Potrzebuję kilku zbroi z G2NK do G1 4719 13

O temacie

Autor Rezer

Zaczęty 19.07.2012 roku

Wyświetleń 4719

Odpowiedzi 13

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Witam i przepraszam, bo jest to dla większości banalne, w dodatku są tutki, a być może nawet gdzieś na forum to jest.

No więc tak, potrzebuję wszystkich plików (tekstury, modele i takie tam) kilku zbroi z G2NK, do G1.

Mianowicie:
*Zbroja Kruka
*Szata poszukiwacza
*Pancerz paladyna
*Pancerz rycerza

Możecie również dorzucić coś od siebie, jeśli macie :)


Dopiero się uczę, więc proszę zachować dla siebie jakieś wredne komentarze i uwagi. W dodatku nie wiem, czy to ten dział, ale na forum też jestem od niedawna.

Tak więc, proszę o tę drobną przysługę.

Z góry, dzięki.
 

gothic1210
  • Gość
Masz tu pliki asc.
http://themodders.org/index.php?/topic/9046-pliki-asc-zbroi/
Tekstury musisz załatwić sobie sam.
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
To już wcześniej znalazłem, bo szukam pilnie tych plików. Robię sobie takiego "modka edukacyjnego", tylko dla siebie, żeby poćwiczyć. Jeszcze tekstur potrzebuję.

Tak czy inaczej, dzięki za chęć udzielenia pomocy ^^
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Dzięki. Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe teksturki na szatę poszukiwacza, to nie pogardzę :D
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Jakim programem najlepiej się łączy tekstury z modelami?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tekstur nie łączy się z modelami, to są osobne rzeczy. To jakbyś pytał jakim programem łączy się zapachy z dźwiękami. Możesz jedynie ustawić nazwę tekstury wykorzystywanej przez materiał, o to ci chodzi?

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Tekstur nie łączy się z modelami, to są osobne rzeczy. To jakbyś pytał jakim programem łączy się zapachy z dźwiękami. Możesz jedynie ustawić nazwę tekstury wykorzystywanej przez materiał, o to ci chodzi?

Yhym  :pokerface:  Jak już mówiłem, jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o modding. Może napiszę inaczej:
które pliki z G2MDK muszę przekopiować do G1(najlepiej i do których miejsc), abym miał zbroje z G2 w G1?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Potrzebuję kilku zbroi z G2NK do G1
#8 2012-07-19, 22:16(Ostatnia zmiana: 2012-07-19, 22:24)
Modele asc do /anims/asc_bodies/, modele 3ds do /meshes/items/, tekstury do /textures/ lub /textures/_compiled/ (jeśli .tex), skrypty do /scripts/content/items/armors.d (musisz dopisać do tych które już tam są i zreparsować). Oprócz tego powinieneś dopisać zbroję do humans.mds (otwórz w notatniku to chyba będziesz wiedział o co chodzi), ale wtedy chyba musiałbyś go skompilować, a to już trudniejsze (i nie będę tego tłumaczył).

Jeśli w ogóle ich tam nie dopiszesz, może wystąpić błąd polegający na tym, że wszyscy npc będą mieli założoną tą zbroję oprócz normalnej (nie pytaj).

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Dzięki. Już mi się udało włożyć zbroje do gry. ALE: normalnie przyzywam kodem, jest, chcę założyć i bug z wywaleniem.

Się rozpisałem o skryptach w animacjach, dlatego teraz daję coś na temat  :D  

Screen:
Spoiler

To chyba polega na tym, że do anims... wrzuciłem z G2 pliki w formacie .mdm, a powinny być .asc jak w G1.


Więc co z tym zrobić?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie wrzuciles animacji (ASC) przeciez pisze ci wyraznie  :facepalm:  
Z tego co wiem dało się przerobić MDM na ASC wrzucając mdm nie do _compiled, a do katalogu wczesniej. Wtedy gothic sam przerabial ci na ASC.  Chyba.
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
nie wrzuciles animacji (ASC) przeciez pisze ci wyraznie  :facepalm:  
Z tego co wiem dało się przerobić MDM na ASC wrzucając mdm nie do _compiled, a do katalogu wczesniej. Wtedy gothic sam przerabial ci na ASC.  Chyba.


Facepalma mogłeś sobie podarować, bo Twoja wypowiedź też mi nie pomogła. To samo co wcześniej. Jakieś inne propozycje?

To nie tylko MDM, ale również MDL.
 


Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
...
W kółko to samo.


Pliki od pancerza w folderze: C:\Program Files\JoWooD\Gothic II\_Work\data\Anims\_compiled są w formacie MDM i MDL.

Przerzucenie do C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Anims i/lub do C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Anims\_compiled nic nie daje (tzn. daje, ten error :lol:   ) Pliki od G1 są w formacie ASC.


Jakiś kolejny pomysł, aby to trzymało się kupy?



-------------------------------------------------
Muszę dokładnie sprawdzić, bo już sam się pogubiłem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry