Ogólna dyskusja o modyfikacji 522738 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 522738

Odpowiedzi 1170

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Stwierdzam, że głos Bezia jest lepszy o 40,50% niż wcześniej. Jeszcze tylko lekkie odszumienie, obiniżenie grubości głosu, może ewentualnie zmiana tonu i będzie lepszy o 70%, bądź możliwe więcej. :)
Naucz mnie takiej oceny...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie rozumiem, po co Ci ten dubbing. Mógłbyś już dawno wypuścić pełnowartościową wersję moda, a tak tracisz czas na umieszczenie w nim jego prawdopodobnie największej wady. Moim zdaniem nie da się zrobić po amatorsku dobrego dubbingu. Rozsądniej byłoby najpierw opublikować to, co masz, naprawić wszystkie bugi, zrobić odpowiednie patche a dopiero potem zająć się głosami. Przecież zależy nam głównie na ciekawej fabule i tych trzydziestu godzinach gry w Gothica, a nie na słuchaniu jakichś głosów.

Hm, a zastanawiam się, jak to będzie z nauką atrybutów w tym modzie. Ogólnie jestem zwolennikiem upraszczania takich rzeczy. Będzie tak jak w pierwszych Gothic'ach, że nasza postać naprawdę może być najsilniejszym człowiekiem na wyspie, czy może tak jak w Nocy Kruka, gdzie trzeba przez całą grę skupiać się tylko na jednym skillu, którego i tak nigdy do końca nie opanujemy? To moim zdaniem robi z gracza idiotę, istnieje bowiem tylko jedna dobra droga rozwoju postaci - brutalna siła - przez co nie możemy się w praktyce pobawić jako złodziej czy magus, a jeśli spróbujemy, to będziemy słabi na końcu gry.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
Przecież zależy nam głównie na ciekawej fabule i tych trzydziestu godzinach gry w Gothica, a nie na słuchaniu jakichś głosów.
Mów za siebie, a nie za wszystkich. Osobiście raczej nie zagrałbym w moda bez dubbingu.
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie rozumiem, po co Ci ten dubbing. Mógłbyś już dawno wypuścić pełnowartościową wersję moda, a tak tracisz czas na umieszczenie w nim jego prawdopodobnie największej wady. Moim zdaniem nie da się zrobić po amatorsku dobrego dubbingu. Rozsądniej byłoby najpierw opublikować to, co masz, naprawić wszystkie bugi, zrobić odpowiednie patche a dopiero potem zająć się głosami. Przecież zależy nam głównie na ciekawej fabule i tych trzydziestu godzinach gry w Gothica, a nie na słuchaniu jakichś głosów.

Hm, a zastanawiam się, jak to będzie z nauką atrybutów w tym modzie. Ogólnie jestem zwolennikiem upraszczania takich rzeczy. Będzie tak jak w pierwszych Gothic#msg1094509ach, że nasza postać naprawdę może być najsilniejszym człowiekiem na wyspie, czy może tak jak w Nocy Kruka, gdzie trzeba przez całą grę skupiać się tylko na jednym skillu, którego i tak nigdy do końca nie opanujemy? To moim zdaniem robi z gracza idiotę, istnieje bowiem tylko jedna dobra droga rozwoju postaci - brutalna siła - przez co nie możemy się w praktyce pobawić jako złodziej czy magus, a jeśli spróbujemy, to będziemy słabi na końcu gry.


Wcale nie masz racji dubbing jest wielkim urozmaiceniem. Super jest usłyszeć głos pirata który do ciebie mówi, a nie zasraną ciszę przy rozmowie... Według mnie dubbing z tego co słuchałem na youtube bardzo mi się spodobał, są nawet 2-3 wyjątki\owi ludzie którzy mówią według mnie jak prawdziwi podkładacze głosów. Nie każdemu się to musi podobać ale już lepiej słyszeć ,,amatorski dubbing" niż doprowadzającą do szału ciszę...



PS: Oby tak dalej chłopaki, tak trzymać a mod będzie pod każdym względem jak najbardziej OK. Niecierpliwie czekam na premierę...!
 
LET'S ROCK!

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#524 2013-07-29, 16:50(Ostatnia zmiana: 2013-07-29, 16:55)
Naucz mnie takiej oceny...
Uprzedziłeś mnie XD

