Can't find file[...] ou.bin 3680 9

O temacie

Autor Mooriss

Zaczęty 14.07.2012 roku

Wyświetleń 3680

Odpowiedzi 9

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Heja wszystkim;)
Ostatnio znowu zapragnąłem pobawić się skryptami Gothica.. No i w związku z tym stworzyłem parę postaci. Wszystko było fajnie, ładnie, ale:
1. Postacie nie wczytywały się same, marvin był konieczny
2. Opcje dialogowe były, ale same dialogi były "pomijane".
Przypomniałem sobie jednak, że kiedyś miałem już ten problem i, że trzeba zreparsować skrypty (najpierw usunąć ou.bin i ten drugi plik w parze z nim).. Na początku spacer nie dział (Acces Violation), jednak zadziałało po zmianie Spacera PL na standardowego, jest OK! ;)
Więc: Daję na World -> Reparse Scripts, wybieram Gothic.src i czekam.. Spacer łapie chwilową zawiechę (nic nie klikam, coś pamiętam z "dawnych czasów") i po chwili znowu wraca do pełnej funkcjonalności (bez żadnego komunikatu).
Uruchamiam G2NK, są filmiki, pokazuje się tło menu i nagle taki error:

Te skrypty się w końcu reparsują czy nie? :x

Z góry dzięki;)
 


Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy

Mooriss

Can't find file[...] ou.bin
#2 2012-07-14, 23:33(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 23:36)
Uh, wyłączyłem. Na początku myślałem, że to przez niego jest Acces Violation. Avasta przy zmianie każdego pliku wyłączam - sam jest bardziej uciążliwy, niż niektóre wirusy:P
Dalej nic:/

@edit
Mam Win XP;)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A dajesz save po aktualizacji dialogów? Z błędu wnioskuję że nie masz pliku ou.bin który jest tworzony po zreparsowaniu i zapisaniu dialogów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
on tylko reparsuje skrypty !!!

potem musisz jeszcze zaktualizować dialogi

Co do pojawiania postaci musisz dopisać postać w pliku Startup.d

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy

Mooriss

Can't find file[...] ou.bin
#5 2012-07-14, 23:48(Ostatnia zmiana: 2012-07-15, 00:06)
Dobrze z błędu wnioskujesz - Ameryki nie odkryłeś:P
A co do save - o ja głupi.. Dzięki ^.^
Zaraz tam edita.

@edit
Dalej to samo..;x Może opiszę, co robię:
1. Włączam Spacer2.exe
2. Daję Open Zen i Newworld
3. Czekam...
4. Daję World->Reparse scripts
5. File-> Save *.zen
6. Wyłączam Spacera, włączam GothicStarter i GothicGame.ini

@up
Sorry, nie zauważyłem posta.. O startup kompletnie zapomniałem - dzięki. Jak zaaktualizować dialogi? Nie rozkminiam, mi nie tworzy się plik ou.bin.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
:lol2:

1. Odpal spacera.
2. Reparse scripts (możesz też uruchomić spacera z zaznaczonym reparse scripts)
3. Okno Output units, dajesz update, a potem save.
4. Zamykasz spacera i uruchamiasz gothiczka.

Mam nadzieję że nic nie pominąłem bo dawno go nie używałem, ja do tego używam Redefixa (do czego zresztą zachęcam) bo jest szybszy i wygodniej mi się go używa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Ty dawno na spacerze nie siedziałeś, ja dawno nie grałem w Gothica:P
I gra się włącza, ale dalej opcje dialogowe są pomijane:/
Gdzie może być problem?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wygląda na to że nie aktualizuje Ci twoich dialogów, czyli albo masz błąd natury reparsujesz nie ten .src albo problem leży w spacerze i tutaj ponownie zrobię reklamę Redefixa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Dobra, zrobiłem paczkę :P
Teraz już się nie będę z tymi Spacerami bawił, od razu VDFS. A Redefixa też już jakiś czas mam (ale nie używam);) Dzięki wielkie, do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry