Zbiór przydatnych poradników
Modelowanie:-
Hard Surface Essentials by Grant Warwick - wyborny tutorial o modelowaniu high poly z użyciem turbosmootha w 3Ds Max, ale w każym programie ta funkcja działa podobnie, więc polecam obejrzeć każdemu niezależnie od programu jakiego używa.
-
ZClassroom - Oficjalny kurs ZBrusha, zawiera całą podstawową wiedzę o sculptingu w tymże programie
-
Stone workflow tutorial - Sculptowanie kamiennej ściany
-
Sculpting the Lion of Belfort - Modelowanie posągu lwa przy użyciu 3Ds Maxa (modelowanie bazy) oraz ZBrusha (sculpt)
-
Floating Geometry Overview - Wypalanie elementów na normal mapie z użytem techniki Floating Geometry - ważny tutorial, polecam się zapoznać. Tutek dotyczy blendera ale oprogramowanie nie ma tutaj znaczenia.
-
Making Modular Environments - Kilka rzeczy które warto wiedzieć przed zabraniem się za tworzenie większych elementów do poziomu gry, nie zależnie czy to UDK, czy CryEngine.
-
Working with modular sets - Fajny poradnik o tworzeniu korytarza sci-fi z modułów
-
Custom brushes using Zbrush and max - Tutorial pokazujący jak łatwo stworzyć swoje własne, przydatne pędzle do Zbrusha.
-
An Introduction To UVMapping In 3d Studio Max Using The Unwrap UVW Modifier - Wszystko o mappowaniu w maxie
-
Next-Gen Weapon Creation - Seria tutoriali o tworzeniu next-genowej pracy. W tym przypadku - nóż
-
Understanding Support Edge Placement - Szybka porada dotycząca modelowania High Poly.
-
Rendering A Wireframe Overlay in 3DsMax - Szybka porada dotycząca renderowania siatki modelu w Maxie
-
The Complete Current-Gen Workflow - Epicki i kompletny tutorial dotyczący modelowania, teksturowania itp.
-
Creating a Next-Gen Sci-Fi Prop - Modelowania High poly, low poly, wypalanie normalki, ao
-
Beginner Modeling Methods and Techniques in 3DS Max -
Podstawy podstaw dla 3DS Maxa.
-
Create a Realistic Looking Mailbox - Tworzenie realistycznej skrzynki pocztowej w Maxie oraz Photoshopie, polecam
-
Model a Detailed High Poly Fire Hydrant - Tworzenie wysoko poligonowego modelu hydrantu w Maxie.
Teksturowanie:-
Hard Surface Texturing by racer445 - Kilka przydatnych rad dotyczących teksturowania głównie metalu
-
Top Ten Tips of Texturing - Dziesięć porad dotyczących teksturowanie z którymi warto się zapoznać
-
Hard Surface Texture Painting - Kolejna porcja wiedzy o teksturowaniu dużych, metalowych elementów
-
Fotoszop.pl - Polski kurs obsługi Photoshopa
-
Podstawy teksturowania - Dosyć krótki tutorial pokazujący podstawowe czynności manipulowania materiałem. Dodatkowo autor pokazał jak stworzyć normal mapę ze zdjęcia za pomocą programu nDo2
-
Complete dDo Breakdown - Bardzo treściwy tutorial od quixela pokazujący jak rozpocząć zabawę z programem dDo i jak tworzyć w nim teksture
Silniki gier:-
UDK Lightmass - Trochę wiedzy na temat systemy światła Lightmass zastosowanego w silniku UDK.
-
Oficjalny kurs UDK - Kurs udostępniony za darmo na stronie UDK oraz 3DBuzz. Polecam, gość tłumaczy wszystko bardzo dobrze, mówi wyraźnie i dosyć łatwo go zrozumieć, mimo że kurs jest po angielsku
Pozostałe:-
Eat3D Free Tutorials - Zbiór wysokiej jakości darmowych tutoriali firmy Eat3D
Lista będzie na bieżąco aktualizowana, jak znajdziecie coś fajnego co można by dopisać, piszcie w komentarzach.
Ostatnia aktualizacja: 28.04.13, Wowoz
[/color][/size]