Globalny przedmiot 1801 1

O temacie

Autor Markool

Zaczęty 4.07.2012 roku

Wyświetleń 1801

Odpowiedzi 1

Markool

Markool

Użytkownicy
posty39
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam w jakim pliku zadeklarować lub miej więcej gdzie np.
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
aby po zabiciu dowolnej istoty w grze było to w jej wnętrznościach, ale zrobić to globalnie a nie w każdej z osobna deklarować .
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Globalny przedmiot
#1 2012-07-04, 16:37(Ostatnia zmiana: 2012-07-04, 16:43)
Jeśli chodzi o dowolną istotę, to możesz bezpośrednio w zs_dead. Tam jest też wywołanie funkcji która przydziela loota sprawdzając zestaw warunków dotyczących gildii.

BTW, zmień tytuł tematu, bo choć jest bardzo fantazyjny i mądrze brzmi, to nijak nie ma się do problemu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry