Skrypt zbroi + skakanie 3226 9

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 13.07.2012 roku

Wyświetleń 3226

Odpowiedzi 9

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Czy da się zrobić aby gdy postać założy pancerz to będzie skakała wyżej, wyżej mogła się wspiąć itp?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Przerób animacje i dodaj dodatkowy MDS do funkcji zbroi, najłatwiejszy sposób, chociaż mogą być lepsze.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

Skrypt zbroi + skakanie
#2 2012-07-13, 22:46(Ostatnia zmiana: 2012-07-20, 22:59)
Oprócz tego co napisał Polaking, przydałoby się, żebyś się nie zabił skacząc w tej zbroi - nie wiem, co to ma być dokładnie za skakanie, więc... Dodaj do skryptu takie cuś:

protection [PROT_FALL] = 99999;
@down: Fakt  :pokerface:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wyżej to nie znaczy na miliard metrów/km w górę, żeby hot 13 mogły się spuścić nad tym :ayfkm:
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
a czy da się do funkcji zbroi dodać kod species.d? Bo z tego co zauważyłem to tam są wpisane wysokości skoków itp.
A poza tym jest to jeszcze pokazane na tym filmiku
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=xVAogs3Biok
[/media]
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
a czy da się do funkcji zbroi dodać kod species.d?
W GilValues jest wpisane to, co zostało zdefiniowane w klasie C_GilValues. Nie możesz tego zmieniać i nie miałoby to sensu. Co z tego że wpisałbyś powiedzmy armor[gil_nekron] = DMB_ARMOR_H? Wpis byłby, ale nic by się nie stało, bo żadne oryginalne skrypty ani funkcje w engine by tego nawet nie czytały. Jeśli chcesz mieć jakieś całkiem nowe mechanizmy w grze, musisz pisać je samemu. Chyba że chodzi ci o rozbudowanie czegoś co już jest, ale wtedy musiałbyś dokładniej napisać co właściwie chcesz osiągnąć.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Chce aby postać mogła wskoczyć na wyższy murek po założeniu zbroi, czyli np mogła wspiąć się na mur khorinis o od razu wejść do górnego miasta bez kontroli strażników...
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Skrypt zbroi + skakanie
#7 2012-07-16, 16:39(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 16:39)
zamiast sie pierniczyc ze skryptami po prostu daj jakies malo rzucające się voby do wspinania na ścianach. proste? proste.
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Nie to by nie było to oco mi chodzi... Jakbym dodał niewidoczną drabine to po pierwsze musiałbym je dodać na cały świat, nawet na drzewa :ayfkm:  A mi chodzi oto, żeby wskakiwał na budynek/drzewo/inny Vob i robił to wszędzie i szybko  :facepalm:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie to by nie było to oco mi chodzi... Jakbym dodał niewidoczną drabine to po pierwsze musiałbym je dodać na cały świat, nawet na drzewa :ayfkm:  A mi chodzi oto, żeby wskakiwał na budynek/drzewo/inny Vob i robił to wszędzie i szybko  :facepalm:
Czy Wowoz mówił o drabinie(Mob) czy o vob`ach ??

Z resztą żeby wejść na drzewo trzeba by model drzewa zmieniać bo raczej byś się tam nie utrzymał ;d

Może po prostu użyć zaklęcia przemiana w krwiopijce ? :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry