Nie w ticktocku, takie rzeczy raczej robi się rutynami, popatrz jak działają latarnie w Khorinis (Wld_SetMobRoutine) czy różne obiekty w g1 (Wld_SetObjectRoutine ) ;p
Wld_SetObjectRoutine (godzina, minuta, nazwa_voba, stan 0/1);
O danej godzinie vob z podaną nazwą zostanie przełączony w jeden ze stanów. Jak zgaduję, po prostu podajesz nazwę triggera, a to już on zajmuje się przenoszeniem obiektu na jakieś zadupie.
Możesz wzorować się na tym jak ta funkcja była wykorzystywana oryginalnie, np:
Wld_SetObjectRoutine (00,00,"EVT_AM_LOB_GATE_BIG",1);
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"EVT_NC_MAINGATE01_TRIGGER",1);
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"EVT_OC_MAINGATE01_SWITCH",1);
Wld_SetObjectRoutine (06,30,"EVT_OC_INNERMAINGATE_SWITCH",0);
Wld_SetObjectRoutine (00,00,"OCR_ARENA_MAINGATE_TRIGGER",1);