Nowy amulet 4679 13

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 14.06.2012 roku

Wyświetleń 4679

Odpowiedzi 13

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Witam was,chciałbym prosić o pomoc,chcę przerobić amulet tak aby wywoływał efekt,taki że jak założymy ten amulet to widzimy wszystko na czerwono i widzimy wszystko troszke spowolnione,czyli my poruszamy się normalnie a ludzie,zwierzęta które nas otaczają są wolniejsze niż normalnie, myśle że da się coś takiego zrobić,więc piszę tutaj do specjalistów z prośbą o pomoc:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Specjalnie dla ciebie: http://themodders.org/index.php?/topic/17406-efekty-specjalne/ (pierwsze dwa).

Ale żeby z tego skorzystać, musisz najpierw ogarniać podstawy tworzenia VisualFX#msg1039999ów.

Dziękuje ziomuś,mam na dzieje że coś z tego wyciągnę :) ,troszkę się już z pfx#msg1039999ami bawiłem tyle że amatorsko,jak coś mi nie wyjdzie to jeszcze napiszę,więc proszę nie zamykać:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nowy amulet
#3 2012-06-15, 17:25(Ostatnia zmiana: 2012-06-15, 18:09)
FUNC VOID Equip_Value_Am_ProtTotal()
{
Wld_PlayEffect("Spowolniony_Czas",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("Czerwony_Ekran",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );

self.protection [PROT_EDGE]   += AM_TProtEdge;
self.protection [PROT_BLUNT]  += AM_TProtEdge;
self.protection [PROT_POINT]  += AM_TProtPoint;
self.protection [PROT_FIRE]   += AM_TProtFire;
self.protection [PROT_MAGIC]  += AM_TProtMage;

};

FUNC VOID UnEquip_Value_Am_ProtTotal()
{

self.protection [PROT_EDGE]   -=  AM_TProtEdge;
self.protection [PROT_BLUNT]  -=  AM_TProtEdge;
self.protection [PROT_POINT]  -=  AM_TProtPoint;
self.protection [PROT_FIRE]   -=  AM_TProtFire;
self.protection [PROT_MAGIC]  -=  AM_TProtMage;
};

No to jednak mam problem,chodzi o to że efecty po zdjęciu amuletu nie przestają działać,co mam zrobić aby przestały?
próbowałem w UnEquip użyć komendy "Wld_StopEffect" ale albo ją źle napisałem,albo to nie ta komenda pomóżcie mi jak możecie!:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bo go nie usuwasz.
Wld_StopEffect powinno pomóc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
jak nie usuwam jak usuwam,tzn zdejmuje i chce aby effect przestał działać czyli powiedz mi jak to ma być?
tak?:
Wld_StopEffect("Spowolniony_Czas",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_StopEffect("Czerwony_Ekran",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
czy jak? bo troche kombinowałem i lipton:/
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
FUNC VOID Equip_Am_ProtTotal()
        {
                Wld_PlayEffect("Spowolniony_Czas",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
                Wld_PlayEffect("Czerwony_Ekran",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
               
                self.protection [PROT_EDGE]   += AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_BLUNT]  += AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_POINT]  += AM_TProtPoint;
                self.protection [PROT_FIRE]   += AM_TProtFire;
                self.protection [PROT_MAGIC]  += AM_TProtMage;

        };

        FUNC VOID UnEquip_Am_ProtTotal()
        {
                Wld_StopEffect("Spowolniony_Czas");
                Wld_StopEffect("Czerwony_Ekran");
               
                self.protection [PROT_EDGE]   -=  AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_BLUNT]  -=  AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_POINT]  -=  AM_TProtPoint;
                self.protection [PROT_FIRE]   -=  AM_TProtFire;
                self.protection [PROT_MAGIC]  -=  AM_TProtMage;
        };

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
FUNC VOID Equip_Am_ProtTotal()
        {
                Wld_PlayEffect("Spowolniony_Czas",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
                Wld_PlayEffect("Czerwony_Ekran",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
               
                self.protection [PROT_EDGE]   += AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_BLUNT]  += AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_POINT]  += AM_TProtPoint;
                self.protection [PROT_FIRE]   += AM_TProtFire;
                self.protection [PROT_MAGIC]  += AM_TProtMage;

