Znam podstawy, nawet trochę więcej, gildie umiem stworzyć nawet:P
A to wygląda na proste, ale prosze jeszcze tematu nie zamykać, w razie komplikacji będę się pytał, ale raczej ich nie będzie.
Dzięki za szybką odpowiedź.
Punkt drugi z doświadczeniem mam z głowy, zrobione. A co do pierwszego mam kilka pytań.
1.Czy Random mogę wpisać w skrypcie potwora zamiast w tym pliku podanym przez ciebie. Np. w skrypcie szkieleta dam coś takiego:
var int losszkiel;
losszkiel = Hlp_Random (100);
if (slf.aivar[AIV_DeathInvGiven] == TRUE)
{
if (losszkiel =< 60)
{
CreateInvItems (self, itmi_gold, 20);
};
};
2. Czy mogę dać u jednego potwora 2 randomy. Bo jeśli dam 1, a chcę aby z potwora wypadały 2 przedmioty to nie będzie szansy, że wypadną mi 2 na raz. A gdybym dał 2x random, to taka szansa by była, tylko czy jest to możliwe. Przykład:
var int losszkiel;
losszkiel = Hlp_Random (100);
var int losszkielxx;
losszkielxx = Hlp_Random (100);
if (slf.aivar[AIV_DeathInvGiven] == TRUE)
{
if (losszkiel =< 15)
{
CreateInvItems (self, Itmw_sword_01, 1);
};
if (losszkielxx =< 25)
&& (losszkielxx => 10)
{
CreateInvItems (self, Itmw_sword_02, 1);
};
};
dzięki temu obydwa przedmioty mają 15% szansy na wypadnięcie, ale jest też 5% szansy na to, że wypadną dwa naraz. Można tak?
Edit: coś z procentami pomieszałem, ale to nieważne, chcę wiedzieć tylko czy tak można.