Nie rozumiem, po co Ci ten dubbing. Mógłbyś już dawno wypuścić pełnowartościową wersję moda, a tak tracisz czas na umieszczenie w nim jego prawdopodobnie największej wady. Moim zdaniem nie da się zrobić po amatorsku dobrego dubbingu. Rozsądniej byłoby najpierw opublikować to, co masz, naprawić wszystkie bugi, zrobić odpowiednie patche a dopiero potem zająć się głosami. Przecież zależy nam głównie na ciekawej fabule i tych trzydziestu godzinach gry w Gothica, a nie na słuchaniu jakichś głosów.
Otóż to właśnie. To tylko i wyłącznie twoje zdanie. Nie mów, że czegoś nie da się zrobić, bo nie znasz dnia ani godziny. Popatrz na historię świata czy chociaż Europy przez pryzmat czasu; Telefony, auta, telewizory, prąd i masa innych rzeczy, a ty mówisz, że czegoś się nie da. Powiedz to TEMU PANU. Nieco odbiegłem od tematu, żeby pokazać ci czym jest upór i dokładność... nigdy nie mów nigdy.
Druga sprawa - sądzisz, że gothic opiera się tylko na napierdalaniu smoków, nakurwianiu orków i rozpierdalaniu cieniostworów?
Spoiler
Gówno prawda, jest jeszcze przypierdalanie w ryj ludziom w miastach/wsiach :lol2:
Fabuła i Design świata to kropla w morzu, jeżeli podczas gry naokoło będzie cicho jak w trumnie. W dużej mierze klimatu grze nadaje właśnie dubbing postaci, sposób w jakie wypowiadają się do głównego bohatera czy innych postaci, ton jakim mówią... Gra cRPG bez dubbingu to prawie to samo, co film fabularny bez tekstów mówionych - do dupy.

@up:
Tylko monitora nie zachlap :D
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Niestety opium ale pierdolisz

Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety opium ale pierdolisz
Moim zdaniem pierdolisz.

Fabuła i Design świata to kropla w morzu, jeżeli podczas gry naokoło będzie cicho jak w trumnie. W dużej mierze klimatu grze nadaje właśnie dubbing postaci, sposób w jakie wypowiadają się do głównego bohatera czy innych postaci, ton jakim mówią... Gra cRPG bez dubbingu to prawie to samo, co film fabularny bez tekstów mówionych - do dupy.
No nie wiem, a grałeś w Fallouta 2? Ta gra moim zdaniem posiada absolutnie nieporównywalny klimat, a przecież głos ma tam najwyżej pół tuzina postaci.

W Mroczne Tajemnice gram bez dubbingu. Moja przygoda z nim skończyła się po godzinie. Velaya jest cudowna - ktoś musiałby być niesamowicie zdolny, żeby nagrać głos pasujący do tego charakterku. Wolałbym nie psuć sobie mojego długo wysnuwanego wyobrażenia. W Dark Saga niestety jest, ale mod jest na tyle wciągający, że nie mogę się mu oprzeć.

A poza tym, obejrzyj Artystę. Reżyseria: Michel Hazanavicius.
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Moim zdaniem nie da się zrobić po amatorsku dobrego dubbingu.

http://www.gry-online.pl/gramy-dalej.asp?ID=9113

...czy może tak jak w Nocy Kruka, gdzie trzeba przez całą grę skupiać się tylko na jednym skillu, którego i tak nigdy do końca nie opanujemy? To moim zdaniem robi z gracza idiotę, istnieje bowiem tylko jedna dobra droga rozwoju postaci - brutalna siła - przez co nie możemy się w praktyce pobawić jako złodziej czy magus, a jeśli spróbujemy, to będziemy słabi na końcu gry.
To chyba graliśmy w 2 różne gry.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chyba graliśmy w 2 różne gry.
Ach tak? W Nocy Kruka można zdobyć, powiedzmy, 50 poziomów. Załóżmy, że chcesz się ładnie nauczyć 120 siły, 80% w broni, opanować język budowniczych, otwieranie zamków i przyrządzanie mikstur siły. Zostaje ci więc dokładnie 9 albo 10 punktów na złodziejstwo, wyuczenie profesji, sprawianie smoków, zabawę w myśliwego i kucie broni z rudy.
Załóżmy, że chcesz sobie na początku sprawić miecz mistrzowski, żeby pokoksić trzy pierwsze rozdziały. Potrzebujesz 60 punktów zręczności, czyli 80 punktów nauki. Skoro masz już ładną zręczność, to postanawiasz zostać złodziejem i wszystkich pookradać. Wydajesz więcj kolejne 15 punktów. Teraz przychodzi czwarty rozdział i chcesz zwiększyć zadawane obrażenia, więc uczysz się coraz więcej siły, która przecież wpływa nawet na obrażenia zadane mieczem mistrzowskim. Do 50 poziomu możesz teraz nauczyć się jej znacznie mniej, a w pewnym momencie znajdujesz lepszą broń i zręczność idzie w zapomnienie. Ostatecznie jesteś więc o wiele słabszy.

Pytam więc autora ;) jak dokładnie będzie to wyglądało w Złotych Wrotach?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Sher, ale czy ten dubbing jest stworzony w wersji polskiej, czy angielskiej? Jeśli w polskiej, to piję ukłony przed ekipą, jednak jeśli w angielskiej... to, no cóż, było trochę łatwiej. Więcej potencjalnych chętnych do dubbingu mogących mieć dostęp do porządnego sprzętu (osób mówiących po angielsku w stopniu native jest znacznie więcej niż osób mówiących na takim poziomie po polsku), dodatkowo dla Anglików czy Amerykanów koszt sprzętu do nagrań jest znacznie niższy, tak więc jest u nich taki dubbing prościej przeprowadzić ze względów ekonomicznych. Nie mówię, że w Polsce się nie da, bo na upartego można przecież zebrać znajomych ludzi z jakiegoś większego miasta (przykład - Warszawa, gdzie na pewno chętnych by się znalazło na upartego) i wybrać się do studia, w którym ma się znajomości, albo choćby poprosić o dostęp do sali w domu kultury i przynieść swój sprzęt. Wiadomo, kombinować można na wiele różnych sposobów. Ale nie oszukujmy się - jest trudniej.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
"Velaya" jest cudowna - ktoś musiałby być niesamowicie zdolny, żeby nagrać głos pasujący do tego charakterku. Wolałbym nie psuć sobie mojego długo wysnuwanego wyobrażenia.
Jest niemiecki dubbing, a głos głównej bohaterki pasuje. :D

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Cytuj
czy ten dubbing jest stworzony w wersji polskiej, czy angielskiej?
:facepalm:  to mnie rozjebało. Jak można nagrywać dubbing po angielsku do w pełni polskiego moda, przecież to jest bez sensu.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rzeczywiście. Grałem w to tak dawno, że utrwalił mi się już w pamięci obraz moda bez dubbingu. No ale cóż, tam, jak już ktoś mówił, względy ekonomiczne i tak dalej.
No tak, był dubbing. "Dazu brauch ich for dem richtigel Schluessel". Czy coś takiego.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
:facepalm:  to mnie rozjebało. Jak można nagrywać dubbing po angielsku do w pełni polskiego moda, przecież to jest bez sensu.

Nie interesuję się modami do Skyrima, a Aleksander J. Velicky nie brzmi zbyt polsko, więc założyłem, że to nie w pełni polski mod.
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Dla mnie dubbing też nie jest potrzebny.
Ja osobiście szybciej czytam te dialogi niż dubbing idzie i pomijam ba nawet nie słucham dubbingu.
Wiadomo lepiej grac gdy postacie nie są nieme ale nie jest to niezbędne do życia i gry.
Głuchy nie słyszy a chodzi i żyje.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
fabuła też nie jest niezbędna, przecież można biegać po planszy i ją zwiedzać w nieskończoność
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Nie interesuję się modami do Skyrima, a Aleksander J. Velicky nie brzmi zbyt polsko, więc założyłem, że to nie w pełni polski mod.
Chodziło ci o skyrima ? Ja myślałem , ze mówisz o ZW , wybacz :D
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#537 2013-07-29, 20:58(Ostatnia zmiana: 2013-07-29, 20:59)
Cytuj
Ach tak? W Nocy Kruka można zdobyć, powiedzmy, 50 poziomów. Załóżmy, że chcesz się ładnie nauczyć 120 siły, 80% w broni, opanować język budowniczych, otwieranie zamków i przyrządzanie mikstur siły. Zostaje ci więc dokładnie 9 albo 10 punktów na złodziejstwo, wyuczenie profesji, sprawianie smoków, zabawę w myśliwego i kucie broni z rudy.
Załóżmy, że chcesz sobie na początku sprawić miecz mistrzowski, żeby pokoksić trzy pierwsze rozdziały. Potrzebujesz 60 punktów zręczności, czyli 80 punktów nauki. Skoro masz już ładną zręczność, to postanawiasz zostać złodziejem i wszystkich pookradać. Wydajesz więcj kolejne 15 punktów. Teraz przychodzi czwarty rozdział i chcesz zwiększyć zadawane obrażenia, więc uczysz się coraz więcej siły, która przecież wpływa nawet na obrażenia zadane mieczem mistrzowskim. Do 50 poziomu możesz teraz nauczyć się jej znacznie mniej, a w pewnym momencie znajdujesz lepszą broń i zręczność idzie w zapomnienie. Ostatecznie jesteś więc o wiele słabszy.

Co? przecież gry typu RPG polegają na tym żeby ukierunkować gracza, czyli dać mu wybór między kilkoma ścieżkami: mag, wojownik, złodziej. Chodzi tutaj o to, aby gra była trudniejsza i wymagała od gracza myślenia, ale jeśli płaczesz że nie można być wszystkimi profesjami na raz i mieć dużo punktów nauki, to graj sobie na kodach, lub w inne ciulowe RPGi
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
fabuła też nie jest niezbędna, przecież można biegać po planszy i ją zwiedzać w nieskończoność

Wnioskuje ze  ci dubbing jest potrzebny do poznania fabuły ?
A (za przeproszeniem) ty kurwa mac umiesz czytac ?(bez obrazy ale musze podkreślić pikanterię zdania)
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
A (za przeproszeniem) ty kurwa mac umiesz czytac ?(bez obrazy ale musze podkreślić pikanterię zdania)

 :O  Przeproś
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry