Próbowałem zrobić złudzenie jak podał to koleś tutaj
OMG, czegoś takiego to nawet po nim się nie spodziewałem. Dużo mądrych wyrazów tam dał, ale to naprawdę totalna bzdura co jest tam napisane na temat zamieniania GIL_MAX na 43, a potem... zamieniania wszystkich "GIL_MAX" na "43" żeby "zrobić złudzenie i zabezpieczyć silnik skryptów"
Co do twojej prośby - w constans.d nie są definiowane nazwy gildii. Są one w text.d. W constans.d są tylko tworzone zmienne z ich numerami, co ma ułatwić posługiwanie się nimi skrypterom.
Przecież specjalnie dla ciebie napisałem
tutorial gdzie wszystko jest łopatologicznie wyjaśnione.
\content\_intern\constans.d
Dodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).
Czyli fragment z gildiami ma wyglądać tak:
Spoiler
//******************
// Gilden
//******************
const int GIL_NONE = 0;
const int GIL_HUMAN = 1;
const int GIL_PAL = 1;
const int GIL_MIL = 2;
const int GIL_VLK = 3;
const int GIL_KDF = 4;
const int GIL_NOV = 5;
const int GIL_DJG = 6;
const int GIL_SLD = 7;
const int GIL_BAU = 8;
const int GIL_BDT = 9;
const int GIL_STRF = 10;
const int GIL_DMT = 11;
const int GIL_OUT = 12;
const int GIL_PIR = 13;
const int GIL_KDW = 14;
const int GIL_EMPTY_D = 15;
const int GIL_PUBLIC = 15;
const int GIL_NEKRON = 16; //twoja nowa gildia
const int GIL_SEPERATOR_HUM = 17;
const int GIL_MEATBUG = 18;
const int GIL_SHEEP = 19;
const int GIL_GOBBO = 20;
const int GIL_GOBBO_SKELETON = 21;
const int GIL_SUMMONED_GOBBO_SKELETON = 22;
const int GIL_SCAVENGER = 23;
const int GIL_GIANT_RAT = 24;
const int GIL_GIANT_BUG = 25;
const int GIL_BLOODFLY = 26;
const int GIL_WARAN = 27;
const int GIL_WOLF = 28;
const int GIL_SUMMONED_WOLF = 29;
const int GIL_MINECRAWLER = 30;
const int GIL_LURKER = 31;
const int GIL_SKELETON = 32;
const int GIL_SUMMONED_SKELETON = 33;
const int GIL_SKELETON_MAGE = 34;
const int GIL_ZOMBIE = 35;
const int GIL_SNAPPER = 36;
const int GIL_SHADOWBEAST = 37;
const int GIL_SHADOWBEAST_SKELETON = 38;
const int GIL_HARPY = 39;
const int GIL_STONEGOLEM = 40;
const int GIL_FIREGOLEM = 41;
const int GIL_ICEGOLEM = 42;
const int GIL_SUMMONED_GOLEM = 43;
const int GIL_DEMON = 44;
const int GIL_SUMMONED_DEMON = 45;
const int GIL_TROLL = 46;
const int GIL_SWAMPSHARK = 47;
const int GIL_DRAGON = 48;
const int GIL_MOLERAT = 49;
const int GIL_ALLIGATOR = 50;
const int GIL_SWAMPGOLEM = 51;
const int GIL_STONEGUARDIAN = 52;
const int GIL_GARGOYLE = 53;
const int GIL_EMPTY_A = 54;
const int GIL_SUMMONEDGUARDIAN = 55;
const int GIL_SUMMONEDZOMBIE = 56;
const int GIL_EMPTY_B = 57;
const int GIL_EMPTY_C = 58;
const int GIL_SEPERATOR_ORC = 59;
const int GIL_ORC = 60;
const int GIL_FRIENDLY_ORC = 61;
const int GIL_UNDEADORC = 62;
const int GIL_DRACONIAN = 63;
const int GIL_EMPTY_X = 64;
const int GIL_EMPTY_Y = 65;
const int GIL_EMPTY_Z = 66;
const int GIL_MAX = 67;
Oczywiście nie zmieniałem tych numerów ręcznie, po prostu przesunąłem je na raz o 1 (Notepad++). Pozostałe kroki wykonaj według tutoriala (
http://themodders.org/index.php?/topic/17631-dodawanie-nowej-gildii), inaczej znowu będziesz miał prolemy...
Dla porównania, oryginalna wersja:
Spoiler
// ******************
// Gilden
// ******************
const int GIL_NONE = 0 ; // (keine)
const int GIL_HUMAN = 1 ; // Special Guild -> To set Constants for ALL Human Guilds --> wird verwendet in Species.d
const int GIL_PAL = 1 ; // Paladin
const int GIL_MIL = 2 ; // Miliz
const int GIL_VLK = 3 ; // Bürger
const int GIL_KDF = 4 ; // Magier
const int GIL_NOV = 5 ; // Magier Novize
const int GIL_DJG = 6 ; // Drachenjäger
const int GIL_SLD = 7 ; // Söldner
const int GIL_BAU = 8 ; // Bauer
const int GIL_BDT = 9 ; // Bandit
const int GIL_STRF = 10 ; // Prisoner, Sträfling
const int GIL_DMT = 11 ; // Dementoren
const int GIL_OUT = 12 ; // Outlander (z.B. kleine Bauernhöfe)
const int GIL_PIR = 13 ; //Pirat
const int GIL_KDW = 14 ; //KDW
const int GIL_EMPTY_D = 15 ; // NICHT VERWENDEN!
//-----------------------------------------------
const int GIL_PUBLIC = 15 ; // für öffentliche Portalräume
//-----------------------------------------------
const int GIL_SEPERATOR_HUM = 16 ;
const int GIL_MEATBUG = 17 ;
const int GIL_SHEEP = 18 ;
const int GIL_GOBBO = 19 ; // Green Goblin / Black Goblin
const int GIL_GOBBO_SKELETON = 20 ;
const int GIL_SUMMONED_GOBBO_SKELETON = 21 ;
const int GIL_SCAVENGER = 22 ; // (bei Bedarf) Scavenger / Evil Scavenger /OrcBiter
const int GIL_GIANT_RAT = 23 ;
const int GIL_GIANT_BUG = 24 ;
const int GIL_BLOODFLY = 25 ;
const int GIL_WARAN = 26 ; // Waren / Feuerwaran
const int GIL_WOLF = 27 ; // Wolf / Warg
const int GIL_SUMMONED_WOLF = 28 ;
const int GIL_MINECRAWLER = 29 ; // Minecrawler / Minecrawler Warrior
const int GIL_LURKER = 30 ;
const int GIL_SKELETON = 31 ;
const int GIL_SUMMONED_SKELETON = 32 ;
const int GIL_SKELETON_MAGE = 33 ;
const int GIL_ZOMBIE = 34 ;
const int GIL_SNAPPER = 35 ; // Snapper / Dragon Snapper /Razor
const int GIL_SHADOWBEAST = 36 ; //Shadowbeast / Bloodhound
const int GIL_SHADOWBEAST_SKELETON = 37 ;
const int GIL_HARPY = 38 ;
const int GIL_STONEGOLEM = 39 ;
const int GIL_FIREGOLEM = 40 ;
const int GIL_ICEGOLEM = 41 ;
const int GIL_SUMMONED_GOLEM = 42 ;
const int GIL_DEMON = 43 ;
const int GIL_SUMMONED_DEMON = 44 ;
const int GIL_TROLL = 45 ; // Troll / Schwarzer Troll
const int GIL_SWAMPSHARK = 46 ; // (bei Bedarf)
const int GIL_DRAGON = 47 ; // Feuerdrache / Eisdrache / Felsdrache / Sumpfdrache / Untoter Drache
const int GIL_MOLERAT = 48 ; // Molerat
const int GIL_ALLIGATOR = 49 ;
const int GIL_SWAMPGOLEM = 50 ;
const int GIL_Stoneguardian = 51 ;
const int GIL_Gargoyle = 52 ;
const int GIL_Empty_A = 53 ;
const int GIL_SummonedGuardian = 54 ;
const int GIL_SummonedZombie = 55 ;
const int GIL_EMPTY_B = 56 ;
const int GIL_EMPTY_C = 57 ;
const int GIL_SEPERATOR_ORC = 58 ; // (ehem. 37)
const int GIL_ORC = 59 ; // Ork-Krieger / Ork-Shamane / Ork-Elite
const int GIL_FRIENDLY_ORC = 60 ; // Ork-Sklave / Ur-Shak
const int GIL_UNDEADORC = 61 ;
const int GIL_DRACONIAN = 62 ;
const int GIL_EMPTY_X = 63 ;
const int GIL_EMPTY_Y = 64 ;
const int GIL_EMPTY_Z = 65 ;
const int GIL_MAX = 66 ; // (ehem. 42)