        };

        FUNC VOID UnEquip_Am_ProtTotal()
        {
                Wld_StopEffect("Spowolniony_Czas");
                Wld_StopEffect("Czerwony_Ekran");
               
                self.protection [PROT_EDGE]   -=  AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_BLUNT]  -=  AM_TProtEdge;
                self.protection [PROT_POINT]  -=  AM_TProtPoint;
                self.protection [PROT_FIRE]   -=  AM_TProtFire;
                self.protection [PROT_MAGIC]  -=  AM_TProtMage;
        };

robilem dokładnie tak,i nie działa efecty nie przestają działać po ściągnięciu amuletu,a nawet po jego wyrzuceniu:/
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Dodaj jakiś zwykły efekt, np particle emittera, i zobacz czy on zniknie.

przed chwilą sprawdzałem tak jak mi doradziłeś,tylko użyłem efektu z oka innosa nie tego co doradziłeś,i te efekty z oka innosa działają spoko a te moje niestety nie,nie ogarniam tego :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
I co nie wie nikt co to może być??...myślałem że to będzie przez to że przerabiam orginalny amulet,lecz dodałem nowy i wciąż to samo,proszę niech ktoś przemyśli co to może być:/,,,sprawdzałem spis funkcji który dodał avallach lecz nic mi on nie dał,bo jakby nie było zatrzymanie efektu to StopEffect,nic innego:/
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
proszę niech ktoś przemyśli co to może być:/
Sam przemyśl, skoro nie działa tylko z twoim efektem, w czym może być problem?
Nie pokazałeś nawet skryptu który najprawdopodobniej jest problemem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nowy amulet
#12 2012-06-20, 19:39(Ostatnia zmiana: 2012-06-22, 19:19)
INSTANCE  Towo_Sharingan(C_ITEM)

{
name = NAME_Amulett;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_AMULET;

value = 0000;

visual = "ItAm_Prot_Total_01.3ds";

visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Sharingan_On;
on_unequip = Sharingan_Off;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

description = "Sharingan";

TEXT[1] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[1] = AM_TProtFire;
TEXT[2] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[2] = AM_TProtMage;
TEXT[3] = NAME_Prot_Point;
COUNT[3] = AM_TProtPoint;
TEXT[4] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[4] = AM_TProtEdge;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

PrintScreen ("", -1, -1, FONT_Screen, 0);

};

FUNC VOID Sharingan_On()
        {
Wld_PlayEffect("Spowolniony_Czas",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
                Wld_PlayEffect("Czerwony_Ekran",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );
        };

    FUNC VOID Sharingan_Off()
        {      
Wld_StopEffect("Spowolniony_Czas");
                Wld_StopEffect("Czerwony_Ekran");
        };

to był skrypt amuletu a teraz:

INSTANCE Czerwony_Ekran(CFx_Base_Proto)
{
visName_S = "screenblend.scx";
userString[0] = "1000000";
userString[1] = "0 0 0 100";
userString[2] = "0.5";
userString[3] = "Red.tga";
userString[4] = "8";
};


INSTANCE Spowolniony_Czas(CFx_Base_Proto)
{
visName_S = "time.slw";
userString[0]   = "0.5";
userString[1]   = "3.0";
};


a to jest skrypt VisualFxInst czyli efektów,nie podałem go wcześniej bo nie było mi to na ręke ale wsumie mniejsza o to,jak możecie to sprawdźcie te dwa skrypty i spróbujcie pomóc :)


Chciałbym przypomnieć że wciąż proszę o pomoc z tym amuletem:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nowy amulet
#13 2012-06-23, 16:12(Ostatnia zmiana: 2012-10-27, 15:58)
Proszę adminów o zamknięcie tematu, ponieważ rozwiązałem problem, a był on głupi instance efektów trzeba pisać z dużej lidery jakby ktoś kiedyś miał podobny problem
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry