Utworzenie zbroi z końcóką V0 5942 22

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 10.08.2012 roku

Wyświetleń 5942

Odpowiedzi 22

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta

Necro59

Utworzenie zbroi z końcóką V0
2012-08-10, 16:41(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 10:22)
Tak jak w temacie, jak np mogę zrobić zbroję paladyna z końcówką V0?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Napisz jakoś inaczej jaki ma być finalny efekt, bo obecnie trudno zrozumieć co w ogóle masz na myśli. Możesz sobie dopisać _v0 do istniejącego modelu albo zrobić nowy i dać mu taką nazwę, w czym problem (i jaki to ma sens)?

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Chodzi mi o to, żebym miał 2 zbroję palka z innymi teksturami tzw jedna normalna, duga inna, a trzecia zas inna.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Po prostu zrób tylko nową teksturę np z _V2 na końcu nazwy, a w skrypcie ustaw visual_skin na 2 itd. Nie ruszaj absolutnie plików asc ani mds, silnik ma ten mechanizm wykorzystywania wielu tekstur wbudowany.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
przez Gomana np wiem, a tą teksturę potem mam gdzieś dać? Do jakiegoś folderu czy mogęnp sobię dać folder na pulpicie "Tekstury z GII"??
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy

Wicon

Utworzenie zbroi z końcóką V0
#5 2012-08-10, 21:03(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 21:05)
Musisz ją dać do folderu: Gothic/Work/Data/Textures

Edit: Mły błąd techniczny:P
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Próbowałem, nie poskutkowało :(
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Wydaje mi się, że powinieneś wkleić tutaj: Program Files\JoWooD\Gothic II\_Work\data\Textures\NPCs\Armor
Chcesz zrobić dwie zbroje o tym samym modelu, a dwóch różnych teksturach?
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Tak, ale w armor też nic nie daję, ale znalazłem na forum tutek ze muszę skopiować plik asc otworzyc go notatnikiem i wpisac tam moją teksture, to samo w skryptach :D
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
znalazłem na forum tutek ze muszę skopiować plik asc otworzyc go notatnikiem i wpisac tam moją teksture
Po prostu zrób tylko nową teksturę np z _V2 na końcu nazwy, a w skrypcie ustaw visual_skin na 2 itd. Nie ruszaj absolutnie plików asc ani mds, silnik ma ten mechanizm wykorzystywania wielu tekstur wbudowany.
Daj link do tego tutorialu, to go usunę. To ewidentne wprowadzanie użytkowników w błąd, zadziała, ale jest to metoda zdecydowanie niewłaściwa. Pisałem ci już żebyś pliku asc absolutnie nie edytował tylko skorzystał ze skryptowego parametru visual_skin.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Dlaczego? A właśnie i teksturę moją przerobioną, dawalem do tekstures/npcs/armor nic nie dawalo Avallach!! Tak samo do samego textures!!
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
a edytowałeś skrypt zbroi ?
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
tak, i teraz dopiero się pomyliłem, ponieważ dawałem visual_change, ale i tak nie wdidziałem tam Visual_skina :/
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
tego całego cisual skina, mogę wkleić na sam dół byle by był? I po 2 jak np zrobię zbroję palka nową w formacie TGA i nazwę ją PANCERZG3_V2-C to skąd gra będzie wiedzieć jaką teksturę ma czytać? Jak działa właśnie ten visual_skin.



P.S czemu nie widzę swojego zdjecia WTF?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Masz niezatwierdzone konto, przy rejestracji podałeś zły mail lub zignorowałeś wiadomość aktywacyjną. Takie konta celowo mają ograniczone uprawnienia na forum.
Gra bierze teksturę "nazwatekstury_V$.tga", gdzie $ to numer podany w skrypcie w polu visual_skin. "-C" występuje tylko w teksturach skompilowanych w folderze /_compiled/ w formacie .tex, je w ogóle zignoruj i się nimi nie interesuj. Interesują cię tylko _V$.tga w folderze textures lub jego podfolderze INNYM niż _compiled i nomip.

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jak nie ma visual_skin ?

value = VALUE_ITAR_PAL_H;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ItAr_Pal_H.3ds";
visual_change = "Armor_Pal_H.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;

description = name;
z tego co pamiętam a mogę się mylić bo dawno nie robiłem nic s kryptach od G2NK to zamiast 0 daj nazwę tekstury
Jak by co to proszę mnie poprawić, bo dawno nie robiłem zbroi
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
w folderze textures lub jego podfolderze INNYM niż _compiled i nomip.

Czyli w tym przypadku texture w formacie TGA, mam wkleić do _work/Data/Textures/NPCs/Armor, czy aby myle się.

2.Dlaczego nie mogę zrobić to sposobem w plikach asc? Jeśli takowo MOŻNA.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Utworzenie zbroi z końcóką V0
#18 2012-08-11, 17:52(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 17:53)
Tak, możesz teksturę tam dać. Daj jej np końcówkę nazwy _V1.tga, a w skrypcie zbroi ustaw visual_skin = 1. Bartis, pisałem że trzeba dać tam liczbę, a w definicji klasy samemu możesz sprawdzić że to pole ma typ int, nie string.

Jeśli zrobisz to w pliku asc zadziała, jednak jest to metoda na około, niepoprawna, korzystająca niepotrzebnie z dodatkowych plików i niepotrzebnie skomplikowana. To jakbyś szedł na skróty do domu przez monopolowy, niby prawdopodobnie też w końcu dojdziesz, ale będzie to na około i występuje ryzyko popełnienia dodatkowych błędów.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Masz niezatwierdzone konto, przy rejestracji podałeś zły mail lub zignorowałeś wiadomość aktywacyjną. Takie konta celowo mają ograniczone uprawnienia na forum.
Gra bierze teksturę "nazwatekstury_V$.tga", gdzie $ to numer podany w skrypcie w polu visual_skin. "-C" występuje tylko w teksturach skompilowanych w folderze /_compiled/ w formacie .tex, je w ogóle zignoruj i się nimi nie interesuj. Interesują cię tylko _V$.tga w folderze textures lub jego podfolderze INNYM niż _compiled i nomip.

To znaczy nie mogę dać AVATARA z kompa, tylko prosi mnie o jakąś stronę URL
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry