr, col);
    CALL_IntParam(ptr);
    CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView__SetFontColor);
    MEM_Free(ptr);
};

Są tu także dodane przeze mnie linijki, więc lepiej skopiuj tylko to, co jest na czerwono.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Działa, można zamknąć. Tylko mała uwaga. U mnie zamiast//var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
col = -1; // white items
musiałem dać var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
col = -1; // white items
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zwróć też uwagę na wypowiedź autora LeGo na ten temat:
What about you use it the way it is supposed to be used? Just init LeGo with the following code and no text will be coloured:
LeGo_Init(LeGo_All &~ LeGo_Focusnames);
This can be done to turn off basically everything in LeGo (though other aspects that are based on it, like the bloodsplats are dependant on the views, might turn it on themselves). Just add "&~ <constant>" to the brackets. The name for the constant can be looked up in the wiki (in the box on the right for each article where it says "Initialisierung") :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry