Dodajesz wpis nowego dźwięku w _Work\data\Scripts\System\SFX\SfxInst.d
Oryginalny to:
INSTANCE CrossbowShoot (C_SFX_DEF) {file= "Bow_Fire_01.wav"; vol = 40; };
Tworzysz nowy OverlayMDS (np o nazwie "HUMANS_HANDGUN.MDS") na podstawie oryginalnego: _Work\data\Anims\mds_overlay\Humans_CBowT2.mds
W nim podmień linijkę*eventSFX (6 "CrossbowShoot" )
Na zawierającą nazwę twojego SFX'a.
Przy nakładaniu tego OverlayMDS'a w grze, zostanie on automatycznie skompilowany. Jednak pamiętaj, że aby przeszło to poprawnie, musisz posiadać zdekompilowane wykorzystywane przez niego pliki animacji. Ich otrzymywania nie będę tutaj tłumaczył, w każdym razie musisz skorzystać z Gothic Sourcera (chyba że są w jakieś GMDK, nie pamiętam).
W funkcji on_equip tego pistoletu nakładaj ten nowy OverlayMDS: Mdl_ApplyOverlayMDS(self, "HUMANS_HANDGUN.MDS");
a w on_unequip ściągaj :Mdl_RemoveOverlayMDS(self, "HUMANS_HANDGUN.MDS");